Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ikke gaat mijn hele belevingswereld maar eens uitstorten op het forum :
's Middags om 7 minuten over half 2 pakten Soullar en ik de trein vanuit Rotterdam naar Utrecht. Eigenlijk zouden we er om 14 minuten over 2 moeten zijn, maar omdat die stomme trein op sommige momenten amper 30 kilometer per uur reed, werd dit moeilijk. Uiteindelijk belde de zwaar geirriteerde Doc ons op, en hij vond het toch wel zo leuk om nog "eventjes" op ons te wachten op Centraal... Netjes hoor, haha! Daar aangekomen zagen we de groep al snel. Sommige mensen herkende ik meteen, anderen had ik nog NOOIT gezien.. Wie waren er nou eigenlijk allemaal? Eens kijken: - Chimera - ******** - DarkCat - Internationalist - Één of andere vage beveiligingsambtenaar ofzo (Doc) - Iotje - Bazz - Iemand die ik niet kende met blondje haartjes - nare man - The Exploding Boy - Hades - Chanel (+vriend) - KhebTrekInWatLekkers - Unexplained - Soullar - en ikke En dat was het geloof ik allemaal wel. Anyway.. Wij komen aan op het station en zien iedereen staan. En ik schud met iedereen netjes het handje. En tot mijn grote verbazing zie ik HADES!! Die had ik niet verwacht, maar die wilde ik ALTIJD al ontmoeten... koel!! En natuurlijk andere Niels, onze Chimera! "That's where this all began"... En ik moet zeggen dat ik onse Doc'je er erg euh... interessant uit vond zien, met zijn microfoontje en z'n handboeien.. Euh..? jah! Na een tijdje gingen we met zijn allen naar Stairway, maar zelf wilde ik eigenlijk liever buiten zitten. Daar hadden anderen schijt aan en toch gingen we naar binnen. Hades en Chimera waren het lekker wel met me eens, haha Chanel en haar vriendje BOO gingen heel vroeg weer weg, want die moesten iets doen ofzo.. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens wist dat het Chanel was... kwas der vergeten een handje te geven *schaamt diep* En uiteindelijk, jah mensen, uiteindelijk kreeg ik m'n zin en gingen we naar buiten!! Lekker weer, lekker zonnetje, alleen het was wel stikheet! Hier ergens ging Unex weg, maar precies weet ik niet meer... Eerst liepen we beetje door de straatjes en opeens wilde de ene helft linksaf en de andere rechts.. Het werd uiteindelijk rechts want daar was een tuin ofzo ![]() Ondertussen was er een groot gevecht begonnen tussen onze Hades en Doc. Het ging er hard aan toe en het eindigde uiteindelijk in een watergevecht!!! ![]() En wie werd er ook natgespoten..?? Ikke natuurlijk.. Maargoed, dat was nog niet eens het ergste.. Op een gegeven moment waren we ergens gestopt en het watergevecht ging verder... En wat doe ik met mijn stomme hoofd..? Ik zeg dat ik het warm heb! *stom stom stom* Dus je kunt wel raden wat er toen gebeurde..!?! Ik werd helemaal nat gespoten en mijn haar zat meteen voor geen meter meer! Maargoed, natuurlijk kwam Tim mij redden met een glas water, dat uiteindelijk door Hades werd geleegd boven IkHebTrekInWatLekkers ![]() Na veel zeuren en rondlopen kwamen we bij de grachten aan en natuurlijk willen onze lieve conjo's helemaal naar beneden, helemaal achteraan, in de schaduw gaan zitten! Maar twas wel heel gezellig hoor, en er waren allemaal hele lieve eendjes! Alleen toch raar dat niemand bij het water durfde te gaan zitten ![]() Op een gegeven moment werd het koud.. en sommige mensen kregen honger, dus toen zijn we met een groepje (Soullar, ********, Bazz, darkCat, diegene met de blonde haartjes en ikke) naar de Mac... Maar die bleek te vol, en aangezien sommige mensen te lui, of juist te energiek, zijn om te wachten, gingen we naar een regular patatboer. Maar het was wel lekker hoor! Alleen ik mocht niet tegen de balie aanleunen omdat ik alle duizend klanten die er stonden op zou houden... *keek om zich heen* *zag niemand* VAAG! Wij gingen weer terug naar de grachten en opeens waren Hades en The Exploding Boy weg! Die waren ons aan het zoeken bij de Mac, haha, maja daar waren we net niet! *Grin* Toen ging DarkCat weg, nadat ik haar een Baileys achterover had gestouwd, haha En de jongen met de blonde haartjes ging met haar mee... Het werd steeds rustiger.. Rond kwart over 6 kregen nog meer mensen honger en we besloten naar de Burger King te gaan, op het Centraal Station. In de hal aangekomen kreeg ik een leuke opmerking: Wat heb jij een mooie broek man (met zo'n leuk accentje hahaha!) Wij liepen de Burger King binnen, het rook er lekker maar het was er druk... En natuurlijk hadden Chimera, Doc, nare man, Internationalist en Iotje meteen hun eten, terwijl wij door een dikke jongen werden geholpen die geen Nederlands kon ofzo, en dus alles fout deed... En na 20 minuten hadden onze lieve Burger King-conjo's eindelijk de aardappels geschild en was ons eten klaar.. Terwijl de andere groep alles al op had ![]() Terwijl wij stonden te wachten is ******** weggegaan... Ook jammer dat zijn zusje er niet was.. na veel eten en een zeer moeilijk gesprek namen Soullar en ik afscheid van de rest, die nog over was gebleven en we begaven ons naar de treinen. Bazz, die zelf nog niet wist welke trein hij moest nemen liep gezellig met ons mee! Eenmaal bij de trein aangekomen namen Soullar en ikke afscheid.. En ik vond dat helemaal niet leuk.. Maar al met al was het een zeer geslaagd dagje! Zeker voor herhaling vatbaar! Kben alleen mijn bril vergeten bij de grachten!! *baalt* das wel keiveel minder.. Nu even voor iedereen boodschapje: Soullar: Jah wat moet ik daar nou van zeggen, haha: Lofjoe.. Chimera: Leuk je ontmoet te hebben en onze meeting was toch nog geslaagd hè? De volgende keer zal ik zorgen dat ik heb geoefend met Poolen! Owja.. jammer dat ^AmArU^ er niet was hè? ![]() ********: Het was zeker wel anders dan de DoP-meeting, maar zeker ook wel leuker dan achter je pc zitten! Neem de volgende keer je zusje mee aan der haren!! Haha! DarkCat: Leuk je nu iets langer te hebben gezien dan de eerste keer dat ik je ontmoette!! En je bent volgens mij veel eerder een lief poesje dan een kwade kat ![]() Internationalist: jah wat kan ik van deze conjo nou eigenlijk nog zeggen? Met dat ge-conjo van hem, werden alle conjo's in de buurt helemaal gek, omdat ie ze allemaal uit zat te maken voor vieze conjo!!! Zelfs ikke! En ikke is helemaal geen conjo!! Verder issie lief hoor, haha Iotje: Ik zou het niet weten eigenlijk, heb der helemaal niet gesproken, maar ze zag der wel lievig uit! En ik vond het een leuk stelletje om te zien! Onze bewaker, Doc: Jah Paul.. Kvond het leuk je eens in andere outfit te zien! Nog steeds niet met me gezongen hè? Ik MOET EN ZAL een keertje met je zingen haha! Maar wel een beetje jammer dat je me natspoot hoor... Maja dat kon ik verwachten na dat glas water dat ik in je gezicht had gegooid in Stairway, tijdens de afgelopen DoP-meeting, maar ik was er niet echt blij om.. Verder ben je een fantastisch koele Conjo! Bazz: Totaal onbekend voor mij, wel eens opgemerkt op het forum... maar meer niet. En hij was harstikke leuk man! Kon der goed mee praten! En nu issie ook online op msn!! Sterkte! De jongen met de blonde haartjes: Je was wel beetje bijdehand, haha, maar ik weet nog steeds niet wie je nou bent! Ik heb je niet echt gesproken, maar je leek me op zich wel aardig nare man: Onze nare man is niet echt een nare man. Hij was eigenlijk best soortvan lievig!! En hij ziet er ZOOO anders uit dan ik had verwacht haha! En nee, in het echt issie niet zo arrogant op het forum hoor! Haha! Nee hoor, je was een leuke jongen! Alleen jammer van die onverwachte boodschap ... The Exploding Boy: En? Was je om 9 uur opgehaald? Ik hoop het voor je want je was door je sigaretten heen en je had geen geld bij je... Kvond je wel een lief meissie hoor, en je had HELE mooie ogen!! Hades: Alles en misschien wel meer dan ik van hem had verwacht! Een jaar geleden wilde ik hem kei-graag meeten en toen opeens verloren we contact. Nog geen week geleden dook ie opeens weer op en vandaag heb ik hem gemeet! fantastisch! Ik heb trouwens wel je telefoonnummer nu! Haha.. Ik spreek je snel weer! Chanel (en BOO): Ik wist niet eens dat jullie het waren eigenlijk *schaam* En ik herkende jullie ook totaal niet van de foto... De volgende keer beter!! KhebTrekInWatLekkers: Jah.. Wat kan ik er van zeggen? Ik heb niet meer meegemaakt dan een irritant mannetje met een waterpistool ![]() Unexplained: Zoals gewoonlijk was je er weer! Je had het hoedje wel bij je, haha, maar de volgende keer wil ik hem echt op!! Nou het was dus echt een koele dag!! En zeker voor herhaling vatbaar! Ik miste echter wel een aantal mensen. Onder wie Piccola! Meisje jammer dat je er niet was, ik heb je echt gemist en Tim eigenlijk ook wel hoor.. Khad je graag willen zien! En MeCute.. Jah ook benieuwd naar het gezicht bij de naam! Maar volgende keer beter!! En last, but surely not least: Questor. Michel was nou gewoon gekomen! Had ik echt leuk gevonden.. Maarja dat komt wel weer! Spreek je snel! Ik heb weer genoeg geluld voor vandaag denk ik zo.. Heel veel leesplezier!! Baaibaai! Groetjes en kussies aan iedereen, Van DarkVoice, het meisje met de gele broek ![]() Ow en btw: Wanneer weer een meeting?? Hehe |
![]() |
|
![]() |
Het was echt een welbekende conjo ronjo meeting , dwz dat meer dan 75% van de mensen die kwamen, de stempel conjo kreeg.
Als conjo ben je wel enigzins mislukt (lees: schaam je!) maar je hebt een mazzel: verveling bestaat niet. Conjo's hebben het nooit saai, en al helemaal niet als er Conjo-ronjo's in de buurt zijn, want dan....., ja dan......... voelt ie z'n ware conjo-aard het het ware geluk. Conjo voor altijd, een die hard CONJO RONJO
||
![]() |
Citaat:
![]() *schopt jou ook naar volgende meeting*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook wel geinig dat ik nu weet wie HADES is, dat had ik tijdens de meeting niet eens door :D Internationalist: Je had wel gelijk, ik schreef dat van mijn verleden / verkeerde vrienden inderdaad niet als zodanig op het forum. Het verklaart wel veel ja .. ik dacht dat ik het had geschreven, maar dat kwam omdat ik het al vaak aan mensen via mail had uitgelegd .. ben een beetje suf de laatste tijd :D DarkCat: *is het eens met* eerder een lief poesje dan een kwade kat :p [SAS]Q: Was jij niet diegene van wie de foto eens op onzin werd afgekraakt? Je kwam me toch wel bekend voor, maar ik kon je niet plaatsen :D Soullar: Je krijgt binnenkort mail :) Bazz: Ik weet niet precies waar je mee zat, problemen met ouders ofzo, maar goed .. sterkte ermee iig :) Nare man: Inderdaad helemaal niet zo naar in realiteit :D Chimera: Hmm, heb met jou eigenlijk niet zoveel gepraat :o wel jammer, Bazz ging bij mij zitten omdat jullie het over de serverload enzo hadden :D heb ik weer wat gemist waar ik prima over zou kunnen praten! :( :D Aan de rest heb ik eigenlijk niet zoveel te zeggen :D Chanel + vriend zijn me totaal onbekend :) Iotje en The Exploding Boy waren meestal stil .. Olga was wel de eerste die ik herkende in de hal :D Na ja, al met al niet verkeerd :) *schakelt smilies uit - kutregel met die [img] tags* Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:44. |
![]() |
|
![]() |
excuses dat ik er niet was was tot zondag ochtend nog van plan te gaan (daarom niet afgemeld ofzo)
maar toen werd ik gebeld door mn neef die ik tochwel 6 jaar niet gezien heb en toen ben ik dus daarheen gegaan. was zeker de moeite waard want ik geloof dat dit t contact ineens flink opgekrikt heeft. anyway im sorry but next time I'll be there
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja, was wel een meeting op Conjo niveau, denk dat het personeel ons daat wel zag als een paar Uberconjos. Maargoed, het waren zelf ook een stel Conjo Ronjos.
||
Citaat:
we hadden een avondje extase achter de rug
||
Citaat:
![]() heb de pest aan die SM-show daar ![]() cafe extase ligt in Tilburg op de heuvelring. is een metalcafe.
||
Citaat:
![]() mischien ooit
|
Meetingfotos!!!
Heb er niet zo veel gemaakt, maar tis toch leuk om te zien wie wie is: Zooitje Conjo Ronjo's op Utrecht CS: VLNR: Iotje, Internationalist en DarkCat: ******** en Hades: Dark Voice en The Exploding Boy: BOO, Chanel, IkHebTrek en Doc En tenslotte, Unex en Nare man: Soullar, Bazz en blonde-vent-waarvan-ik-de-naam-niet-weet staan er niet op, die waren er op dat moment niet. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Games |
Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger! Diablos | 274 | 20-09-2003 03:34 | |
Games |
waarheid over de x-box ? ps2 is krachtiger. GpMaStEr | 7 | 13-07-2002 01:54 | |
Psychologie |
Belangrijk: duidelijkheid over de meeting! Verwijderd | 46 | 07-07-2002 23:10 | |
Seksualiteit |
Duidelijkheid over de MEETING!!! Verwijderd | 31 | 08-04-2002 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Aankomende Meeting Verwijderd | 79 | 23-02-2002 22:12 |