Advertentie | |
|
![]() |
|
ik schat z tussen de 5 en 10 euro
als ik iets zie wat iets duurder is, maar het een heel leuk cadeautje is, geef ik wel meer uit
|
![]() |
|
ik besteed zo'n 30 euro aan kadeautjes, amar voornamelijk de tijd die ik erin steek om te zoeken naar een leuk en toepasselijk cadeau stellen mensen erg op prijs.
ik HAAT afgekauwde cadeaus als drank, of cadeaubonnen, je zou eens wat moeite moeten nemen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Naja, liefde krijgen ze al genoeg van mij dus doe er meestal een kadootje bij van rond de 7-8 euro (uitschieters daargelaten). |
![]() |
||
Citaat:
Al dat materialistische gedoe hoeft van mij niet zo.
|
verschilt..
meestal tussen de 7 en 10 eips.. maar voor echt lieve mensen zoek ik iets speciaals uit of bedenk ik iets waar ze echt iets aan hebben.. *heeft gisteren samen met Ulfheidin €45,- uitgegeven aan kado's voor moeder* ![]() die is dus speciaal ![]()
|
![]() |
verschild een beetje vaak een briefjes van 5 met wat andere kleine munt rotaooi erbij ben wel beneiuwd wat ik dit jaar 17 januari jarig 18 januari FEEST! van mijn vrienden krijg. Maar kweet nisk dus word geld. er zijn er 25 ong. uitgenodigd (word gedaan) dus ben benieuwd en soms pas ik me daar ook wel op aan vink leuk.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |