![]() |
|
Verwijderd
|
- elke ochtend douchen als je dat daarvoor niet deed
- kleding dragen die diegene mooi vindt én die jij zelf ook mooi vindt - diegene geil aankijken, zonder meteen hoerig te kijken ![]() - diegene vaak 'toevallig' of 'per ongeluk' of 'zomaar' aanraken, maar daarbij wel steeds even snel een vlammende blik naar hem/haar zenden als je echt wanhopig bent: plastische chirurgie, imagoverandering, trainingen waarmee je je karakter verandert en feromonen |
![]() |
|
![]() |
*grijns* tuurlijk douche ik elke dag
![]() maargoed plastische chirurgie is wel een beetje TE ![]() maar wat ik eigenlijk bedoel is: hoe laat je via lichaamstaal weten van heej ik vind jou leuk/aantrekkelijk? En hoe zorg je dat je zelf ook aantrekkelijk overkomt (door die lichaamstaal dus... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
door de andere dingen die ik zei dus... geil aankijken, veel aanraken...
naar iemand toeleunen als je met hem/haar praat, je gezicht naar voren gericht houden en alleen met je ogen omhoog kijken als je kleiner bent dan hem/haar... dat werkt ook... En de meeste mensen in Nederland douchen elke dag ja, maar dat hoeft nog niet elke óchtend te zijn. Ik douche maar twee keer per week 's ochtends, en zes of zeven keer 's avonds |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou juist minder gaan douchen.. elke dag douchen met zeep? Soms zelfs 2 keer per dag? Dat is echt slecht voor je huid en je natuurlijke lichaamsgeur. Je maskeert je eigen geur en een ander kan dus niet aangetrokken raken tot je echte geur.. dat is heel belangrijk in het leuk vinden van iemand. Ik weet niet wat jij moet doen om iemand aan te trekken. Zelf wordt ik tikje ondeugend, geef wisselende blikken.. uitdagend, onschuldig, vrolijk etc.. Wat dichterbij zitten, beetje aanraken.. als mensen dan weggaan altijd vragen.. krijg ik geen knuffel? Wat geen kus? Dan krijg je die meestal ![]() En ze dan weer vergeten.. dan komen ze op een gegeven moment met dat ze gevoelens voor me hebben ofsow.. Ik zoen trouwens niet voor die tijd.. wil neit gebruikt worden voor een avondje ofsow.. Dit is dus wat ik doe een deel van die dingen doe ik onbewust..loop niet te bedenken van te voren hoe en wat en ik stort me ook niet speciaal op 1 persoon..ik praat gewoon met allerlei leuke mensen. Daar wordt je trouwens ook aantrekkelijk van.. lol hebben en omgaan met meer leuke mensen.. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes!
|
![]() |
Owkee...ooit wel s van Flirten gehoord??
Als je niet direct met m kunt praten, dan kun je dat ook met lichaamstaal doen. Kijk m bv eens van onder je wimpers vandaan aan (leg je kin wat meer op je borst). Let op je houding, schouders recht en je rug ook, dat maakt een zelfverzekerde indruk. en idd, als je leuke kleding aantrekt, waarin je jezelf prettig voelt, zie je er leuker uit. en je kunt natuurlijk altijd nog een t shirt met de tekst hee X k vin je leuk! erop aantrekken ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Niet teveel zeuren vind ik ook raar.. je moet maar je kop houden ofsow als meisje? Typisch iets wat jongens zeggen over een ex.. Als je zeurt zoals jij het noemt dan zeur je maar lekker in het bijzijn van die "leuke" jongen..bevalt het hem niet dan komt er wel eentje die er wel tegen kan of die praten en jouw mening zelfs leuk vind om te horen.
|
Ik heb ooit eens gelezen door bijvoorbeeld je eigen gezicht of haar aan te raken als je met hem praat, dat de ander aantrekt. Je kan het natuurlijk altijd proberen
![]() En verder af en toe een beetje ondeugend durven kijken (niet semi-lelijk-geil) of lief lachen. En wat ook vaak wel werkt om mannelijke belangstelling te krijgen: Je zelf sensueel uitrekken!! (haha klinkt belachelijk maar het is wel zo) Succes ermee!! En hou ons wel op de hoogte van de vorderingen oke? ![]() Veel liefs, Kronkel
||
Verwijderd
|
Citaat:
elke dag douchen verslapt de weerstand van je huid tegen schadelijke invloeden van buitenaf. [/end teacher mode] om de dag douchen en op de andere dagen goed wassen is voldoende. tot zover mijn lesje persoonlijke hygiene. (en nee ik ben eht tanden poetsen niet vergeten, daar ging het neit om) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat overigens ook werkt als lange-termijn oplossing: ga aan yoga, ballet of turnen doen. Daarvan krijg je een mooie, elegante houding, en dan wordt je veel gauwer als sexy ervaren. |
![]() |
|
![]() |
ff een vraagje n.a.v. wat ik hier boven allemaal gelezen heb:
veel mensen antwoorden op de vraag dat je oogcontact moet maken en dan ontdeugend,geil etc. etc. etc. moet kijken. Nou mijn probleem en vraag, ik heb een oogafwijking waardoor ik maar met een oog tegelijk kan kijken, daardoor hebben mensen het gevoel dat ik hen niet aankijk, waardoor het oogcontact dus een fiasco word. En gezien oogcontact erg cruciaal is om contact met mensen te maken loopt het bij mij nog wel eens mis. Nu is mijn vraag: hoe kan je zonder oogcontact en op een andere manier contact maken en zorgen dat de ander je leuk vind. alvast bedankt |
![]() |
||
Citaat:
en de jongens waar ik mee omga vinden kledingstijl iig heel erg belangrijk... |
![]() |
||
Citaat:
Als die jongens kledingstijl TE belangrijk vinden zou ik maar met minder oppervlakkige persoontjes omgaan als ik jou was. Wat heeft het bijvoorbeeld voor zin om voor een ander strakke kleding te dragen terwijl je zelf van wijde kleding houd. Dan ben je jezelf niet en als iemand dan al sexueel tot je aangetrokken voelt is dat misschien wel om de verkeerde reden..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Je okkeltjes en de kruisregionen was je wel met zeepsop, voor de rest alleen water. Zeker als je toch je haar wast, spoelt er genoeg langs je heen in het doucheputje.
Inderdaad, je eigen luchtje, mits schoon in de zin van pas gewassen, (of beter gezegd: gespoeld) is het lekkerst. Pasgewassen haar vind ik ook heerlijk, maar dan wel met een hele lichte milde shampoo. Andrelon tarwe is verrukkelijk, ieder merk babyshampoo ook. Gel en mousse is zo vies! Alleen Murrays wax in dat oranje blikje, daar blijf ik van genieten. En je doet een jaar met een blik. Deo: licht, niet die gore Axe en dergelijke. Nivea for men ruikt heerlijk in combinatie met vers zweet. Ik snuffel dan als een hond aan zijn t-shirt. Bijt hem lekker in zijn flankjes, van pure gekkigheid. En acuut ovuleren natuurlijk. Want daar zijn die feromonen voor: een regelmatige cyclus bevorderen en aantrekkingskracht. Parfum of aftershave? Alsjeblieft niet. Dat stoot me echt letterlijk af. Zelfs een beetje vind ik al vies.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als je vindt dat je eigen luchtje niet lekker genoeg is, dan klopt er iets niet aan je manier van leven. Rokers stinken, en niet alleen naar asbakken. Alcohol en ongezond eten of (te veel) vlees, daar krijg je een scherpe lucht van. (en smaak!) Synthetische kleding staat garant voor een nare lucht, al ga je drie keer per dag in bad. Maar ik zal wel een extreem gevoelige neus hebben, toen ik de pil nog slikte had ik er geen last van.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen sportsokken, dat is en blijft niet te harden.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
denkt bi te zijn.. in de war Frederik12 | 3 | 16-08-2014 18:24 | |
Seksualiteit |
Wat is homo/hetero/biseksualiteit precies? (afgesplitst van 'Wat zou je nooit doen') sc0undrel | 41 | 15-10-2011 13:14 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op man van 30 alicia3215 | 47 | 31-10-2007 19:40 | |
Liefde & Relatie |
Wat is mijn voorkeur? hetero/bi/lesbisch Saskiah^^ | 41 | 25-09-2006 18:20 | |
Seksualiteit |
lesbisch, maar niet seksueel? flowerz | 32 | 19-06-2004 16:56 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |