Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dies dus in de film te zien. Ik ben wel van plan te gaan kijken. Korte film of lijkt dat maar zo? Ik dacht gezien te hebben dat het van 21.00 tot 23.00 was, dus met reclames sowieso minder dan 2 uur.. |
![]() |
|
Ik heb me echt doodgeërgerd aan dat loopje & gedrag van Drew.. Twas vast komisch bedoeld maar ik had alleen maar last van plaatsvervangende schaamte..
De film is wel een goede afspiegeling van de betrekkelijkheid van dat amerikaanse highschool-volkje... verschrikkelijk zeg! Einde was weer wel leuk.. en lief ![]()
|
Ik heb hem met 2 vriendinnen gekeken. We hadden hem alle 3 al gezien dus het was vooral veel 'oooooh ja' ' en nu komt er....' geschreeuw...
Hij was wel weer leuk om te kijken. Maar de plaatsvervangende schaamte was bij mij ook aanwezig... wat zette dat kind zichzelf voor lul zeg.... |
![]() |
|
Ik heb em gisteravond gezien. Hij was wel leuk voor als je niks anders te doen hebt, maar ik vond em niet 'er-voor-thuis-blijvend-goed' ofzo, beetje voorspelbaar...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik ergerde me soms ook ontzettend aan hoe Drew Barrymore Josie neerzete. Verder wel een leuke feel-good film, en na het einde voelde ik me weer helemaa blij omdat alles goed eindigde (niet dat dat onverwacht was, maar toch).
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Film-Acteur-Spel Verwijderd | 500 | 16-09-2003 15:06 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Films, TV & Radio |
Scooby Do !!!!!! happy human being | 18 | 18-05-2002 22:14 | |
Liefde & Relatie |
eeuwige vrijgezel simple creed | 25 | 21-04-2002 00:01 | |
Seksualiteit |
Ieks ik ga hier nu even heeeel open zijn:D Schrik niet.. Verwijderd | 122 | 12-04-2002 21:58 | |
Films, TV & Radio |
films als je alleen met een meisje bent kafka | 15 | 30-11-2001 11:39 |