Ik loop me nu al maanden te ergeren aan de ridicule smilies die op deze site te vinden zijn. Allereerst, het keuzeaanbod is enorm beperkt (waarom bouwen jullie niet gewoon wat meer smilies in...?). Daarbij komt, geen enkele smiley drukt de daadwerkelijke essentie van mijn gemoedstoestand uit. Neem bijvoorbeeld de '

'. Deze smiley impliceert een schaterlach van jewelste, bevochtigde broeken ten overvloede. Ik vraag me ten zeerste af wie hier continue onder de tafel van 't lachen ligt - gezien 't feit dat er zoveel met deze smiley gestrooid wordt. Ook '

' is zo'n typische smiley die op dezelfde lijn als de typerende 'poep-, plas- en sekshumor' ligt. Om over de roll eyes nog maar te zwijgen... hier gaat het niet zozeer om de foute smiley, maar eerder om het feit dat een ieder 'm te pas en te onpas gebruikt. Afsluitend wil ik nog even kwijt dat de '

'-smiley beter op een Tina-forum past waar prille jeugdige gymnasiummeisjes praten over hun eerste poezie-album.
Mijn advies aan de forumbazen is dan ook om eens wat innovatiever te werk te gaan op het gebied van smilies. Laat het foetusniveau achterwege en kom in concreto met pakkende smilies tevoorschijn.
Tot zover mijn bescheiden mening.
Nu jullie!