Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dan in het donkerblauw met een grijze M met lichtblauw randje en Zilveren veters ![]() lekkere stappers zijn dat!
||
Citaat:
Maar ik kan ze dus nergens vinden, maar ik ga het vrijdag nog maar eens bij Brittain vragen, misschien dat ze ze van een ander filiaal ofzo kunnen laten komen
|
Ze worden niet in of zo, maar ik kan je wel zeggen welke schoenen ik ag kopen voor deze zomer...
*ff plaatje zoeken* Gotver kan m niet precies vinden... Nouja dan iets in deze richting(en), alleen dan zwart, en met een normale Dr. Martens zool: ![]() ![]() ![]() Je begrijp wel wat ik bedoel.
|
![]() |
![]() Bootschoen De bootschoen is speciaal ontwikkeld voor gebruik op de boot. Tegenwoordig wordt deze schoen vaak als vrijetijdsschoen gedragen. Deze stijlvolle, handgenaaide Van Bommel mocassin voelt bijzonder soepel aan. Een lederen veter met een lengte van 1.20 meter, omsluit uw voet en zorgt voor extra comfort. ![]() Brogue De originele full-brogue van Van Bommel wordt gemaakt op moderne leesten in vele breedtematen. Dit model stamt uit de 19e eeuw, maar is nu populairder dan ooit. De stijlvolle Van Bommel uitvoering wordt gemaakt van de allerfijnste materialen. En dat is te zien en te voelen! Ik heb geen webcam of digitale camera...
|
![]() |
schoenenmaar dan in het black/red/charcoal
Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 13:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
schoenen-foto-topic cenerentola | 12 | 28-10-2008 21:35 | |
Lifestyle |
schoenen(-foto)-topic crook | 142 | 26-07-2005 16:06 | |
Lifestyle |
uit de oude doos: schoenen-foto-topic:D Verwijderd | 273 | 20-08-2004 23:50 | |
Lifestyle |
De meest vreselijke dingen die ooit IN zijn geweest Verwijderd | 294 | 07-07-2004 18:21 | |
Lifestyle |
het lelijke schoenen foto topic! Verwijderd | 132 | 06-06-2004 11:38 | |
Lifestyle |
klassieker - analyse my baby Ninnoc | 211 | 17-09-2003 15:02 |