Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nog nooit...
Maar ik heb ook maar 1 ander baantje gehad, waar ik zelf ben weggegaan... en nu hang ik al 2 1/2 jaar in de bioscoop...
||
Citaat:
Diefstal? Dat plaats ik onder 'niet goed je best doen'. Bezuiniging? Jongeren in een bijbaantje zullen niet zo snel ontslagen worden, omdat kleine bedrijven rekening houden met zaterdaghulpen en grote concerns altijd wel plek hebben. |
![]() |
||
Citaat:
andere redenen zie ik niet, ontopic: nog nooit ontslagen, wil ik zo houden.. staat zo leuk op je CV als je ontslagen bent bij de TPG Post
||
Citaat:
De markt voor bijbaantjes is drastisch aan het slinken, om de vaste te kunnen blijven betalen wordt bezuinigd op de losse krachten. De relatie tussen werkgever en werknemer, soms klikt het niet. Kleding/uitstraling. Te veel fouten maken. Te veel ziek. Te weinig capaciteiten. Veel mensen hebben VMBO en soms hoe hard ze hun best ook doen, kunnen ze het niet bijbenen.
|
Verwijderd
|
Ik werd ontslagen bij de konmar, omdat ze grote verliezen leden en de grootste C1000 van Nederland kwam net in Ede, wat ervoor zorgde dat er nog meer verlies werd geleden. Er werd bezuinigd door contracten niet te verlengen en mijn contract liep als een van de eerste af op dat moment
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het telemarketing bedrijf waar ik werkte besloot om zich te gaan vestigen in Emmen.
Toen ben ik dus ontslagen, maja dat boeit dus niet. Vooral omdat 75% al 2 maanden eerder werd ontslagen en maar een select groepje(waaronder ik) de laatste 1,5 maand mochten uitdienen. Niemand werkte daar fulltime(behalve de chef) dus iedereen moest op het einde weg. Voorderest nog nooit. Ik heb altijd ontslag genomen. Als je het zover laat komen dat je wordt ontslagen omdat je geen motivatie hebt kun je beter zelf weggaan, dan is het immers voor jezelf ook niet leuk om daar te werken en hou je de eer aan jezelf. Maar zoals gezegd, je wordt niet alleen ontslagen omdat je je niet inzet.
|
Ik ben ontslagen.
![]() Op 17 juli 2002 (kan er een dagje naast zitten) ging Memo Systems BV. failliet, waarmee ik dus per direct mijn baan verloor... Ben overigens nu weer aan de slag bij MyCom, wat een voortvloeisel is uit de Memo BV die onstond uit de resten van Memo Systems. ![]()
|
Ik ben ontslagen bij Maison van den Boer, een cateringsbedrijf bij grote evenementen en sportwedstrijden.
Ik werkte op zondag in de business-club van FC Utrecht, maar het was zo'n kutteam waar ik mee werkte. Zij zouden mij op elke dinsdag voor een wedstrijd bellen om mijn werkrooster voor de zondag door te geven (post, tijden), maar dat deden ze nooit. Ik moest dus altijd bellen, geen probleem verder, maar dat hadden ze nooit als ik ze belde en dus moest ik wachten tot zij het hadden gevonden en dan kreeg ik zaterdagavond een sms. Omdat ik mij twee keer ziek had gemeld belden en sms'ten ze mij helemaal niet meer en ben ik dus niet meer wezen werken. Ik heb toen naar het hoofdkantoor gebeld en die zouden er werk van maken, maar die schijnheilige mensen stuurden een paar dagen later een ontslagbrief met de mededeling dat zij het dienstverband voortijdig wilden beëindigen omdat een aantal malen werkweigering had geweest van mijn kant, haha! Dus zodoende..
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"De mens is egoďstisch" Egoconstructie | 52 | 17-04-2010 13:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Artikel 6 gw (godsdienstvrijheid) afschaffen? Verwijderd | 65 | 26-03-2008 17:52 |