![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is m ![]() Hoe oud ben jij? |
![]() |
||
Citaat:
||
quinzinho ik had die loze schtting van mij geupdate, ga em nou niet weer zitten posten
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je de dag erna buikpijn hebt en een hete brandende doos helemaal tot diep naar binnen omdat de slijmvliesbekleding vol kleine haarscheurtjes zit is echt niet lekker. Ja, het ene meisje heeft inderdaad een ruimer inkomen dan de ander. In kutten zit net zoveel variatie als in pikken. Wat het ene meisje dus net wel kan hebben, is voor de ander net teveel. Als de huid bij de ingang wit wordt, dus zo strak wordt opgerekt dat er geen bloed meer naar toe kan, dan doet het echt vervelend pijn. Het volgende stadium is dan scheuren.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het moet wel als een horrorfilm klinken voor een jongen die denkt dat meisjes pijn fijn vinden. De naakte waarheid werkt dan nog het beste. Anders gaat hij nog denken dat het okee is. De wit=scheuren wijsheid heb ik trouwens van een vroedvrouw in opleiding.
Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 16:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sommige dingen zou je gewoon niet op het internet moeten posten weet je. Het is te openbaar, en ik hoef dit echt niet aan iedereen te laten weten, realiseer je wel dat iedereen dit wel kan opzoeken tenzij je een groot geheim maakt van je online identiteit en verder geen informatie bij je profiel hebt. Liever geen vrienden/normale vriendinnen/familie/collega's die dit soort informatie ff van internet kunnen trekken.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Lengte penis jwz123 | 3 | 19-10-2011 14:56 | |
Psychologie |
Hoe lang duurt een hulpverleningsgesprek? ilse | 14 | 14-04-2011 00:16 | |