Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En - ik vind dat foto's mogen, hoewel het geen foto-topic is. Of de forumbazen hier dat ook vinden, weet ik niet ![]() En ja, je slachtoffer is de persoon die je heel leuk vind/verliefd op bent/ongelooflijk op geilt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat was leuk ja ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gewoon alles, maar vind zn ogen heel mooi (heb ik nie eg foto van) en hij heeft leuke flapoortjes en sproeten en hij doet vooral heel maf en dat is gewoon echt leuk..
zoals hier: ![]() heeeeel maf dus zoals je ziet voor zo'n jochie smelt je toch? ![]() ![]() die int grijs is hij... owja, zn kuiltjes als ie lacht ![]() *zucht*.. ik ben gewoon heel erg verliefd ![]() Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 13:00. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ow jee... Ehm, z'n ogen zijn echt mooi.. En hij kan heel schattig 'wegkruipen', dan kijkt hij echt super mooi...
En z'n armen zijn echt prachtig, z'n bovenarm is net zo dik als mijn bovenbeen, maar echt gewoon súper mooi... ben ik helemaal gek van ![]() En tja... verder... hij praat erg leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toen we voor het eerst samen uitgingen kregen we ook reacties van vreemden.. zo jullie passen echt goed bij elkaar en bla bla bla wel grappig dat mensen die je niet eens kent dat zegt. het mooiste aan mijn vriend.. zijn humor! en hij is heel knap.. donkere haren donkere ogen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vond ik toch wel geinig ![]() Ik ben ook heel vaak mevrouw [vriendsachternaam] genoemd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hm, het object van mijn huidige zeer zware crush heeft vooral een extreem leuk lief lachje. Ik heb niet zo vaak last van de spreekwoordelijke vlinders, maar als zij lacht ben ik hulpeloos. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ontopic op m'n eigen topic dan maar: Z'n bovenarmen. *kwijlt* Jezus, ik wou dat ik daar een foto van had. Denk maar niet dat ik nog maar ergens anders naar keek ![]() Maar eigenlijk is zijn hele figuur wel leuk. Breed! Spiers! En z'n ogen, en hoe hij lacht, en hoe hij ruikt.... *zucht diep* |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
zijn supermooie bruine ogen, die zijn absoluut het mooiste op aarde.....
![]() ![]() ![]() ![]() eigenlijk is ie helemaal geweldig , alleen jammer dat het niet mijn vriendje is ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind ALLES leuk aan mn vriend!!!! Haha, hij is lief en hij ziet er echt heel schattig uit!! En ik vind het zo leuk dat het ook altijd is: Loes, kom je.... en het is vanzelfsprekend dat Bjorn ook mee komt, he?
![]()
|
Verwijderd
|
ALLES
ik heb sinds gister gewoon een vriendin, waarbij we bijna met alles de identiek smaak hebben, dezelfde muziek, dezelfde ideeen om uit te gaan, dezelfde vrienden, dezelfde gedachten over het geloof (namelijk: god=niet), we zitten op dezelfde sport ![]() en daarbovenop, is ze ook nog eens gewoon heel knap ![]() |
![]() |
|
Wat ik aan mn vriendje leuk vind:
- Hij heeft een lief koppie - Hij heeft lieve sproeten - Heeeeleee mooie ogen - Een lekker lichaam vooral als ie een nat T-shirt aan heeft ![]() ![]() - een lekker kontje ![]() - En gewoon omdat hij hij is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
-zijn bruine ogen (whaa en ie kan puppy-oogjes trekken,sooooo cute
![]() -zijn dreads (ze zijn gewoon leuwk) -zijn lachje,hij kan zo lachen met z'n tanden bloot en sommigen zeggen dat dat zo'n heath-ledger lachje is maar ik vind van niet,B. lacht veeeeeel mooier ![]() -de manier hoe hij soms staat heen en weer te wippen als ie rechtstaat (is echt schattig maar moet je zien om et te begrijpen of zow) -hij vertelt soms zo enthousiast met veel armgebaren en smoelen trekken,whaaa ![]() *zucht* ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
heb je even?
nouja je vroeg erom eigen schuld ![]() gedrag: -speels -stoer/ superverkeerd macho (maar dat vind ik juist schattig ![]() -leuk met discussie -bijdehand -onverw8 liev: doet lieve dingetjes voor me op onverw8te momenten ![]() uiterlijk: -hele mooie oogjes, blauw -mooie haartjes ![]() -jah hij straalt gewoon ![]() -leuke speelse, bijdehandte kop -hele stoere kleding ![]() innerlijk: -vlot in de omgang & alles bij 'gedrag' -eerlijk -zegt alles wattie denkt -hij walst alleen soms over andere mensen heen, das wel minder... maar verder zwijmeeel ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |