Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Geslacht: V
Leeftijd: 17 Woonplaats: Dorp in Zuid-Holland 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Nee, want daar horen zoals unexplained al zei ook mensen bij met bepaalde uitspraken en/of daden waarbij ik vind dat je die niet zomaar moet accepteren. 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee, ligt aan de omstandigheden. 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee, er zijn ook nog anderen om aan te denken. 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja ![]() 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Nee 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Nee 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nou ja, liever zonder een vreemde dan met. Maar om nou te zeggen dat het heel erg is... Nee, dat ook weer niet. 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. ![]() 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Geslacht:V
Leeftijd: 16 Woonplaats: Zoetermeer 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Nee 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja
|
[QUOTE]Morphia schreef:
Geslacht: V Leeftijd: 17 Woonplaats: seutercity (oftewel 's-gravendeel) 1.Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals zezijn Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Ja 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Nee 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja (maar aleen omdat het zo'n KUTbaantje is!!!) 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja (tenzij die vreemde een mooie jongen is... ![]() ![]() 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee Dank. [QUOTE]
|
Leeftijd:14 Woonplaats:Leiden 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ligt eraan....Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Ja 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja
|
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 Woonplaats: Wassenaar 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Nee 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Nee 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Nee 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Nee, ik vind het niet prettig. 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Nee, ik gooi ze wél weg. 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee, ik zit het liefst niet naast een vreemde. 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Ja 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Ja 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee, niet per sé. 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja |
![]() |
|
Geslacht: M
Leeftijd: Woonplaats: 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Nee 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Nee 13. Ik heb een bijbaantje. Nee 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Ja 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja Dank. [/B][/QUOTE]
|
![]() |
Leeftijd: 16 (17 januari word ik 17 Woonplaats: Amstelveen 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ligt geheel aan de situatie 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja, me ouders altans ik heb het namelijk nooit ![]() 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee, Het is bij deze namelijk gezellig 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee, ooit gehoord van ervaring 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja graag gedaan |
![]() |
|
Leeftijd: 17 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Nee 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Ja 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Nee 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja/Nee, soms dus. 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. N.v.t. 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Nee 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Gidsland? 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee Dank. Alstu. |
![]() |
|
Leeftijd:19 Woonplaats: Leuven, belgië 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Nee 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. huh 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Ja 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja
|
Leeftijd: 18 Woonplaats: Emmeloord 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja (op mijn leeftijd wel) 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Ja 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Nee 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Nee (ben hard op zoek) 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Ja 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Ja 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee |
![]() |
|
Leeftijd: 15 Woonplaats: Den Haag 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Nee 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Soms 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Ja/Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Ja 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 19 Woonplaats: almere 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Nee 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Nee 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Ja 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Nee 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Nee 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Ja 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja, (uit eigen best wil, blablabla) 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 19 Woonplaats: Amsterdam 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja 3. Ik heb een spaarrekening. Nee 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Ja 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Ja 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 16 Woonplaats: Uithoorn (vlak bij Amsterdam) 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Nee 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Soms/Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Hangt er van af of ik die baan leuk(er) vind of niet, ik heb liever een slechter betaalde baan die ik leuk vind dan een beter betaalde baan waar ik iets moet doen waar ik een hekel aan heb 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Nee, niemand wil me hebben :/ 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Gidsland? 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Misschien, hangt er van af of ik tevreden ben over het werk van die duurdere. 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee |
![]() |
|
![]() |
Leeftijd: 16 Woonplaats: Doetinchem 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Nee 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Een wat?! 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd:18 Woonplaats:Zoetermeer 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja (duh) 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee, misschien wel aan iemand die heel gemeen doet ofzo ![]() 3. Ik heb een spaarrekening. Nee 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Soms 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee(ligt eraan met wie, welke situatie) 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Soms 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja ![]() 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja |
![]() |
|
![]() |
Leeftijd:16 Woonplaats:vlakbij Utrecht 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Nee, als iemand zich echt onmogelijk gedraagt dan hoef ik dat niet te accepteren... 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Nee 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja (meestal dan, denk ik) 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee, als iemand anders er last van heeft dan voel ik me daar niet prettig bij, maar als ik er écht totaal niks van merk, en ook niet merke dan ánderen er last van hebben , dan boeit het mij niet. 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Nee 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. ja/Nee...weet ik niet, moet ik wat langer over nadenken... 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja, van mijn broer, niet van buiten de familie. 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. hangt er vanaf wat voor baan het is, vind ik het net zo leuk of leuker dan mijn huidige baan dan neem ik het aan... 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Nee 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja, ik zit liever alleen 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Ja 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. een wat? 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Ja..tenminste denk ik, hangt ook af van de relatie die ik heb met de huidige arbeidskracht... 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 16 Woonplaats: clinge 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja/nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Ja/Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja/Nee 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja |
![]() |
|
Leeftijd: 19 Woonplaats: Groningen 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Nee 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Nee 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Nee 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Gidsland ![]() 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Ja 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja
|
Leeftijd: 17 Woonplaats: Vlaardingen (z-h) 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. ee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Ja 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Nee 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Nee 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja>> ligt eraan natuurlijk, als de baan even leuk zou zijn wel 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Ja 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Ja/Nee ??? 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Ja>> als ze even goed + legaal zouden zijn 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja |
![]() |
|
Leeftijd: 18 Woonplaats: Nijmegen 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Nee 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja
|
![]() |
Leeftijd: 17 Woonplaats: Beilen 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Nee 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Nee 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Als dat werk leuker is wel 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Nee 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee |
![]() |
|
![]() |
Leeftijd: 18 Woonplaats: Amsterdam 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Soms. 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Nee. 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Zou best kunnen toen ik klein was? 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja, als het leuk was wel. 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Vage vraag. Anderen moeten zich niet teveel met mij bemoeien. 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Nee,die gooi ik niet weg. 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Liever niet nee, maarja als het wel zo is, geen problemen mee.. 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee. 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Ja. 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Ja.. 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja. |
![]() |
|
![]() |
Leeftijd: 18 Woonplaats: Noort - Brabant 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Nee 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Nee 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Nee 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee alstu |
![]() |
|
![]() |
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Woonplaats: Almelo 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. JA 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. NEE 3. Ik heb een spaarrekening. JA 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. NEE 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. JA 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. NEE 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. JA 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. JA 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. NEE 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. NEE 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. JA..ligt eraan...als die baan me leuker lijkt, wel ja! 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Maakt me niet uit 13. Ik heb een bijbaantje. NEE 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. JA 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. NEE 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. JA 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. JA 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Weet ik veel!! 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Weenie Sorry! ![]() 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. NEE Sorry voor die antwoord waar ik geen 'Ja' of 'Nee' antwoorden op wist...!! Liefs Ulygan |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 17 Woonplaats: nijmegen 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Nee 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. nee, dat doet m'n pa wel 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Nee 13. Ik heb een bijbaantje. Nee 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. ?? 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Ja 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee |
![]() |
|
![]() |
Geslacht: M/V
Leeftijd: 16 Woonplaats: Brussel 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja /Nee 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja/Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja /Nee 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja/Nee 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja /Nee 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja/Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Ja/Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja /Nee 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja /Nee 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja/Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja /Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja /Nee 13. Ik heb een bijbaantje. Ja/Nee 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja/Nee 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja /Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Ja /Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja /Nee 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Ja/Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Ja/Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja/Nee Graag gedaan ![]()
|
Leeftijd: 14 Woonplaats: Meppel 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Nee 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Nee 13. Ik heb een bijbaantje. Nee 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Ja 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Ja 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee Dank. [/B] |
![]() |
||
Citaat:
|
Geslacht:V
Leeftijd: 19 Woonplaats: Amsterdam 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja 3. Ik heb een spaarrekening. Nee 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Nee 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Nee 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. ? 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee
||
Citaat:
Verder valt het me op dat de ondervraagden alleen maar kunnen kiezen tussen "ja" en "nee". Is dat niet erg bekrompen?? Mensen mogen toch ook geen mening ergens over hebben, of eventueel een vraag niet willen beantwoorden? Ook bij digitale verwerking kan bijvoorbeeld een optie "geen mening" erg handig zijn... Genoeg gefrutselt nou, succes met je PWS!! Mzzl
|
![]() |
Leeftijd: 14 Woonplaats: Venray 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Ja 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. ?huh? 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee
||
Citaat:
|
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 14 Woonplaats: Ulft 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. JA 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. weet ik eigelijk niet, nooit in die situatie gezeten. denkt het niet 3. Ik heb een spaarrekening. NEE 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. NEE 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. JA 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. JA 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. NEE 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. JA 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. JA 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. JA 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. JA 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. JA 13. Ik heb een bijbaantje. NEE 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. JA 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. NEE 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. JA 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. JA 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. ? 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. NEE 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. NEE
|
Leeftijd:14 Woonplaats:Rotterdam 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Nee 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Ja 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. ja wel oude flessen in de glas bak maar geen oud papier in de papierbak 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Nee 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. ik heb op het moment geen werk.... 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Nee 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Nee die gooi ik niet weg 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Nee 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee
|
Geslacht: M/V
V Leeftijd: 18 jaar Woonplaats: De Bilt 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Nee (oude flessen wel) 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Ja ![]() 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Een wat? ![]() 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Ja 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee Wat is het onderwerp van je profielwerkstuk?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 18 Woonplaats: Wageningen 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Nee 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. niet meer 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja Dank. Alsjeblieft |
![]() |
|
Leeftijd: 18 Woonplaats: Almere 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Nee 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Nee 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Nee 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Nee 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Ja 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Ja 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|