Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() *wil ook* details graag.
|
Mijn handschrift is slecht
vooral als ik snel schrijf dan zijn bijvoorbeeld de letters e en l moeilijk van elkaar te onderscheiden. Verder gaan dan de letters erg naar rechts overhellen....ach ja ik ben ook van origine linkshandig terwijl ik van mijn school met rechts moest schrijven, wat ik nu ook doe ![]()
||
Citaat:
Maar ik ben zelf ook linkshandig. Toen ik op school met een vulpen moest schrijven moest ik dus ook een nieuwe schrijftechniek ontwikkelen (anders ---> mooie blauwe vlekken op papier en hand ![]() ![]() Ik schrijf zoals Verdana (dit font). Met de typeletter "a" en al. ![]() |
![]() |
|
Pfff... mijn eigen geschrift kan ik altijd lezen, maar dat kunnen andere niet... Het is dus een onduidelijk iets
![]() Daarnaast komt dat ik elke dag weer slechter en slechter zal schrijven, omdat ik zelde iets op schrijf dat uit meer dan 5 zinnen bestaat...
|
![]() ![]() dat komt er dus uit als ik snel schrijf, erg he? met de goede pen en niet al te snel, komt er meestal wel wat moois uit ![]() ![]() [edit]als je het van aan afstandje bekijkt ziet het er nog best goed uit, merk ik net op ![]()
|
als je het van een afstand bekijkt lijken het allemaal verticale streepjes, heb ik gehoord van mensen die bij mij probeerde af te kijken op de middelbare school
![]() Ik schrijf los en vast door elkaar en de vorm is niet bol, meer langwerpige letters. Ik schrijf trouwens schuin (netjes met de schrijfkaart mee die we in groep 3 op de basisschool hadden ![]() ![]()
|
iedereen vindt altijd dat ik best slordig schrijf... ik schrijf heel snel
![]() ![]() ![]() Ik laat het jullie weleens zien... straks ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het handschriftentopic! Rivka | 102 | 23-05-2010 13:47 | |
De Kantine |
3FM Saairious Request #471 Verwijderd | 500 | 25-12-2008 00:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Handschriftentopic! Reem | 149 | 06-01-2006 15:35 | |