Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik snap dus echt niet waarom jullie je zo hard laten naaien door je werkgever.
Als de werkgever een tabel erbij pakt, "16 jaar" roept, waarna zijn wijsvinger naar onderen afdwaalt, en vervolgens een afwijking naar rechts maakt, een bedrag noemt....dan zijn jullie het ermee eens?! Tip 1: Zeg dat je het te weinig vindt. Bij een sollicitatie is er ruimte voor onderhandeling. Zo heb ik ooit eens in een sollicitatiegesprek bij Vendex 50% extra eruit gekregen door simpelweg te zeggen dat ik het er niet mee eens ben. Tip 2: Zorg dat je een goede indruk maakt bij je sollicitatiegesprek. Dat betekent: nette kleding, rustig, beheerst. Bereid je gesprek voor (neem je CV mee). Bedenk je wat je wel en niet wilt, en communiceer dit ook met je aanstaande werkgever zonder dat je te opdringerig wordt. Laat ook je aspiraties merken.
|
![]() |
tja moet je wel wat hebben om op je Cv te hebben staan.
Nu heb ik dat wel ja. Maar toen niet. Zal ik mijn CV is laten tonen? altans het belangerijkste Werkervaring 02-07-2000 – 25-02-2002 Albert Heijn, Westwijk als verkoper 1 11-03-2002 – 15-03-2002 Stage bij KPMG accountants 25-02-2002 – heden Albert Heijn, Westwijk als verkoper 2 Cursus 13-02-2002 – heden Filiaalhulpverlening (FHV) bij Albert Heijn Westwijk Nevenactiviteiten sept. 1999 – heden Redacteur jeugdbulletin van de schaakvereniging Amstelveen Zukertort 31-01-2002 – heden Bestuurslid personeelsvereniging van Albert Heijn, Westwijk Inderdaad ik bedoel maar hij was anders nog verdomde leeg geweest dus dat helpt ook niks maar zit er nu nog steeds ![]() En bij ons is het allemaal tabelwerk aangezien er uitgegaan word van je leeftijd en dat allemaal via het hoofdkantoor gebeurd!!! Bij kleine winkels is dat heel anders maar daar word je vaak toch gebruikt. En den kook even aan de secundaire kant van het werk en die is bij ONS HEEL goed. En ehm Unexplained. Ik zou zeker als je nu een nieuwe baan gaat zoeken of net begint met zoeken maar niet te veel eisen stellen want veel bedrijven hebben het personeel nu haast voor het uitkiezen! Ik zie het bij ons ook zo zaten we met grote bezettinghs problemen en zo stroomt het personeel binnen! rara hoe kan dat INDERDAAD de arbeidsmarkt en de economie storten in dus zoek snel een baantje als je dat van plan bent want er is straks nog nmaar weinig GRTZ ivo |
![]() |
|
Ik heb niet gesolliciteerd, maar ben meteen aangenomen. ik moest zelf bellen voordat ik wist hoeveel ik ging verdienen, 5 gulden per uur toen, nu hetzelfde dus maar dan omgerekend. en tja het is nog steeds boven het minimum loon. of bestaat er ook een apart minimum loon voor (foto)winkels???
![]() Naja, ik hoor van iedereen dat ik blij moet zijn dat ik werk heb. er zijn zoveel schoolgenoten die zo hard zoeken naar een baan....
|
Verwijderd
|
Er zijn genoeg mensen die vast en zeker meer verdienen als mij. Maar ik ben bezig iets aan t opbouwen bij 1 baas en ik probeer zekerheid te krijgen voor de toekomst en geen jobhopper te worden. Daarbij krijg ik af en toe wel es wat zwart in me handen gedrukt en word er ook niet moeilijk gedaan als ik es wat nodig heb voor eigen gebruik.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hoeveel verdien jij? Verwijderd | 32 | 22-04-2011 15:06 | |
Werk, Geld & Recht |
wat verdien je bij Ikea? loes appelmoes | 4 | 17-11-2004 17:14 | |
Werk, Geld & Recht |
[loonheffin]Hoeveel mag je als student maximaal verdienen Thompie | 13 | 11-09-2004 13:31 | |
Werk, Geld & Recht |
hoeveel verdien je per maand bij? (studenten) Juli-tje | 37 | 06-12-2003 22:28 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat verdien je als kranten/tijdschriftenbezorger? heropsychodream | 15 | 09-07-2003 20:52 | |
Lifestyle |
Waar geven jullie maandelijks je inkomen aan uit? (Enquete) Feilsiyeve | 92 | 05-04-2003 15:00 |