Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze zijn echt fucking bruut vooral met the sky is falling en go with the flow maar feel good hit of the summer maar inderdaad opeth is beter en slayer en the haunted ook, maar ze zijn best vet
|
Verwijderd
|
In 'n grijs verleden had ik eens The Lost Art Of Keeping A Secret gedownload. Shit ik wist niet hoe gauw ik dat nummer van m'n HD moest deleten. Maar dat liedje met dat leuke basslijntje dat ik per ongeluk wel 'ns op TV zag vind ik wel leuk. Met de zanger van nirvana op het drumstel.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou nou je weet veel zeg
|
Sky is falling, Go with the flow, Gonna leave you, No one knows, Millionaire (vooral die!), Do it again... hun hele laatste CD is eigenlijk wel goed
![]() Maar hun oudere nummers zijn ook zwaar oke... Feel good hit of the summer, Lost art of keeping a secret, Monsters in your parasol, I think I lost my headache, Better living through chemistry... ![]()
Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 11:17. |
![]() |
|
![]() |
Vette band hoor... Ik heb ze 2 nov. live gezien in de 013 en was echt suupergaaf optreden...
koele nr's -Song for the dead -No one knows -Regular John -If only -Mexicola Eigenlijk is die hele cd waar If only en regular john opstaan een vette cd
|
persoonlijk vind ik het verschrikkelijk. Ik heb een nummertje gehoord op een donkere zaterdagmiddag, mistig, vreemd, ik was doodmoe van een feestje, we stonden bij iemand in de tuin en konden elkaar niet zien (zat ongeveer 2 meter tussen ons) en binnen was zijn broertje dat nummer keihard aan het draaien.
Toen vond ik het lekker klinken. Ik heb gevraagd wat het was, gedownload, thuis opgezet toen ik uitgeslapen was etc, en na ongeveer 10 seconden stond alweer A Journey to Reedham op, de 7 AM mix, van Squarepusher...
|
![]() |
http://www.qotsa.com/index_main.html ?
en dan gewoon even wat nummers downen ? is een ideetje hoor.. |
![]() |
|
Qotsa rulez, ik heb ze 2 november 2002 voor het eerst in tilburg gezien. Ze waren fantastisch, ik heb ze overigens ook op DVD staan, ze zijn gewoon meesterlijk goed, I love dessert rock. Als je van dit soort muziek houdt, moet je eens iets van Kyuss downloaden. Dat is de vorige band van QOTSA zanger. Kyuss - Sky Valley, of ...And Circus Leaves Town... vette albums, zeker de moeite waard.
- Feel Good Hit of the summer - Regular John - No One knows - Another Love song - Go With The Flow - The Sky is falling - Lost art of keeping a secret Maar eigenlijk moet je gewoon naar de winkel rennen en die 3 albums kopen! |
![]() |
|
Voor de QOTSA 'kenners': Zijn jullie ook van mening dat het eerste album het vaagst is. Ik vind dat er echt riedeltjes en dingetjes opstaan waarvan je zegt 'Fuck, dit is echt behoorlijk raar'. Of ligt dat aan mij?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Queens of the stone age Verwijderd | 99 | 20-11-2007 21:37 | |
Muziek |
Eagles of Death Metal funest | 39 | 30-08-2006 22:23 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |