Oud 08-04-2002, 12:30
one12
one12 is offline
dit gaat misschien klinken als een luxe probleem,
maar zo beleef ik het niet..
sinds een week heb ik een vriendin, of het echt
verkering is weet ik niet, we hebben gezoent
maar we vullen onze smsbox niet met LOVE YOU en ik hou van je termen.
Of ik echt verliefd ben weet ik niet, het voelt wel fijn als ik bij haar ben, vooral omdat het ook wel een aantal maanden geleden is dat ik voor het laatst een vriendin had, waar ik ook zo kater van heb opgelopen dat ik het vertrouwen in verkering en mensen zo beetje kwijt was, maar dat verhaal laat ik maar achterwegen
oke het probleem..
ik heb dus half verkering, maar ik heb nog een meisje ontmoet, ook heel lief, mooi en redelijk volwassen. Nu heeft ze me gisteren duidelijk laten merken dat ze intresse in me heeft, maar ik heb haar niet verteld van me 'vriendin'.
Ik weet dat ik dat wel moet doen, maar me vrienden zeggen dat ik schijt moet hebben en gewoon ervan moet genieten.. maar waarschijnlijk ben ik een watje ofzo, maar op het gebied van liefde doe ik geen dingen bij andere mensen waarvan ik ook niet wil dat het mij zou gebeuren.. maar toch, ze zijn allebei zo lekker.. pff maar me gevoel kijkt me boos aan.. dus ik weet niet echt wat ik nu moet..
Oud 08-04-2002, 12:36
Verwijderd
Eerlijk zijn?

Ik vind het een beetje een foute instelling.
Ten eerste: weet je niet eens of je verkering hebt met een meisje..? Dat hoor je toch wel zeker te weten...

Ten tweede: als je dat wel zeker weet, dan hoor je het wel te vertellen tegen mensen, vooral als die persoon interesse heeft in jou, want jij hebt al een vriendin, dan krijgt ze geen valse hoop..

Ten derde: Als je het niet aan haar verteld, en haar eigenlijk ook wil, dan ben je gewoon een eikel..
Je neemt niet iets met een meisje dat niet genoeg voor je is, want dat moet je jezelf niet aandoen.
Maar je moet wel eerlijk zijn tegen iedereen.

Ten eerste tegen je vriendin, want die mag wel weten dat ze concurrentie heeft. Ten tweede tegen dat andere meisje... Maar dat doe je waarschijnlijk toch niet, als je die eikel bent waar ik het over heb, want dan weet je zelf dondersgoed dat zoiets haar mening wel eens zou kunnen doen veranderen...

Kweenie hoor, je kunt er niet twee vriendinnen op nahouden..

En die laatste zin: "ze zijn allebei zo lekker" .. Dat geeft aan dat je seksueel tot ze aangetrokken voelt, maar dat wil niet zeggen dat je er meteen een relatie mee moet beginnen...

Ik zou eerst maar eens voor mezelf uitzoeken wat je wilt als ik jou was...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:04
Iotje
Iotje is offline
Ik denk dat je gewoon een keer goede nadenken over wat je voor die meiden voelt en over degene waar je mee door wil gaan. Ook handig is om te weten wat zij precies voor jou voelen.
Je moet eerlijk zijn, tegen hun en tegen jezelf anders doe je dingen waar je later spijt van zult krijgen.
Succes!
Oud 08-04-2002, 21:45
Verwijderd
hmmmmm
het is iig niet leuk voor dat meisje waar je nu half wat mee hebt, je kunt ze niet allebei tevreden houden maar ik denk wel dat je gewoon 1 van de 2 moet kiezen, maar niet allebei want dat gaat neit.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 10:33
one12
one12 is offline
mensen bedankt voor het advies,
heeft me toch over de streep getrokken om eerlijk te zijn,
ik heb het meisje verteld van de (halve) verkering,
en we kunnen gelukkig gewoon vrienden blijven,
het was meer een soort van behoefte naar lichamelijk
contact, dan dat er sprake van verliefdheid was,
maar goed, dat kan ik wel onder controle houden
nu ga ik me dus volledig richten op me vriendin