Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
REIE
|
zwart
sex onder zwarte lakens wit sex in een hemelbed rood sex op een groot rood kussen geel sex in de tuin blauw sex in een mooie zee groen sex op het voetbalveld paars sex, met verf erbij oranje sex tijdens de voetbal bruin sex na een moddergevecht
|
zwart - dood, angst
wit - ziekenhuis, onschuld rood - bloed, haat geel - paardenbloem, jaloezie blauw - water groen - zo zie ik er uit wanneer ik misselijk ben ![]() paars - bosbessen, Teletubbies ![]() oranje - Nederland bruin - boomstam
|
zwart
Zwartfluwelen jassen, temperamentvolle kapsels, de nacht, gothicfiguren. wit Een konijnenknuffel die ik ooit voor Annika heb gewonnen, een marmeren grafsteen, Freedent white, sneeuw. rood Hartjes en harten, vurige liefde, hartstocht, passie, rozen, zoenen. geel Banaan(smaak). blauw Annika's nieuwe winterjas, het lettertype van Annika op MSN, de lucht. groen Gras, bloembladeren (rozen). paars Een foto van Annika! (Heeft ze een paars truitje aan) oranje Vuur, sinaasappel, mandarijn. bruin Stront, caramel- en chocoladevla, smerigheid.
|
zwart: de nacht, meeste van mijn kleding
wit: licht, papier, bureau op de zolder rood: MVV ( ![]() geel: zon blauw: zee, water groen: gras paars: bloemen ![]() oranje: Nederlands Elftal, Koninginnedag bruin: schijt ![]()
|
zwart - aan m'n lieve zwart witte kat
wit - aan m'n lieve zwart witte kat rood - chicago buls geel - tering wespen blauw - de blauwe hemel groen - groen is gras groen is gras paars - um uhh uhh um he ja wat oranje - oranje bomen oranje bomen bruin - mooie halfbloedjes latina's
||
Citaat:
![]() NOu ja.
|
*zwart - Donker, eng, nacht
*wit - Ziekenhuis, licht, neutraal *rood - Liefde, warmte *geel - Zon, zomer, blijheid *blauw - Lucht, water, rustig *groen - Natuur *paars - ? niks eigenlijk... *oranje - Koninginnedag *bruin - Poep
|
zwart: Dagboek
wit: Sneeuw rood: Bloed geel: Zon blauw: Lucht groen: Gras paars: Kamer van mijn vriendin ![]() oranje: Sorry, ik kan echt niets bedenken. Oranje is voor mij de kleur die toevallig tussen rood en geel inzit. bruin: Grond
||
![]() |
Citaat:
|
zwart - donker\nacht
wit - uittreding\bevrijding rood - bloed\activiteit geel - zon\gevaar blauw - zee\verlangen groen - aanwezigheid\standvastigheid paars - heiligheid\sterke geuren oranje - verfrissing\zomers bruin - chocolade\poep
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verwarrend Bestaan Liwin | 7 | 04-07-2008 23:23 | |
Verhalen & Gedichten |
De Blauwe Overall joes | 5 | 25-02-2006 17:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Analyse/Interpretatie: Voor de kade - Jan Emmens Orchid | 16 | 16-11-2003 18:25 | |
Lifestyle |
naar de gokhal tjaptjoy | 8 | 30-11-2002 18:13 |