Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik ben 1x in parijs geweest, en zat daar niet in een van da mooiste buurten. Het straatje waar mijn hotel was zat vol met kleine kledingwinkeltjes waar ze de meest vreselijke kleding verkochten. En er zaten een stuk of 5 zaken waar ze (echte)bontkleding maakten om aan dure zaken door te verkopen
![]() Maar ik weet niet meer in welke wijk dat was eigenlijk...
||
![]() |
Citaat:
Voor de topicstarter: in Parijs, binnen de Péripherique (rondweg rond Parijs, daarbuiten liggen de suburbs), heb je eigenlijk geen 'achterbuurt'. In Montmartre wonen veel Afrikanen maar er zitten ook ontzettend veel low-budget hotels. Veel toeristen dus daar. Over de Blvd des Barbes zijn wij wel gewaarschuwd, je moet daar erg op je spullen letten, omdat er overal zakkenrollers lopen. Onze buschauffeur is daar aan die boulevard al 3x overvallen. Zegt ie. Maarre.. Parijs is zo'n grote stad, er lopen eigenlijk overal wel zakkenrollers rond, die het vooral op toeristen voorzien hebben. Door de metrostations zit je eigenlijk altijd wel vlakbij alles. Don't worry dus.
||
Citaat:
![]() ![]() Maare je moet idd erg goed op je spullen letten, ik zelf liep altijd rond met m'n geld achter m'n t-shirt en m'n andere spullen in m'n bodybag, die ik heel makkelijk naar m'n buik kon schuiven zodat ik er in de metro extra goed op kon letten. We waren met school daar en eigenlijk waren we altijd wel met een redelijk grote groep dus iedereen lette gewoon op elkaars spullen. Dat was wel fijn.. enne bij ons is niemand beroofd
|
ik ben in een negerwijk in parijs geweest. Alleen maar negers zon beetje, en hoerententen. Maar je had wel relaxte hip hop winkels, daarvoor ging k erheen. Het lag aan de oostkant van parijs, maar weet neit meer hoe het heete iets met nbulvard, maar dat zijn zon beetje de helft van de straten dus daar kom je ook niet ver mee.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hoe heet het hotel dan??? Ik ben er vorig jaar ook geweest...
Was wel cool, 2 meisjes daar in die stad, waren we het hotel kwijt. Als we bij de moulin rouge waren wisten we het wel. Ik in mn beste frans vragen waar de moulin rouge was, hahaha lui keken ons aan joh! echt vet!!! Maar goed, ben 9 keer in parijs geweest, en parijs is supers!!! Mag ik niet mee ofzo?? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
zoek een hotel in de buurt van metro-station Oberkampf. goede buurt en niet duur. als je in parijs bent moet je naar:
- Sacre Coeur - Louvre - Champs Elysee - Eiffel toren - Centre Pompidou - Arc De Triomph - Grande Arc - Quartier Latin (om te eten) - Per La Chaise - Pont Neuf - Notre Dame
||
Citaat:
je moet oppassen dat je niet te stoer en zelfvekerd overkomt! jongen uit mijn klas is daar in elkar geslagen door 12 jongens alleen omdat ie raar keek!
||
Citaat:
je hebt in die buurt erg veel gezellige cafetjes en niet alleen hoerententen. Verder ben je even veilig als in Amsterdam 's nachts, net als in de rest van parijs. Je zit in de buurt van 3 grote metrostations en vlak bij de Sacre Cour, ook al is het een kerk, het is zeker de moeite waard. Pas wel op wat je voor dingen moet betalen, de menukaarten die buiten hangen handteren meestal een andere prijs dan de kassa. ![]() veel plezier daar.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hmm, ik heb de Moulin Rouge niet gezien helaas... das eigenlijk wel jammer ![]() Enne dat metrostation weet ik niet meer precies.. k dacht eigenlijk dat het met een D begon, maare ik kan me natuurlijk vergissen. Ook heb ik niet echt op m'n omgeving gelet, daar was het te gezellig voor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
loop, als meisje zijnde, ALTIJD in die kutbuurt met jongens ( die je kent, duhh ) of in ieder geval een grote groep.
toen ik daar was, met school, waren een paar meisjes flink lastig gevallen. KEEP THAT IN MIND EN WAT LEUK IS.. is een karikatuur van jezelf laten maken bij de eifeltoren.. ![]() ze vroegen eerst 25 euro.. maar had lekker afgedingt tot 10 euro ![]() ![]() .. en tijdens het tekenen greep een neger in de kut van een vriendin van mij .. dus altijd uitkijken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 05-04-2009 14:36 | |
De Kantine |
Verpest de wens #2 Daboman | 500 | 24-06-2005 17:03 | |
Drugs & Alcohol |
buitenland en wiet. netram | 59 | 06-08-2004 19:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Belgen peilen.....Nederland Stijgt op lijst VN..Belgie Zakt. Verwijderd | 66 | 23-02-2004 11:19 |