Oud 09-04-2003, 14:34
Otis
Otis is offline
ZIjn er hier mensen die al eens in de buurt van metrostation Blanche en de Moulin Rouge in Parijs zijn geweest?

Ik ga volgende maand een paar dagen naar Parijs maar nu blijkt dat het hotel zich daar ergens in die achterbuurten bevindt

(was Goedkoop )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2003, 14:36
the tourist
the tourist is offline
Ik ben wel in Parijs geweest, maar van die buurt kan ik me niks herinneren.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:57
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
ja, ons hotel zat ook daar in de achterbuurt, 100m van Moulin Rouge ofzo.. Doet er verder niet toe, want je zit toch nooit in dat hotel, alleen 's nachts..

erg mooie stad parijs
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:07
qghp
qghp is offline
idd mooie stad ja , ben er vorige maand met werkweek geweest

wauw nuttige reactie zeg
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:42
Miracle
Miracle is offline
Hmm, toen ik in parijs was zat ik ook niet in een geweldige wijk (in Montmatre en in de buurt van de Sacre Coeur). Maar dat geeft niet zoveel. Als je maar in de buurt zit van een metro station (wat bijna niet kan missen), kom je overal wel. Je zit alleen 's avonds in je hotel, en eventueel tussendoor nog een keer.

Veel plezier btw
Oud 09-04-2003, 15:45
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
dreen schreef op 09-04-2003 @ 16:42:
Hmm, toen ik in parijs was zat ik ook niet in een geweldige wijk (in Montmatre en in de buurt van de Sacre Coeur). Maar dat geeft niet zoveel. Als je maar in de buurt zit van een metro station (wat bijna niet kan missen), kom je overal wel. Je zit alleen 's avonds in je hotel, en eventueel tussendoor nog een keer.

Veel plezier btw
Welk hotel zat je?
Ik zat daar afgelopen weekend namelijk ook, en daar wemelt het tot 's avonds laat van de toeristen. Bepaald geen achterbuurt. En zoals gezegd, als je dichtbij een metrostation zit, is er niets aan de hand. Het arrondissement 'Pigalle' schijnt idd wel een hoerenbuurt te zijn.
Oud 09-04-2003, 15:45
Quiana
Quiana is offline
Ikke niet..
Oud 09-04-2003, 15:51
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Boogie schreef op 09-04-2003 @ 16:45:
Welk hotel zat je?
Ik zat daar afgelopen weekend namelijk ook, en daar wemelt het tot 's avonds laat van de toeristen. Bepaald geen achterbuurt. En zoals gezegd, als je dichtbij een metrostation zit, is er niets aan de hand. Het arrondissement 'Pigalle' schijnt idd wel een hoerenbuurt te zijn.
Hotel Novell .. in de Rue martha (wat ik zo nog uit m'n hoofd weet, tis alweer bijna een jaar geleden). Maare k weet niet precies hoe groot montmattre is, en of ons hotel ook wel echt in de wijk was (erin of er vlak naast, whatever) Het was ongeveer een kwartier lopen naar de sacre soeur (hmm, we sliep iig niet direct in dat wijkje met die schilders). Het was een weg die van boven naar beneden liep, waar ons hotel aan lag.
Oud 09-04-2003, 15:52
rock gek
rock gek is offline
ja kheb daar ook gezeten vlakbij de moulin rouge ook nergens geen last van gehad wel kei leuke vakantie gehad daar
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:53
Otis
Otis is offline
dankjulliewel voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:58
Thomas
Thomas is offline
Nooit geweest en ik zou er ook niet speciaal naartoe gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:08
Breg
Breg is offline
ik ben 1x in parijs geweest, en zat daar niet in een van da mooiste buurten. Het straatje waar mijn hotel was zat vol met kleine kledingwinkeltjes waar ze de meest vreselijke kleding verkochten. En er zaten een stuk of 5 zaken waar ze (echte)bontkleding maakten om aan dure zaken door te verkopen .
Maar ik weet niet meer in welke wijk dat was eigenlijk...
Oud 09-04-2003, 16:22
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
dreen schreef op 09-04-2003 @ 16:51:
Hotel Novell .. in de Rue martha (wat ik zo nog uit m'n hoofd weet, tis alweer bijna een jaar geleden). Maare k weet niet precies hoe groot montmattre is, en of ons hotel ook wel echt in de wijk was (erin of er vlak naast, whatever) Het was ongeveer een kwartier lopen naar de sacre soeur (hmm, we sliep iig niet direct in dat wijkje met die schilders). Het was een weg die van boven naar beneden liep, waar ons hotel aan lag.
Ik heb vlak bij dat hotel gelogeerd, dat is inderdaad in Montmartre. Het is een zijstraat van de Boulevard des Barbes, mijn hotel was weer in een zijstraat dáárvan. Het is eigenlijk aan de voet van de Sacre Coeur, waar je ook omhoog loopt, je komt altijd bij de Sacre Coeur uit. (En als je naar beneden loopt kom je bijna altijd weer bij de Blvd des Barbes uit.

Voor de topicstarter: in Parijs, binnen de Péripherique (rondweg rond Parijs, daarbuiten liggen de suburbs), heb je eigenlijk geen 'achterbuurt'. In Montmartre wonen veel Afrikanen maar er zitten ook ontzettend veel low-budget hotels. Veel toeristen dus daar. Over de Blvd des Barbes zijn wij wel gewaarschuwd, je moet daar erg op je spullen letten, omdat er overal zakkenrollers lopen. Onze buschauffeur is daar aan die boulevard al 3x overvallen. Zegt ie.

Maarre.. Parijs is zo'n grote stad, er lopen eigenlijk overal wel zakkenrollers rond, die het vooral op toeristen voorzien hebben. Door de metrostations zit je eigenlijk altijd wel vlakbij alles. Don't worry dus.
Oud 09-04-2003, 16:37
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Unique schreef op 09-04-2003 @ 17:22:
Ik heb vlak bij dat hotel gelogeerd, dat is inderdaad in Montmartre. Het is een zijstraat van de Boulevard des Barbes, mijn hotel was weer in een zijstraat dáárvan. Het is eigenlijk aan de voet van de Sacre Coeur, waar je ook omhoog loopt, je komt altijd bij de Sacre Coeur uit. (En als je naar beneden loopt kom je bijna altijd weer bij de Blvd des Barbes uit.

Voor de topicstarter: in Parijs, binnen de Péripherique (rondweg rond Parijs, daarbuiten liggen de suburbs), heb je eigenlijk geen 'achterbuurt'. In Montmartre wonen veel Afrikanen maar er zitten ook ontzettend veel low-budget hotels. Veel toeristen dus daar. Over de Blvd des Barbes zijn wij wel gewaarschuwd, je moet daar erg op je spullen letten, omdat er overal zakkenrollers lopen. Onze buschauffeur is daar aan die boulevard al 3x overvallen. Zegt ie.

Maarre.. Parijs is zo'n grote stad, er lopen eigenlijk overal wel zakkenrollers rond, die het vooral op toeristen voorzien hebben. Door de metrostations zit je eigenlijk altijd wel vlakbij alles. Don't worry dus.
das idd vlakbij elkaar
Maare je moet idd erg goed op je spullen letten, ik zelf liep altijd rond met m'n geld achter m'n t-shirt en m'n andere spullen in m'n bodybag, die ik heel makkelijk naar m'n buik kon schuiven zodat ik er in de metro extra goed op kon letten. We waren met school daar en eigenlijk waren we altijd wel met een redelijk grote groep dus iedereen lette gewoon op elkaars spullen. Dat was wel fijn.. enne bij ons is niemand beroofd
Oud 09-04-2003, 18:03
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
ik ben in een negerwijk in parijs geweest. Alleen maar negers zon beetje, en hoerententen. Maar je had wel relaxte hip hop winkels, daarvoor ging k erheen. Het lag aan de oostkant van parijs, maar weet neit meer hoe het heete iets met nbulvard, maar dat zijn zon beetje de helft van de straten dus daar kom je ook niet ver mee.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:15
GX2424
GX2424 is offline
Citaat:
dreen schreef op 09-04-2003 @ 17:37:
das idd vlakbij elkaar
Maare je moet idd erg goed op je spullen letten, ik zelf liep altijd rond met m'n geld achter m'n t-shirt en m'n andere spullen in m'n bodybag, die ik heel makkelijk naar m'n buik kon schuiven zodat ik er in de metro extra goed op kon letten. We waren met school daar en eigenlijk waren we altijd wel met een redelijk grote groep dus iedereen lette gewoon op elkaars spullen. Dat was wel fijn.. enne bij ons is niemand beroofd
Hey, wat ik me afvroeg wanneer zijn jullie met school vorig jaar er geweest, welke periode? En hoe heet jullie school?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:27
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
GX2424 schreef op 09-04-2003 @ 19:15:
Hey, wat ik me afvroeg wanneer zijn jullie met school vorig jaar er geweest, welke periode? En hoe heet jullie school?
in mei 2002, met het Pius X College. En jij? ben jij daar ook geweest ofzow?
Oud 09-04-2003, 18:58
[DnC]
[DnC] is offline
Ik moet zeggen dat al die namen van die straten wel luxe klinken, maja schijn bedriegt waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 22:10
Multilot
Multilot is offline
hoe heet het hotel dan??? Ik ben er vorig jaar ook geweest...
Was wel cool, 2 meisjes daar in die stad, waren we het hotel kwijt. Als we bij de moulin rouge waren wisten we het wel. Ik in mn beste frans vragen waar de moulin rouge was, hahaha lui keken ons aan joh! echt vet!!!
Maar goed, ben 9 keer in parijs geweest, en parijs is supers!!! Mag ik niet mee ofzo??
Oud 09-04-2003, 23:08
poesiefox
poesiefox is offline
Wij moeten echt weer eens naar Parijs....
Oud 09-04-2003, 23:46
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Boogie schreef op 09-04-2003 @ 16:45:
Welk hotel zat je?
euhm... iedere vierkante meter ligt in parijs op maximaal 500 m van een metrostation vandaan... Dat kan ik toch niet ver nomen
Oud 10-04-2003, 09:07
Maurice
Maurice is offline
zoek een hotel in de buurt van metro-station Oberkampf. goede buurt en niet duur. als je in parijs bent moet je naar:
- Sacre Coeur
- Louvre
- Champs Elysee
- Eiffel toren
- Centre Pompidou
- Arc De Triomph
- Grande Arc
- Quartier Latin (om te eten)
- Per La Chaise
- Pont Neuf
- Notre Dame
Oud 10-04-2003, 09:12
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 09-04-2003 @ 15:34:
ZIjn er hier mensen die al eens in de buurt van metrostation Blanche en de Moulin Rouge in Parijs zijn geweest?

