Als je iets speciaals wil doen?
Ik zou eerst es lekker uit gaan eten... Komaan zoveel ben je dan ook niet kwijt... Ergens waar het heel romantisch is..!? Bij de Griek ofzo...?! Je hebt dan geen zeurende ouders, je hoeft niet te koken.. Eet erg lekker en romantisch..
En daarna ja dat zou ik wel doen.. Een boswandeling maken...! Das echt mooi...! Ik woon aan zee dus als ik iemand heb ga ik bij zonsondergang altijd met die persoon wandelen.. Dat vinden ze prachtig.. Je gaat op een romantisch plekje zitten en praat wat met elkaar en misschien ook af en toe es
Najaaa ik weet niet wat er nog meer in je omgeving is te doen? Som eens de leuke dingen op?! Kijk eens wat er te doen is.... Bijvoorbeeld wat er bij ons is:
-kartbaan
-bios
-zee
-kreek
-uitgaansleven
-skaten
-varen
-uit eten gaan
-etc....
Nou dan kijk je wat sowieso al af valt.. In dit lijstje zou het bij mij zijn karten, bios, kreek, skaten... Nou dan zou ik s middags gaan varen daarna lekker uit gaan eten en dan naar de bios ook al es het zo afgezaagd een romantisch filmpie maakt altijd wel wa los....!
Je kan je ook afvragen wat haar hobbies zijn? Misschien kan je daar iets mee doen? Of misschien gaan winkelen.. Al kan dat s avonds niet echt

..
Vraag ook eens aan mensen in de naaste omgeving wat er allemaal te doen es en watvoor suggesties hun hebben!
Bisous
DaLoverBoy