ik ben sinds mijn 18e officieel kaas, maar ben pinda
wie heeft zin om duo penotti te maken? :]
[Reageren]
schreef:
nare man schreef:
Ja dat bestaat dus niet. Je hebt óf de Nederlandse nationaliteit, óf de Duitse, óf beide. Maar niet een mengeling van die twee.
Wel correct blijven he
Mja ik heb dus beide, maar dat betekend dan toch dat ik half nederlander, half duitser ben volgens de papieren?? dat is toch hetzelfde als 50% om 50% of heb ik dat nou...
Naja ik ben dus beide. ik sta bij de gemeente ingeschreven als nederlander. maar op m'n paspoort staat dat ik de duitste nationaliteit draag (ja, k snap der zelf ook nix van). Over een half jaar, als ik 16 wordt (

), krijg ik waarschijnlijk een nederlands paspoort en dan ben ik wel helemaal nederlands met de nationaliteit. maar m'n bloed blijft wel gewoon half duits hoor

me ma is trouwens duits en me pa nederlands en ik ben wel gewoon hier geboren en heb ook nog nooit in duitsland gewoond.
Mja wat ingewikkeld ben ik toch hé
Kuzzz
[Reageren]
Denise84 20:10 03-10-2002
schreef:
martijn1985 schreef:
en dat is nog geen apart land. Als je een paar lui in Groningen mag geloven binnenkort wel. Die hebben namelijk een partij opgericht die de drie noordelijkste provincie een autonomie wil geven
)
Die lui uit Groningen zijn

(woont in Drenthe)
Ff ontopic: mijn nationaliteit is Nederlands,
ben voor 50% Indonesisch
[Reageren]
ik heb een nederlandse nationaliteit maar ben kapeverdiaans
[Reageren]
schreef:
Locke schreef:
Heb ik dus ook in Nederland heb ik de Nederlandse nationaliteit en in Italie de Italiaanse nationaliteit beetje vaag allemaal
ja tis super vaag. maar wat ik net las is dat je een keer moet kiezen tussen je italiaanse/duitse whatever en nederlandse, weet jij daar iets van?? en wat voor paspoort heb je, van welk land???
[Reageren]
Hm, k ben in Indonesië geboren, heb Indonesische ouders, maar heb wel een Nederlands paspoort

Mja, ik ben wel gewoon Indonesisch
vaag, zou eiglijk toch gewoon Indo moeten zijn
[Reageren]
empyrian 13:35 04-10-2002
geboren in nederland, poolse ouders.
50/50 dus...of 25/75

boeit me ook geen zak eigenlijk =]
[Reageren]
Smiley_Knorretje 21:52 04-10-2002
Ik heb de Nederlandse nationaliteit
Je kunt trouwens 2 nationaliteiten hebben hoor, dan moet je op je 18e voor één van beiden kiezen. Dacht ik...
[Reageren]
100% Nederlandsch. Een overgrootmoeder van m'n moeders kan schijnt wel uit Frankrijk te zijn gekomen...
[Reageren]
Verwijderd 12:23 05-10-2002
DiSiLLUSiON 13:42 05-10-2002
ik ben in nederland geboren, dus ik ben buitenlander (nieuwe politiek

)
[Reageren]
robijnbeertje 16:08 05-10-2002
25% nederlands, 25% italiaans, 50% argentijns....
+nog andere mixen van ver weg vlaams, spaans, duits, engels...en dat was het denk ik
[Reageren]
Ik heb de Nederlandse nationaliteit, maar ben voor 25% Nederlands, 25% Indonesisch en 50% Surinaams

Ik voel me echter Amerikaan!

Jah, maf allemaal, I know. Overigens kies ik strax wel voor een green card (een amerikaanse woon- en werkvergunning) en niet voor het american citizenship, want dan ben ik dus mijn Nederlandse paspoort kwijt
[Reageren]
Verwijderd 18:03 05-10-2002
ik kreeg gistern te horen dat mijn over over over groot opa VLAAMS was!!!

omg :/
[Reageren]
Aaaaaart.. 18:06 05-10-2002
schreef:
Mortischa schreef:
ik kreeg gistern te horen dat mijn over over over groot opa VLAAMS was!!!
omg :/
hehe, zotteke
[Reageren]
mja ben ik toch effe blij met mijn japanse yakuza voorouders
[Reageren]
Nationaliteit is NIET wat je voorouders zijn
Maar gewoon wat in je paspoort staat en hoe je staat ingeschreven bij de gemeente
Maak dan ajb een nieuwe topic: waar kwamen jou voorouders vandaan ofzow, als je het daar zo graag over wil hebben
[Reageren]
damaetas 11:48 07-10-2002
the exploding boy 13:34 07-10-2002
nederlandse nationaliteit
ben verder gewoon 25% nederlands
50 % russisch en 25% joods
ik weet ook niet hoe mn ouders het doen
[Reageren]
schreef:
dreen schreef:
Nationaliteit is NIET wat je voorouders zijn
Maar gewoon wat in je paspoort staat en hoe je staat ingeschreven bij de gemeente
Maak dan ajb een nieuwe topic: waar kwamen jou voorouders vandaan ofzow, als je het daar zo graag over wil hebben
relax. ontspan je kringspier
[Reageren]
schreef:
GRRR schreef:
relax. ontspan je kringspier
Leuk is dat, ik was absoluut niet pissig op dat moment. maar hoe dat leuk kan over komen

Okay ik ontspan
[Reageren]
Mariebel 18:53 07-10-2002
schreef:
nare man schreef:
Ik bezit de Nederlandse nationaliteit. Ben echter geboren in Friesland, in Leeuwarden om precies te zijn.
Whaha ik ben vlakbij L'warden geboren, ben nog 75% fries ook
[Reageren]
schreef:
robijnbeertje schreef:
25% nederlands, 25% italiaans, 50% argentijns....
+nog andere mixen van ver weg vlaams, spaans, duits, engels...en dat was het denk ik
Dat kan dus niet, je kan maar 1 nationaliteit (of soms twee) hebben.
[Reageren]
Screenager 19:34 07-10-2002
Egyptian 21:25 07-10-2002
Verwijderd 21:31 07-10-2002
WelcomeHome 00:14 08-10-2002
schreef:
Egyptian schreef:
Doe 's 'n gokje.
Zimbabwees?
zelf ben ik NL
[Reageren]
Egyptian 11:14 08-10-2002
schreef:
WelcomeHome schreef:
Zimbabwees?
bijna goed
Ben geboren in Alex en heb daar tot m'n 13e ongeveer gewoont, toen half jaartje London, en toen zijn we in nederland gaan wonen, m'n ma is 'n (diep)Fries.
[Reageren]
Verwijderd 13:47 08-10-2002
Duitse, op papier.
Eigenlijk zit er nog 25% Amerikaan in *is bastaard*
[Reageren]
Nederlandse (saai hè), maar ik ben geboren ergens anders, een land ver, ver weg van Zoetermeer, namelijk Drenthe. k was liever Frans geweest, maarja je kan niet alles hebben...
[Reageren]
Verwijderd 16:50 08-10-2002
schreef:
martijn1985 schreef:
Nederlands.
Hoewel ik 50% Fries ben. (en dat is nog geen apart land. Als je een paar lui in Groningen mag geloven binnenkort wel. Die hebben namelijk een partij opgericht die de drie noordelijkste provincie een autonomie wil geven
)
ik heb ook iets fries, en verder nl en indo en duits ook iets ... een mengelmoesjuh dus
[Reageren]
kastdeur 16:56 08-10-2002
schreef:
tijgje schreef:
Mijn nat. Is grieks
fries
[Reageren]
Verwijderd 16:56 08-10-2002
eigenlijk 100% zeeuws.. maarja dat valt onder nederlands
[Reageren]
Methuselah 12:05 09-10-2002
Der zijn hier echt bekast geen belgen he!!!
Ik ben 50% belg en 50% spaans
Mijn ma is belg en mijn pa is nen spanjaard
[Reageren]
*supahgirlie* 20:01 10-10-2002
Mijn Nationaliteit is Nederlands, maar ik ben 25 % spaans 25 % Italiaans, 25% Iers en 25% Zweeds...echt een mengelmoes dusss
[Reageren]