Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Maislolly's (vreet ik nog steeds btw
![]() ![]() En ook nog een soort van muesli-repen met bosvruchten ofzo.. Het staat me heel vaag bij, maar ik weet wel dat ze ontzettend lekker vond!
Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 17:00. |
![]() |
|
Oja, die dummies die herinner ik me ook nog
![]() -ijsbonbons (dat is geen ijs, maar soort zuurtje) -hartjes met tekst erop -snoepketting en snoeparmband of horloge |
![]() |
|
- snoephartjes waar dan zo'n woord in staat (schat, lieverd, I'm sorry)
- dropwater drop (weet je wel, hard staafje drop wat je in water moest zetten en dan kreeg je dropwater) - zouthoutstengels. volgens mij was het dat wel.
||
![]() |
Citaat:
dat is dus wat ik bedoelde.. zijn het van die rode, eeeeel zure? Wij noemen dat muletrekkers
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hmm snoep uit mijn jeugd!!!
IK BEN NOG NIET EENS VOLWASSEN ![]() hmm maar wat ik altijd at toen ik een jaar of 6/7 was waren dropveters. was egt super verslaafd aan die dingen. maar tja ik ben bijna een keertje gestikt in die dingen dus zins toen eet ik ze niet meer... nouw ben ik verslaafd aan kaneelbonkjes.. maar hmmmm dat is niet van vroeger... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() CheerS * KimmieJ *
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat ik me nog herrinner zijn die zure matjes erg lekker
en wat ik met vriendjes/vriendinnetjes op de basisschool altijd haalde bij de snackbar waren van die fireballs. kauwgomballen die heel scherp waren en je had ze ook in een zure variant erg stoer was dat toen! en zwart/wit van die soort poeder vond ik ook altijd erg lekker GRoetjes Viv ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik eet ze soms nog wel eens ![]() ![]() En natuurlijk kauwgup met plakplaatjes, die had je ook met inkt... maar goed, dat wist ik toen niet.. Ik was gewend over het plaatje te likken en hem op te plakken, dus ik lik over het plaatje... was het inkt... m'n hele tong geel met groen... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van dezelfde makers als bonbonbloc (weet de merknaam niet meer) in een gele verpakking: kleine chocolade snoepjes/bonbons met aan de binnenkant hazelnootpraline vulling
![]() En Kikkertjes ook altijd (die waren het goedkopste, dan kon je het meeste snoep halen ![]() Later dingen als zure matjes e.d |
![]() |
||||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 12:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Ooh, nu moet ik iets vertellen: toen ik klein was, jaar of vier, hoorde ik een keer een echtpaar ruzie maken... ze waren flink aan het schreeuwen en ik werd bang.. Toen ineens hoorde ik de man zijn vrouw uitschelden voor 'kangaroe' en vond ik het allemaal niet zo erg meer... Achteraf bleek dat hij 'kankerhoer' zei ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Gedichtenwedstrijd] Stemtopic flyaway | 16 | 20-01-2013 13:26 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #45 Lethe | 500 | 14-03-2008 01:38 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Drugs & Alcohol |
Kleuter deelt drugs uit: Hulk | 61 | 06-11-2003 19:04 | |
Eten & Drinken |
snoep waar je nu aan verslaafd bent bokky | 54 | 17-04-2003 18:13 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |