Citaat:
Als je zoveel drinkt kun je net zo goed meteen zelfmoord plegen.
|
Een rare vergelijking. Zeer overdreven.
Citaat:
Overigens geloof ik in reincarnatie en karma, dus dan worden jullie zuiplappen allemaal rijkelijk beloond in je volgende leven, maar niet heus.
|
Dat is dan een verschil in kijk op het leven. Ik geloof daar totaal niet in, dus dat is iets waar ik me allerminst druk om zal maken.
Citaat:
Volgensmij definieren jullie iemand die zorg voor zichzelf draagt als 'saai', maar dat is dus onzin.
|
Als dat zo is overgekomen dan is dat niet de bedoeling geweest. Ik bedoelde de opmerking over de geraniums meer als een extreem uiterste, dat was niet persoonlijk bedoeld. Het gaat erom dat je je aan de ene kant in 1 dag letterlijk dood kunt zuipen/drogeren en aan de andere kant je je leven lang druk maken om het minste geringste dat je 'schade' aan zou kunnen brengen. Er zit echter nog een scala aan mogelijkheden tussen. Genieten van de gezellige dingen des levensch en tegelijkertijd verantwoordelijk om gaan met je lichaam.
Theoretisch gezien zal het inderdaad niet gezond zijn, maar 'je zelf verzieken', zoals jij dat noemt, is wel erg overdreven gesteld.
Nouja, het is en blijft een andere kijk op zaken, uiteindelijk is het natuurlijk ieders' eigen keuze.