Ik ga volgende maand een paar dagen naar Parijs maar nu blijkt dat het hotel zich daar ergens in die achterbuurten bevindt

(was Goedkoop )
ja ik ben er met school geweest 3 jaar geleden!
je moet oppassen dat je niet te stoer en zelfvekerd overkomt!
jongen uit mijn klas is daar in elkar geslagen door 12 jongens alleen omdat ie raar keek!
Oud 10-04-2003, 09:18
meastrecks
meastrecks is offline
Citaat:

(was Goedkoop )
Dat is dus echt de beste plek waar je je hotel kan hebben.
je hebt in die buurt erg veel gezellige cafetjes en niet alleen hoerententen. Verder ben je even veilig als in Amsterdam 's nachts, net als in de rest van parijs. Je zit in de buurt van 3 grote metrostations en vlak bij de Sacre Cour, ook al is het een kerk, het is zeker de moeite waard. Pas wel op wat je voor dingen moet betalen, de menukaarten die buiten hangen handteren meestal een andere prijs dan de kassa.

veel plezier daar.
Oud 10-04-2003, 16:15
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
meastrecks schreef op 10-04-2003 @ 10:18:
Pas wel op wat je voor dingen moet betalen, de menukaarten die buiten hangen handteren meestal een andere prijs dan de kassa.
En uitkijken met drinken! (ik was gelukkig door m'n vader daarvoor ookal gewaarschuwd) Drink liever bij de Mac wat, ga uit eten, en drink weer wat ofzow... Iig is drinken erg duur. Ook kunnen terrasjes ineens heel duur zijn, in vergelijking met binnen aan de bar (in Italie kun je koffie beter aan de bar drinken, wat op het terras is het 3x duurder)
Oud 10-04-2003, 16:22
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
dreen schreef op 09-04-2003 @ 16:51:
ik zat ook in hotel Novell!!! Via Peter Langhout misschien??? Het dichtsbijzijnde metrostation was Anvers, het slechts onderhouden station met allemaal junkies. Maar het was dacht ik wel dichtbij Moulin Rouge. Ik ben er in iedergeval wel langsgereden met de bus.
Oud 10-04-2003, 17:11
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 10-04-2003 @ 17:22:
ik zat ook in hotel Novell!!! Via Peter Langhout misschien??? Het dichtsbijzijnde metrostation was Anvers, het slechts onderhouden station met allemaal junkies. Maar het was dacht ik wel dichtbij Moulin Rouge. Ik ben er in iedergeval wel langsgereden met de bus.
Neej niet via Peter Lang hout.. gewoon via school en die regelde alles met een reisorganisatie (niet plh iig) en het zou natuurlijk kunnen dat die het met peter langhout hebben afgesproken, want volgens mij hadden we daar wel een bus van...
Hmm, ik heb de Moulin Rouge niet gezien helaas... das eigenlijk wel jammer (of misschien wel gezien, maar niet bewust)
Enne dat metrostation weet ik niet meer precies.. k dacht eigenlijk dat het met een D begon, maare ik kan me natuurlijk vergissen. Ook heb ik niet echt op m'n omgeving gelet, daar was het te gezellig voor
Oud 12-04-2003, 12:22
Verwijderd
Citaat:

(was Goedkoop )
moulin rouge buurt is kewl.....dat is volgens mij vlakbij mont matre (als ik dat goed schrijf) en dat is wel gaaf buurtje
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 22:57
aznrijstkorrel
aznrijstkorrel is offline
loop, als meisje zijnde, ALTIJD in die kutbuurt met jongens ( die je kent, duhh ) of in ieder geval een grote groep.

toen ik daar was, met school, waren een paar meisjes flink lastig gevallen.

KEEP THAT IN MIND

EN WAT LEUK IS.. is een karikatuur van jezelf laten maken bij de eifeltoren.. dat is echt dopee hahah..

ze vroegen eerst 25 euro.. maar had lekker afgedingt tot 10 euro

.. en tijdens het tekenen greep een neger in de kut van een vriendin van mij .. dus altijd uitkijken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten