Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet het niet.
Zou mijn leven best heel anders willen leven, al is het maar om te kijken wat er gebeurt zou zijn als ik een aantal dingen anders had gedaan.. Maar goed, dingen gebeuren niet voor niets, zonder de (foute) keuzes die ik heb gemaakt, zou ik niet geworden zijn wat ik ben. .. Misschien wel. Proberen om er iets beters van te maken kan altijd. En ben stiekem gewoon bang om dood te zijn. Denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat wel zwaar mee zou tellen in mijn keuze is of ik een heel nieuw leven zou beginnen of dat ik dit leven opnieuw zou leven, als je begrijpt wat ik bedoel. Zoals bv. m'n vriend, die wil ik weer tegen komen en daar wil ik weer een relatie mee <- daarom zou ik best eeuwig willen leven. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
waarom zou ik mijn leven geven voor een egoistische maatschappij? De rottigheid in het leven en op de wereld staat niet in vergelijking met het oppervlakkige geluk wat je in je leven kan hebben. |
![]() |
|
Ja, ik zou het denk ik ook wel doen.
Als ik hetzelfde leven zou krijgen als nu, zou ik indd dingen anders kunnen doen, en met een nieuw leven kan het al helemaal veel beter worden. Ook veel slechter, maarja. En dood zijn lijkt me trouwens ook best wel saai ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik weet het niet echt.
Aan de ene kant lijkt het me ook wel een fijne gedachte om dood te mogen zijn, maar aan de andere kant krijg je wel de kans om de dingen die je verkeerd hebt gedaan, nu wel goed te doen.... Hoewel je ook niet zeker weet of het nie wel zou lukken. Maargoed, ik weet niet wat ik zou kiezen...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou wel weer leven. Om dingen anders te doen. Omdat het een uitdaging is. zelfs in depressieve tijden en als je het nut van het leven niet ziet, is er iets om voor te vechten. Er is altijd meer uit jezelf te halen en hoeveel pijn het soms ook doet, het zal het allemaal waard zijn..
|
![]() |
|
![]() |
jhaaaaaaaaaaaa, het leven is een feeeeeeeest.
weetje hoe dat komt, je moet gewoon schijt aan iedereen hebben, en vervolgens ontdekken wat een supermens jezelf bent, en vervolgens ondekken dat iedereen een supermens is, en dan feeeeeeest.
|
![]() |
ja ik zou er wel voor kiezen, alleen.. hoop ik dat ik dan iets meer van mn 'jeugd' (heb ik nu ook nog maar bedoel 12-18) geniet... en niet de weg opging die ik ben opgegaan... alhoewel, dat weet ik nu pas, misschien was het net zo geweest ...
|
als ik zou weten dat ik weer Folliculitis Decalvan zou krijgen in dat leven, denk ik niet dat ik ervoor zal kiezen om nogmaals te leven
Als ik de ziekte zou kunnen omzeilen op wat voor manier dan ook, dan zou ik het zeker wel nog een keer willen proberen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Plus, ach, in het uiterste geval kun je dat leven nog altijd beindigen als het niet bevalt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik kwam er vandaag achter dat een leven toch wel een heel kostbaar iets is, waar je van moet genieten, wanneer het nog kan...
|
beetje late reactie,
heb deze topic al meerdere malen gelezen maar nog steeds niet beantwoord, duszzzzz dat ga ik nu eindelijk doen; als ik voor deze keuze zou staan zou ik het weer doen, maar ik zou willen weten wat ik *de vorige keer* fout heb gedaan zodat ik dat kan verbeteren, ik wil er wel wat aan hebben. Zoals iemand anders (of meerdere?) schreven, zou ik bepaalde dingen wel hetzelfde willen. Misschien hetzelfde leven, dat je voor DEZELFDE keuzes komt te staan en de kans hebt het nu WEL goed te doen, als je vind dat je het de vorige keer NIET goed deed?! Mja agh, waar denk ik ook over na...... kan toch niet! kus! wendy
|
Als ik nog een keer mag leven, al te graag
![]() Tuurlijk zou ik niet willen leven als ik weet dat ik kanker of weet ik veel wat voor verschrikkelijke ziekte ik krijg (op jonge leeftijd). Maar als ik weet dat ik een soortgelijk leven als m'n huidige leven 'krijg', dan is er voor mij geen twijfel mogelijk ![]()
|
![]() |
Ik denk op zich van wel, maar idd wel dat ik alle dingen die ik nu kan en weet dan ook weet en dus niet helemaal opnieuw hoef te beginnen. Dat ik ook dignen die naar mijn idee fout zijn gegaan dan goed kan doen en andere keuzes kan maken.
Aan de andere kant zou eht voor mij niet hoeven, omdat ik het leven gewoon zwaar vermoeiend vind en er vaak geen zin in heb om aan alle verwachtingen te voldoen die mensen hebben!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jehova getuiges weigeren bloedtransfusie De Veroorzaker | 244 | 10-09-2009 11:43 | |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Column: ] Godsdientsvrijheid in de Islam. Hydrogen | 1 | 25-09-2005 14:58 | |
Vragen over het christendom MB | 24 | 04-01-2005 23:40 | |
Alles gebeurt met een reden missy-home | 87 | 14-04-2004 20:40 | |
[Prinsjesdag] De Troonrede Anne | 51 | 18-09-2003 12:56 |