Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() verder ken ik zo ongeveer heel de busregeling van Connexxion in de Hoekse Waard.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet:
-dat je voor zes euro een sleuteltje kan maken waarmee je in Heemstede posters uit bushokjes kan jatten zonder ruiten in te rammen -een gemiddelde paparclip na acht keer buigen breekt -als je met een potlood een lijn over de grond trekt deze 56km. wordt(is dezelfde afstand Amsterdam-Zaltbommel) -je nooit een kakkerlak dood moet trappen want dan vallen er eitjes uit zijn lijk en komen er tien kakkerlakken voor terug -katten soms bier en rauwe eieren lusten(de mijne iig wel) -dat fietsenrek achterstevoren kernesteif is nou ja dat is alles wat ik nu weet |
![]() |
||
Citaat:
En ik weet de volgorde van bussen op de verdilaan.. 128 naar delft, 39 naar voorschoten, 126 naar schiedam ns, 128 naar Hoek van Holland, 122 naar wateringen, 122 naar monster, 202 naar r'dam cs/124 naar schiedam ns, 126 naar den haag cs, 134 sneldienst naar den haag cs.... Echt... Nuttig.... ![]()
||
Citaat:
![]() lijn 42 emmeloord - joure lijn 141 urk -zwolle lijn 147 emmeloord - harderwijk lijn 78 emmeloord - zwolle (via vollenhove) lijn 71 emmeloord - zwolle (via kraggenburg) lijn 315 Groningen - Lelystad lijn 76 emmeloord - steenwijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan van 2 bussen alle tijden bij 2 haltes uit mijn hoofd en van ca 3 bussen alle haltes waar ze langskomen, van 5 treinen alle haltes en vertrektijden vanaf 3 haltes, maar dat is juist handig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zit echt te vaak in de bus Ik wist ze ook allemaal van DH CS maar daar kom ik gelukkig nie meer zo vaak
|
Dat www.simcitycentral.net down is
![]()
||
Citaat:
En tramlijn 1 naar gaan delft tandhof en scheveningen noorerstrand ![]()
|
![]() |
ik weet:
- dat een krokodil zijn schedel keer 8 zijn lichaams lengte is.. - dat er een wesp in een woestijn leeft die een vogelspin verlamt en dan zn eitjes erin legt, en na een tijdje die larven de spin levend van binnenaf opeten (ik kijk ook elke avond naar me 3 lieveling kanalen: discorvery, animal planet en national geografic) - veel telefoonnummers en nog wel meer waar ik later wel op kom
|
Verwijderd
|
Als iets nutteloos is, maar ik het kan gebruiken voor iets, dan is het niet meer nutteloos. Toch?
Dus eigenlijk als ik hier iets zou plaatsen in deze topic, dan doe ik er iets mee, en is het niet meer nutteloos. Dan zou ik het eigenlijk weer moeten verwijderen, maar dan is het weer nutteloos :/ Argh. |
![]() |
|
Het hoofd van een mens is gemiddeld 10 Kg
De eerste negen letters uit het herbreeuwse alfabet Ratten gaan enorm snel lopen van een klein beetje xtc Van wierrook van de markt wordt je niet waus Franse meisjes vinden blonde jongens erg hot ... enz...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is net zoals met drugs... ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Li Theriftir Aelandill | 47 | 06-01-2006 09:20 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 |