Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() haha maar ff serieus, in de zomer vind ik slippers echt top om op te lopen. in de winter wat minder ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag nog bij de h&m teenslippers gekocht. Zwart met op het voetbed gevlochten riet met streepjes desin. En dan bandjes van katoen.
Is meer voor als ik naar festivals ga deze zomer, als het warm is. Skateschoenen enzo zijn dan wel erg heet. Ik zou ze ook nog wel naar de supermarkt aan kunnen maar niet naar school ofzo,zo lekker lopen ze nou ook weer niet. Ik vind leuke vrolijke teenslippers of muiltjes wel mooi, maar van die grote dikke badslippers, tja, het doet me wel veel aan de camping denken...Of leren sandalen met gespen..tja..kan leuk zijn maar meestal is dat het dus net niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik vind sandalen echt ![]() Ik heb zelf 2 paar en ook 2 paar teenslippers. Bij de witte uil hebben ze er hele mooie,en wat dacht ja,38 euro,voor zo platte jezusmodelsandalen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je de topic had gelezen had je geweten dat het losstond van kakkers, of iedere lifestyle. Het ging over het algemeen, zegt dus weer wat over je geweldige leeskunsten ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goh, heb je hem daarom weggehaald? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(en daarom ga ik dat bij deze ook niet meer doen, ik verlaag me niet tot jou niveau) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleding-ergernissen en wansmaak in het algemeen. Verwijderd | 500 | 23-12-2013 08:33 | |
Lifestyle |
Goede zomerschoenen voor in Frankrijk! Cucumber. | 20 | 14-07-2012 02:11 | |
Lifestyle |
Gala jurk Lain | 33 | 23-02-2004 11:49 | |
Lifestyle |
Heren: Waar knappen jullie op af bij meiden? akumabito | 174 | 28-05-2003 21:17 | |
Lifestyle |
welke schoenen heb je nu op dit moment dopehead | 16 | 06-07-2002 20:12 | |
Lifestyle |
schoenen voor deze zomer TefnachT | 49 | 23-06-2002 11:39 |