Advertentie | |
|
![]() |
|
- op welk forum kom je het meest? Ik heb een vast rijtje wat ik altijd afloop. Maar als ik weinig tijd heb alleen op de gene waar ik fb ben en Admin
- Waarom kom je daar het meest? mdat ik het leuk vind. - open je vaak zelf een topic? Nee - hoe vaak ongeveer? 1 keer in de 2 maanden? Als ik aan het tekenen ben geslagen post ik het resultaat wel op Art. - reageer je vaak op topics? Wat is vaak? Ik vind het wel voldoende zo. - zijn dit dan zinnige reacties? Meestal wel, maar hier en op onzin niet echt.. ![]()
|
Verwijderd
|
- op welk forum kom je het meest?
Kantine, Creatief-fora, Film & TV - Waarom kom je daar het meest? Omdat ik de rest minder interessant vind, en daar niets te zeggen heb ![]() - open je vaak zelf een topic? Nee, niet echt eigenlijk.. Geen inspiratie ![]() - hoe vaak ongeveer? Em... 1x per 2 maanden? ![]() ![]() - reageer je vaak op topics? Ja, zoveel ik kan - zijn dit dan zinnine reacties? Mwoh.. meestal wel ![]() |
![]() |
|
![]() |
onzin, de kantine, liefde en relatie, seksualiteit...ik kan niet kiezen ![]() - Waarom kom je daar het meest? omdat ik word gedwongen door een innerlijke kracht - open je vaak zelf een topic? het schijnt zo. - hoe vaak ongeveer? dagelijks op onzin, de rest reageer ik meer - reageer je vaak op topics? jah jah jah - zijn dit dan zinnige reacties? altijd! |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]...
![]() [B]heey, ik was ff nieuwsgierig naar de volgende dingen: - op welk forum kom je het meest? lifestyle, onzin, kantine - Waarom kom je daar het meest? leukst - open je vaak zelf een topic? nee - hoe vaak ongeveer? n.v.t. - reageer je vaak op topics? ja - zijn dit dan zinnige reacties? ja meestal wel |
![]() |
|
Kantine, psych. - Waarom kom je daar het meest? Kantine is leuk, gewoon onzinnige dingen beantwoorden.. ![]() ![]() Psych, nja, niet echt een reden voor. Meer om te kijken wat 'bekenden' er posten, en om raad oid te geven als ik dat kan.. - open je vaak zelf een topic? Wat is vaak? 70x per dag? 1x per week? - hoe vaak ongeveer? Bij vlagen - reageer je vaak op topics? *kijkt naar ppd* Neuh. - zijn dit dan zinnige reacties? Beoordeel dat zelf maar..
|
=lifestyle, muziek, kantine, artistiek - Waarom kom je daar het meest? =kijken wat voor nieuws er is in lifestyle/muziek/kantine/artistiek-land ( ![]() - open je vaak zelf een topic? =nee - hoe vaak ongeveer? =ik heb er een maar een paar geopend tot nu toe, 3 ofzo. - reageer je vaak op topics? =nee valt wel mee, alleen als ik echt een mening heb over iets en het is nog niet gezegd - zijn dit dan zinnige reacties? =voor mij wel, maar iemand anders kan vinden van niet
|
De Kantine - Waarom kom je daar het meest? Omdat het daar echt nergens over gaat en het daarom dus een goede bron van verstrooiing en anti-verveling is. - open je vaak zelf een topic? Neuh, niet op De Kantine in ieder geval. - hoe vaak ongeveer? Tsja, zelden, ik ben nu een jaar lid en heb zo'n 20 topics geopend. - reageer je vaak op topics? Dat wel natuurlijk. - zijn dit dan zinnige reacties? Meestal niet, hier niet iig. Op L&R en Seksualiteit (en eventueel het wisselforum) ligt het aan m'n bui.
|
onzin of lifestyle - Waarom kom je daar het meest? omdat er bij onzin bekenden zitten en bij lifestyle.. weet ik eigenlijk niet. - open je vaak zelf een topic? neuh - hoe vaak ongeveer? ik heb buiten onzin denk ik nog maar een stuk of 5 topics geopend - reageer je vaak op topics? eerst heel veel, daarna wat minder - zijn dit dan zinnige reacties? vaak wel |
![]() |
|
- op welk forum kom je het meest? De Kantine
- Waarom kom je daar het meest? Vroeger was dit eigenlijk de Klaagmuur en Algemeen Gebabbel samen, daar zat 1 grote fie-haert groep, vandaar. Was altijd gezellig, maja nu zie je bijna niemand meer van die groep, maar in de tussentijd ben ik niet overgestapt op een ander forum. - open je vaak zelf een topic? Vroeger best vaak, nu niet meer. - hoe vaak ongeveer? Tja, verschilt, als me iets "creatiefs" invalt ![]() - reageer je vaak op topics? Ja op meer dan de helft wel ja. - zijn dit dan zinnige reacties? De meesten wel ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Onzin - Waarom kom je daar het meest? Onzin heerscht joh. Nee, is gewoon het leukste, wordt snel geplied. En is vaak leuk als je je verveelt ofzo ![]() - open je vaak zelf een topic? verschiltnog wel es, als ik in een irritante bui ofzo ben wel jah ![]() ![]() - hoe vaak ongeveer? in dat geval? ![]() - reageer je vaak op topics? als ik er zin in heb wel jah ![]() - zijn dit dan zinnige reacties? onzin? zinnig? hahahahahaa ![]() ![]() Nou..ok..soms ![]()
|
![]() |
- op welk forum kom je het meest? Kantine, Films en Tv en Lifestyle
- Waarom kom je daar het meest? Ja omdat ik het daar het leukst vind.. - open je vaak zelf een topic? Vrijwel nooit - hoe vaak ongeveer? In heel mijn 'carriere' heb ik het denk ik stuk of 5 keer gedaan... - reageer je vaak op topics? Tja wat is vaak.. Ligt aan mijn bui.. Bij de kantine meestal wel .. - zijn dit dan zinnige reacties? Soms wel, soms niet.. Meestal wel naar mijn idee ![]()
|
Films&TV en daarna De Kantine - Waarom kom je daar het meest? Op F&T zijn n aantal topics die ik altijd in de gaten hou. En De Kantine is gewoon tegen de verveling. Tis niet zo zwaar allemaal ![]() - open je vaak zelf een topic? Neh, eigenlijk haast niet. - hoe vaak ongeveer? 1 x per half jaar ? - reageer je vaak op topics? Ja, soms. Maar niet zo vaak als de meeste. - zijn dit dan zinnige reacties? Nee ![]()
|
Muziek, Lifestyle - Waarom kom je daar het meest? muziek is belangrijk in m'n leven (niet 't forum hoor) en lifestyle is gewoon grappig - open je vaak zelf een topic? zelden - hoe vaak ongeveer? dat zeg ik net - denk zo'n 1 à 2x in de 2 of 3 maanden - reageer je vaak op topics? redelijk vaak - zijn dit dan zinnige reacties? uiteraard
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lifestyle - Waarom kom je daar het meest? Spreekt me het meeste aan - open je vaak zelf een topic? Soms - hoe vaak ongeveer? geen idee - reageer je vaak op topics? Ja - zijn dit dan zinnige reacties? Natuurlijk... Wat heb je aan? Iedereen wil toch weten wat ik aanheb? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lichaam en Gezondheid, Exacte Vakken, Software & Multimedia en nu ook het wisselforum Eten en Drinken. - Waarom kom je daar het meest? Mijn opleiding is voedingsmiddelentechnologie. L&R en E&D heeft daar wel mee te maken, logisch. EV heeft ook met mijn opleiding te maken. SM is interessant. hm...oeps ![]() - open je vaak zelf een topic? - hoe vaak ongeveer? L&R en E&D eens in de 2-4 weken. Om meningen te krijgen van andere mensen, niet zo vaak om dingen te vragen. EV en SM ook zoiets. Om echt dingen te vragen waar ik niet uitkom. - reageer je vaak op topics? - zijn dit dan zinnige reacties? L&R en E&D, erg vaak, vrijwel uitsluitend zinnige reacties. EV en SM, minder vaak, vaak zinnig. |
![]() |
|
Op het forum van TheFellowship.nl. En hier het meest op Films & TV, Artistiek, De kantine en Onzin. - Waarom kom je daar het meest? TF.nl> Ben LotR fan persoontje, Films & TV> Films roeleren (vind ik), Artistiek> Ik teken zelf ook wel es en vind t gewoon leuk om t zien want anderen tekenen/fotograferen/schilderen/enz. De kantine> Voor onzinnege praat, is ook leuk ![]() - open je vaak zelf een topic? Nope. Heb tot nu toe denk ik 3 keer een draad geopend... - hoe vaak ongeveer? Ongeveer 3 keer dus... - reageer je vaak op topics? Mwah... Valt wel een beetje mee... Op TF.nl tot nu toe =/- 1000 keer ofzo, maar dat wel in ongeveer 1,5 jaar. Hier ongeveer hetzelfde denk ik... - zijn dit dan zinnige reacties? Soms wel, soms niet ![]()
|
![]() |
onzin ![]() - Waarom kom je daar het meest? omdat het daar gezellig is - open je vaak zelf een topic? uh ja - hoe vaak ongeveer? als ik er zit.. om de 10 min ofzo - reageer je vaak op topics? zeker - zijn dit dan zinnige reacties? nou.. op onzin hoef je dit niet te verwachten |
![]() |
|
De kantine - Waarom kom je daar het meest? Geen idee... - open je vaak zelf een topic? Zo nu en dan.. niet echt vaak - hoe vaak ongeveer? Ja, weet ik veel - reageer je vaak op topics? Ja - zijn dit dan zinnige reacties? Meestal wel, soms niet, zoals dit reply, ik vraag me echt af waarom ik dat doe want wie interessert zich daar nou voor hoe vaak ik topics open en of ik vaak reageer op topics? Nouja och, het is een soort verslaving denk ik ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Onzin, forum van m'n richting, rsca-forum - Waarom kom je daar het meest?tja, gezellig, van m'n richting, van m'n favo ploeg ![]() - open je vaak zelf een topic? redelijk vaak, redelijk vaak, redelijk vaak - hoe vaak ongeveer? redelijk ![]() - reageer je vaak op topics? ja, ja, niet echt - zijn dit dan zinnige reacties? af en toe, ja, ja ![]()
|
Verwijderd
|
heey,
ik was ff nieuwsgierig naar de volgende dingen: - op welk forum kom je het meest? Onzin - Waarom kom je daar het meest? omdat ik daar zin in heb - open je vaak zelf een topic? jah - hoe vaak ongeveer? rond de 10 per dag - reageer je vaak op topics? jawel ![]() - zijn dit dan zinnige reacties? soms wel soms nie |
![]() |
|
![]() |
- Op welk forum kom je het meest? Films en TV, Liefde en relatie .
- Waarom kom je daar het meest? Altijd wel een leuk topic die vraagt om een reactie. - Open je vaak zelf een topic? Soms. - Hoe vaak ongeveer? 1x per maand - Reageer je vaak op topics? Ja. - Zijn dit dan zinnige reacties? Soms wel, soms niet...hangt er vanaf hoe de reacties voor mij waren ![]()
|
Onzin ![]() - Waarom kom je daar het meest? Daar vind ik t t gezelligst ![]() - open je vaak zelf een topic? Jah ![]() - hoe vaak ongeveer? op onzin heel vaak.. - reageer je vaak op topics? Ja.. - zijn dit dan zinnige reacties? Mwah vaak nie aangezien het onzin is
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Reïntroductie Miekje* | 26 | 28-01-2009 15:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Over James, Marek en de Stalinistische censuur (brief aan iedereen) Hoofd&Schouders | 7 | 01-07-2005 00:30 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Algemene schoolzaken |
Pabo ??? | 14 | 29-04-2004 20:20 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |