Oud 09-04-2003, 14:32
blupie
blupie is offline
Is misschien wat raar om te vragen, maar toch
Hoe zorg je dat iemand zich seksueel (meer) tot je aangetrokken voelt ? ?

(Ja, dat wil ik gaan proberen dus het zou wel handig zijn als ik het antwoord wist....)

--=xxXXXxx=--
Blupie
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:36
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
blupie schreef op 09-04-2003 @ 15:32:
Is misschien wat raar om te vragen, maar toch
Hoe zorg je dat iemand zich seksueel (meer) tot je aangetrokken voelt ? ?

(Ja, dat wil ik gaan proberen dus het zou wel handig zijn als ik het antwoord wist....)

--=xxXXXxx=--
Blupie

geen idee, sorry, ik kan je er niet bij helpen maar.. wat versta je er eigenlijk zelf onder...
Oud 09-04-2003, 14:42
Verwijderd
- elke ochtend douchen als je dat daarvoor niet deed
- kleding dragen die diegene mooi vindt én die jij zelf ook mooi vindt
- diegene geil aankijken, zonder meteen hoerig te kijken
- diegene vaak 'toevallig' of 'per ongeluk' of 'zomaar' aanraken, maar daarbij wel steeds even snel een vlammende blik naar hem/haar zenden

als je echt wanhopig bent: plastische chirurgie, imagoverandering, trainingen waarmee je je karakter verandert en feromonen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:09
blupie
blupie is offline
*grijns* tuurlijk douche ik elke dag
wie niet?
maargoed plastische chirurgie is wel een beetje TE

maar wat ik eigenlijk bedoel is: hoe laat je via lichaamstaal weten van heej ik vind jou leuk/aantrekkelijk? En hoe zorg je dat je zelf ook aantrekkelijk overkomt (door die lichaamstaal dus... )
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:13
Verwijderd
door de andere dingen die ik zei dus... geil aankijken, veel aanraken...
naar iemand toeleunen als je met hem/haar praat, je gezicht naar voren gericht houden en alleen met je ogen omhoog kijken als je kleiner bent dan hem/haar... dat werkt ook...

En de meeste mensen in Nederland douchen elke dag ja, maar dat hoeft nog niet elke óchtend te zijn. Ik douche maar twee keer per week 's ochtends, en zes of zeven keer 's avonds
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:31
blupie
blupie is offline
ehh wat is dan beter aan sochtends douchen?
dan gaat mn haar vreemd zitten en pluizen enzo.....
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:37
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-04-2003 @ 15:42:

als je echt wanhopig bent: plastische chirurgie, imagoverandering, trainingen waarmee je je karakter verandert en feromonen
hehe..
Oud 09-04-2003, 17:17
Otis
Otis is offline
sexy-ness uitstralen..Geil kijken ..

oh en bij mij werkt *Inkijk* altijd..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:01
SounD
SounD is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-04-2003 @ 16:13:

En de meeste mensen in Nederland douchen elke dag ja, maar dat hoeft nog niet elke óchtend te zijn. Ik douche maar twee keer per week 's ochtends, en zes of zeven keer 's avonds
Wat een gedouche allemaal

Ik zou juist minder gaan douchen.. elke dag douchen met zeep? Soms zelfs 2 keer per dag?

Dat is echt slecht voor je huid en je natuurlijke lichaamsgeur.
Je maskeert je eigen geur en een ander kan dus niet aangetrokken raken tot je echte geur.. dat is heel belangrijk in het leuk vinden van iemand.

Ik weet niet wat jij moet doen om iemand aan te trekken.

Zelf wordt ik tikje ondeugend, geef wisselende blikken.. uitdagend, onschuldig, vrolijk etc..
Wat dichterbij zitten, beetje aanraken..
als mensen dan weggaan altijd vragen.. krijg ik geen knuffel? Wat geen kus?
Dan krijg je die meestal

En ze dan weer vergeten..
dan komen ze op een gegeven moment met dat ze gevoelens voor me hebben ofsow..
Ik zoen trouwens niet voor die tijd.. wil neit gebruikt worden voor een avondje ofsow..

Dit is dus wat ik doe een deel van die dingen doe ik onbewust..loop niet te bedenken van te voren hoe en wat en ik stort me ook niet speciaal op 1 persoon..ik praat gewoon met allerlei leuke mensen. Daar wordt je trouwens ook aantrekkelijk van.. lol hebben en omgaan met meer leuke mensen..

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Succes!
Oud 15-04-2003, 20:08
pure_evil
pure_evil is offline
Owkee...ooit wel s van Flirten gehoord??

Als je niet direct met m kunt praten, dan kun je dat ook met lichaamstaal doen. Kijk m bv eens van onder je wimpers vandaan aan (leg je kin wat meer op je borst).

Let op je houding, schouders recht en je rug ook, dat maakt een zelfverzekerde indruk. en idd, als je leuke kleding aantrekt, waarin je jezelf prettig voelt, zie je er leuker uit.

en je kunt natuurlijk altijd nog een t shirt met de tekst hee X k vin je leuk! erop aantrekken
Oud 15-04-2003, 20:23
Verwijderd
Beeetje hard to get spelen... *heeft het vermoeden dat een jongen die zij eerst leuk vond, haar nu wel ziet zitten* Mwahaha. Hij is zo dood. Ik ben heel gemeen aan het doen (dat zal hem leren )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-04-2003 @ 20:23:
Beeetje hard to get spelen... *heeft het vermoeden dat een jongen die zij eerst leuk vond, haar nu wel ziet zitten* Mwahaha. Hij is zo dood. Ik ben heel gemeen aan het doen (dat zal hem leren )
Kill the bastard! *cheer*
Oud 15-04-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 15-04-2003 @ 22:00:
Kill the bastard! *cheer*
Nee, we gaan dat wraakplan waar ik het over had uitvoeren. Jeweetwel, die-waar-ik-zelf-ook-nog-wat-aan-heb
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:20
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
afscheiding van een bronstig stinkdier, bevat feromonen. succes gegarandeerd
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:24
Mark
Mark is offline
Citaat:
SounD schreef op 11-04-2003 @ 17:01:
als mensen dan weggaan altijd vragen.. krijg ik geen knuffel? Wat geen kus?
Dan krijg je die meestal
Das een goeje, die houd ik erin!

Snow (die graag gekust wordt)
Oud 16-04-2003, 00:01
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
gewoon aankijken, kleding dragen die hij mooi vind, niet teveel zeuren....
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 00:28
SounD
SounD is offline
Citaat:
Miss Fat Booty schreef op 16-04-2003 @ 01:01:
gewoon aankijken, kleding dragen die hij mooi vind, niet teveel zeuren....
Who cares wat hij mooi vind? Als ieje op je kleding uitkiest, kiest ie misschien wel op kleding die makkelijk uitgaat ofsow.

Niet teveel zeuren vind ik ook raar.. je moet maar je kop houden ofsow als meisje? Typisch iets wat jongens zeggen over een ex.. Als je zeurt zoals jij het noemt dan zeur je maar lekker in het bijzijn van die "leuke" jongen..bevalt het hem niet dan komt er wel eentje die er wel tegen kan of die praten en jouw mening zelfs leuk vind om te horen.
Oud 16-04-2003, 07:23
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik heb ooit eens gelezen door bijvoorbeeld je eigen gezicht of haar aan te raken als je met hem praat, dat de ander aantrekt. Je kan het natuurlijk altijd proberen

En verder af en toe een beetje ondeugend durven kijken (niet semi-lelijk-geil) of lief lachen. En wat ook vaak wel werkt om mannelijke belangstelling te krijgen: Je zelf sensueel uitrekken!! (haha klinkt belachelijk maar het is wel zo)

Succes ermee!!
En hou ons wel op de hoogte van de vorderingen oke?

Veel liefs, Kronkel
Oud 16-04-2003, 09:54
wentie
wentie is offline
het lijkt me wel aantrekkelijk als je een keer je handen door je haar haalt ofsow , al ben ik dan Zelf een meid maja, lief kijken zal antuurlijk ook wel helpen duzz cu6 iedereen
Oud 16-04-2003, 10:33
Verwijderd
Citaat:
blupie schreef op 09-04-2003 @ 16:09:
*grijns* tuurlijk douche ik elke dag
wie niet?
maargoed plastische chirurgie is wel een beetje TE

ik.

elke dag douchen verslapt de weerstand van je huid tegen schadelijke invloeden van buitenaf.

[/end teacher mode]

om de dag douchen en op de andere dagen goed wassen is voldoende.

tot zover mijn lesje persoonlijke hygiene.
(en nee ik ben eht tanden poetsen niet vergeten, daar ging het neit om)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef op 11-04-2003 @ 17:01:
Dat is echt slecht voor je huid en je natuurlijke lichaamsgeur.
Je maskeert je eigen geur en een ander kan dus niet aangetrokken raken tot je echte geur.. dat is heel belangrijk in het leuk vinden van iemand.
Door te douchen maskeer je je eigen geur niet, dat doe je met parfum en geparfurmeerde deodorant. Als je te vaak nietdoucht, dan heb je ook je eigen geur niet meer, trouwens, want op je huid wonen bacteriën, die jouw heerlijke eigen lichaamsgeur omzetten in andere stofjes die vooral bedorven ruiken. Vers zweet ruikt heerlijk en opwindend, oud zweet niet.

Wat overigens ook werkt als lange-termijn oplossing: ga aan yoga, ballet of turnen doen. Daarvan krijg je een mooie, elegante houding, en dan wordt je veel gauwer als sexy ervaren.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 22:01
Ramirez
Ramirez is offline
ff een vraagje n.a.v. wat ik hier boven allemaal gelezen heb:
veel mensen antwoorden op de vraag dat je oogcontact moet maken en dan ontdeugend,geil etc. etc. etc. moet kijken.

Nou mijn probleem en vraag, ik heb een oogafwijking waardoor ik maar met een oog tegelijk kan kijken, daardoor hebben mensen het gevoel dat ik hen niet aankijk, waardoor het oogcontact dus een fiasco word.
En gezien oogcontact erg cruciaal is om contact met mensen te maken loopt het bij mij nog wel eens mis.

Nu is mijn vraag: hoe kan je zonder oogcontact en op een andere manier contact maken en zorgen dat de ander je leuk vind.

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 00:23
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
Citaat:
SounD schreef op 16-04-2003 @ 01:28:
Who cares wat hij mooi vind? Als ieje op je kleding uitkiest, kiest ie misschien wel op kleding die makkelijk uitgaat ofsow.

Niet teveel zeuren vind ik ook raar.. je moet maar je kop houden ofsow als meisje? Typisch iets wat jongens zeggen over een ex.. Als je zeurt zoals jij het noemt dan zeur je maar lekker in het bijzijn van die "leuke" jongen..bevalt het hem niet dan komt er wel eentje die er wel tegen kan of die praten en jouw mening zelfs leuk vind om te horen.
het gaat over SEKSUEEL aangetrokken voelen, niet gewoon verliefd zijn...

en de jongens waar ik mee omga vinden kledingstijl iig heel erg belangrijk...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 08:51
SounD
SounD is offline
Citaat:
Miss Fat Booty schreef op 18-04-2003 @ 01:23:
het gaat over SEKSUEEL aangetrokken voelen, niet gewoon verliefd zijn...

en de jongens waar ik mee omga vinden kledingstijl iig heel erg belangrijk...
Waarom zou je sexueel aantrekkelijk gevonden willen worden als het je helemaal niet gaat om verliefdheid en een eventuele partner? Er zit dus iets achter.. je wilt meestal niet alleen voor de lol sexueel iemand aantrekken.. lees bericht van de topic starter nog maar eens.

Als die jongens kledingstijl TE belangrijk vinden zou ik maar met minder oppervlakkige persoontjes omgaan als ik jou was. Wat heeft het bijvoorbeeld voor zin om voor een ander strakke kleding te dragen terwijl je zelf van wijde kleding houd. Dan ben je jezelf niet en als iemand dan al sexueel tot je aangetrokken voelt is dat misschien wel om de verkeerde reden..
Oud 18-04-2003, 11:52
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-04-2003 @ 15:00:
Door te douchen maskeer je je eigen geur niet, dat doe je met parfum en geparfurmeerde deodorant. Als je te vaak nietdoucht, dan heb je ook je eigen geur niet meer, trouwens, want op je huid wonen bacteriën, die jouw heerlijke eigen lichaamsgeur omzetten in andere stofjes die vooral bedorven ruiken. Vers zweet ruikt heerlijk en opwindend, oud zweet niet.

Wat overigens ook werkt als lange-termijn oplossing: ga aan yoga, ballet of turnen doen. Daarvan krijg je een mooie, elegante houding, en dan wordt je veel gauwer als sexy ervaren.
*schudt hoofd* Het zijn juist de bacteriën die je geur máken. En goede deodorant, deodorant die niet zorgt dat je helemaal niet zweet (wat een domme uitvinding trouwens - zweten heeft een reden), maskeert wel stank, maar niet die bepaalde geur die je aantrekkelijk maakt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:20
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
kleed je uit
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:33
poesiefox
poesiefox is offline
Je okkeltjes en de kruisregionen was je wel met zeepsop, voor de rest alleen water. Zeker als je toch je haar wast, spoelt er genoeg langs je heen in het doucheputje.

Inderdaad, je eigen luchtje, mits schoon in de zin van pas gewassen, (of beter gezegd: gespoeld) is het lekkerst.

Pasgewassen haar vind ik ook heerlijk, maar dan wel met een hele lichte milde shampoo. Andrelon tarwe is verrukkelijk, ieder merk babyshampoo ook. Gel en mousse is zo vies! Alleen Murrays wax in dat oranje blikje, daar blijf ik van genieten. En je doet een jaar met een blik.

Deo: licht, niet die gore Axe en dergelijke. Nivea for men ruikt heerlijk in combinatie met vers zweet. Ik snuffel dan als een hond aan zijn t-shirt. Bijt hem lekker in zijn flankjes, van pure gekkigheid. En acuut ovuleren natuurlijk. Want daar zijn die feromonen voor: een regelmatige cyclus bevorderen en aantrekkingskracht.

Parfum of aftershave? Alsjeblieft niet. Dat stoot me echt letterlijk af. Zelfs een beetje vind ik al vies.
Oud 18-04-2003, 12:53
Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 18-04-2003 @ 13:33:
Je okkeltjes en de kruisregionen was je wel met zeepsop, voor de rest alleen water. Zeker als je toch je haar wast, spoelt er genoeg langs je heen in het doucheputje.

Inderdaad, je eigen luchtje, mits schoon in de zin van pas gewassen, (of beter gezegd: gespoeld) is het lekkerst.

Pasgewassen haar vind ik ook heerlijk, maar dan wel met een hele lichte milde shampoo. Andrelon tarwe is verrukkelijk, ieder merk babyshampoo ook. Gel en mousse is zo vies! Alleen Murrays wax in dat oranje blikje, daar blijf ik van genieten. En je doet een jaar met een blik.

Deo: licht, niet die gore Axe en dergelijke. Nivea for men ruikt heerlijk in combinatie met vers zweet. Ik snuffel dan als een hond aan zijn t-shirt. Bijt hem lekker in zijn flankjes, van pure gekkigheid. En acuut ovuleren natuurlijk. Want daar zijn die feromonen voor: een regelmatige cyclus bevorderen en aantrekkingskracht.

Parfum of aftershave? Alsjeblieft niet. Dat stoot me echt letterlijk af. Zelfs een beetje vind ik al vies.
Helemaal gelijk! Parfum/aftershave/axe/whatever is echt smerig. Hoe zei Seneca het ook alweer, Optimus odor in corpore est nullus, de beste lichaamsgeur is geen geur. een beetje deo is dus zekre nite erg om zweetlucht tegen te gaan, maar zo'n rijke-stinkerds-bontjassen parfum, dat is ranzig zeg!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 13:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 18-04-2003 @ 13:53:
Helemaal gelijk! Parfum/aftershave/axe/whatever is echt smerig. Hoe zei Seneca het ook alweer, Optimus odor in corpore est nullus, de beste lichaamsgeur is geen geur. een beetje deo is dus zekre nite erg om zweetlucht tegen te gaan, maar zo'n rijke-stinkerds-bontjassen parfum, dat is ranzig zeg!

En als je vindt dat je eigen luchtje niet lekker genoeg is, dan klopt er iets niet aan je manier van leven. Rokers stinken, en niet alleen naar asbakken. Alcohol en ongezond eten of (te veel) vlees, daar krijg je een scherpe lucht van. (en smaak!)

Synthetische kleding staat garant voor een nare lucht, al ga je drie keer per dag in bad.

Maar ik zal wel een extreem gevoelige neus hebben, toen ik de pil nog slikte had ik er geen last van.
Oud 18-04-2003, 13:07
Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 18-04-2003 @ 14:03:
En als je vindt dat je eigen luchtje niet lekker genoeg is, dan klopt er iets niet aan je manier van leven. Rokers stinken, en niet alleen naar asbakken. Alcohol en ongezond eten of (te veel) vlees, daar krijg je een scherpe lucht van. (en smaak!)

Synthetische kleding staat garant voor een nare lucht, al ga je drie keer per dag in bad.

Maar ik zal wel een extreem gevoelige neus hebben, toen ik de pil nog slikte had ik er geen last van.
Precies, roken, drinken en ongezond eten doe ik niet. Als ik net gesport heb, ruik ik wel een milde zweetgeur, maar stiekem vind ik em zelf wel lekker
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 13:27
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 18-04-2003 @ 14:07:
Precies, roken, drinken en ongezond eten doe ik niet. Als ik net gesport heb, ruik ik wel een milde zweetgeur, maar stiekem vind ik em zelf wel lekker
Een lekker hooiluchtje, zo ruik ik zelf ook. Mijn vriend ook.

Alleen sportsokken, dat is en blijft niet te harden.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten