Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn haar is vrij lang, tot ongeveer 10 a 20 cm over mijn schouders, ik ben het aan het laten groeien, het is (donker)blond, eigen kleur. Verder stijl met een beetje slag erin. Meestal heb ik het in een staart of in een vlecht of los. Nu hangt het los omdat het net gewassen is.
|
half lang tot over schouders een stukje, de kleur is na jaren eindelijk weer die van mij, donkerbruin dus.. dr zit wel een beetje slag in ofzo, maar ik kan het vrij stijl fohnen of een hele bos krullen maken.. tis helaas wel een beetje dood maar ik heb zown hekel aan de kapper
![]() stijl en wat korter dan het nu is ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb blond haar. Mn kapsel is een beetje moeilijk te beschrijven. Ik heb geen foto's....
Ik föhn mn haar elke dag omhoog zodat ik krullen aan de onderkant krijg die een beetje omhoog wippen. Dit deel van mn haar moet ik met wax en haarlak bewerken, anders blijft het niet zitten. Mn haar komt een paar centimeter onder mn oren uit, maar komt niet tot mn schouders. De rest van mn haar is gewoon stijl. Mn pony zit meestal achter mn oren. De rest van het haar valt achter en deels over mn oren langs. Ik ben wel blij met mn kapsel. Het ziet er vlot en modieus uit als ik het zo mag zeggen. Ik heb vol haar en daar ben ik erg blij mee.
|
Hmm gister mijn vlechtjes eruit gehaald. Het zit dus in een staartje en wat haar aan de voorkant heb ik tot een schuine pony gemaakt en vast gezet achter mijn oor... Niet wat ik ervan verwachtte, maar het.. euhm... zit..
||
Citaat:
op t waterloopplein (amsterdam) In den helder bij the american base Zwarte markt in beverwijk.... uuummm....en bij sommige kapperzaken gewoon ff zoeken dus ![]() Maar t blijft er niet zo lang in zitten en das wel minder ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het 3 keer per week anders soms... niet dat ik 3 keer per week naar de kapper ga hoor. Maar soms heb ik 2 weken geen zin om er iets 'anders' mee te doen, zit het gewoon en klaar. en soms kom je uit de douche, beetje gel of wax erin en beetje frutten en dan is er ineens iets anders.
zo gaat dat bij mij meestal. ![]() k heb geen foto's nu waar duidelijk op te zien is hoe het zit. dan maar een duidelijke beschrijving ![]() ![]() *kuch* ![]() anyway, ik post nog wel een foto als k die heb greetz, FoX |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() kheb het nu een beetje Marieke-van-Idols achtig, zoals ze het eerst had, zo opzijstaand. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |