Oud 02-04-2003, 14:46
meisiii
meisiii is offline
Wie van de dames heeft er zo'n epileer ding, en wat voor een dan?????? Helpt het een beetje, want ik geloof niet zo in al die reclames, dus k zou het graag van een 'echt' psoon willen horen......
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:50
Evolution
Evolution is offline
hmz.. dr zijn van die soort pincetten... die knijp je dan in, en dan trekt dat ding waar je het haartje zeg maar mee vast had, terug... werkt heel goed zegt me tante haha (lekker vage omschijving ) tjah zelf gebruik ik et niej meer.... blonde wenkbrauwen, dus niemand die et ziet
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:42
Quiana
Quiana is offline
Voor je benen/bikinilijn/oksel?
Oud 02-04-2003, 17:25
Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
Ik epileer me wenkbrauwen ook altijd!! alleen duurt het zo lang en doet het zo pijn..
laatst heb ik het heel voorzichtig met een scheermesje geprobeerd! dat gaat best goed! moet je wel heel voorzichtig zijn en dus echt niet uitschieten!!
Als je epileert heb je de hele dag ook van die vet rode wenkbrauwen heel irritant!
Ik heb gewoon zo'n knijp pincet!
succes xx
Oud 02-04-2003, 17:26
Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
Citaat:
Miss. Tandenborstel schreef op 02-04-2003 @ 18:25:
Ik epileer me wenkbrauwen ook altijd!! alleen duurt het zo lang en doet het zo pijn..
laatst heb ik het heel voorzichtig met een scheermesje geprobeerd! dat gaat best goed! moet je wel heel voorzichtig zijn en dus echt niet uitschieten!!
Als je epileert heb je de hele dag ook van die vet rode wenkbrauwen heel irritant!
Ik heb gewoon zo'n knijp pincet!
succes xx
en je moet het dan wel heel goed bijhouden, want anders is het geen gezicht
Oud 02-04-2003, 17:35
slimmieslak
slimmieslak is offline
hmm ik doe het ook gewoon met zo'n knijp pincet... je moet het idd wel redelijk bij houden, maar bij mij doet het nooit echt zeer, en het word ook echt niet rood!
eigenlijk kan je het het beste 'savonds doen want dan schijnt het het misnte pijn te doen en mocht het rood worden dan heeft het de hele nacht om weg te trekken...

suc-6 enne nooit teveel in 1 keer weghalen!!
x
Oud 02-04-2003, 19:53
Verwijderd
Als je je wenkbrauwen bedoelt, is het onzin om er een apparaatje voor te kopen, dan kun je net zo goed een pincet gebruiken. Dat doe ik ook, mocht ik toevallig op het idee komen (ik epileer m'n wenkbrauwen hoogstens 1 keer per maand een héél klein beetje, omdat ze nogal naar elkaar toe groeien, maar kennelijk vinden mijn wenkbrauwen het gezellig om boven mijn neus tegen elkaar te plakken, en dan vind ik het eigenlijk ook wel zielig om ze zo bruut van elkaar te scheiden. Ik overdrijf hoor, dus wees maar niet bang).
Als je je benen/oksels/bikinilijn bedoelt, dan zijn er 2 vrij recente topics die je wel kunt vinden door terug te bladeren of door te zoeken.

oh enne: tussen je wenkbrauwen in nooi méér weghalen dan de breedte van je neusbrug op het smalste punt! Anders krijg je een erg dik hoofd en ziet het er té onnatuurlijk uit.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 19:24
Jules
Jules is offline
Ik geloof dat je gewoon een benen-epileer-apparaat bedoelt he?

Ik heb er 1 van Philips, van mijn moeder gekregen, en je kan er zo'n ijs-element aan vast klikken zodat de huid gekoeld wordt voordat de haren eruit gerukt worden.. en das wel fijn in ieder geval
Oud 03-04-2003, 21:15
sui
sui is offline
owch dat lijkt me echt wel pijnlijk!! geef me dan maar liever hars. 1 pijnlijke ruk en je hebt meteen een heel stuk gedaan.
ik heb zwart haar en zwarte wenkbrauwen. ik verfijn ze ook wel wat, maar kdenk dat ik ietsje overdreven heb. nu heb ik gehoord dat je aan de bovenkant niets mag weghalen en ik heb nu wel door waarom! daar komen van die donkere haartjes terug en die zie je heel erg goed bij mij. omdat ze nog niet lang genoeg zijn om met een pincet weg te halen zie je ze dus een hele tijd. en nu zou k zo graag willen dat ik t niet gedaan had! tis zo stom om ze te laten terug groeien want dan zie je die zo goed. nu ga ik dus in streepjes telkens die het dichtste bij m'n wenkbrauw laten groeien of zo om t weer goed te maken. tis echt wel vervelend en bovenaan is het ook pijnlijker vind ik ik moet altijd niezen en krijg tranen in m'n ogen wat je al niet allemaal moet doorstaan om mooi te zijn heh...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 16:53
ster
ster is offline
ik heb wel zo'n apperaat, maar ik vind het niet echt handig ten eerste doet het nog best veel pijn en bij mij groeien die haartjes niet goed terug, ze groeien zeg maar in dus niet echt top

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten