Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmmz kweenie waar het vandaan komt (uit een bepald land ofsow) maar er zijn heel veel broeken die een aparte taille-maat en een langte-maat hebben, echt ideaal voor al je wat langer bent of juist wat korter en breder. IK heb ook best lange benen, maarjah ik daarg toch alleen van die oversized broeken dus dan zit de lengte ook wel goed, kweenie wat voor iets jij leuk vindt? Maar in Utrecht (vast ook wel ergens anders, dat weet ik ijglijk niet) zitten een paar winkel van "NETJES" , en daar hebben ze dus die broeken met twee aparte maten.
succes drmeej! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja van levi's enzo wist ik allemaal al wel maar als je een levi's koopt kost hij al gauw zon 80-90 euro. En dat is wel errug veel voor een broek. Die winkel "netjes" lijkt me wel wat. Ga ik eens achterhalen waar die precies zit!
En sja, het probleem van broeken vinden hou ik toch wel. Ben ook eigenlijk iets te kieskeurig, zou al lang blij moeten zijn als ik wat vond maar ja dat ben ik dan weer niet ![]() Bedankt in ieder geval!
|
Only heeft lange broeken.. Ik heb lengtemaat 36 met een breedtemaat van 29. De only-broek die ik nu aan heb is lengtemaat 34, en perfect van lengte!
|
Zara broeken zijn ongelofelijk lang, die kan je dan op de goede lengte korter laten maken. Dockers broeken zijn lang, Diesel broeken zijn lang, Miss sixty broeken zijn lang.
Fooks o.i.d. heeft ook extra lange broeken toch?
||
Citaat:
en toch zou ik lange benen handig vinden ben nu veel te klein ![]() |
![]() |
|
![]() |
hey!
Ik heb zelf ook hele lange benen, ik ben zelf 1.85 lang. Ik heb ook veel moeite met broeken zoeken en ik heb ook de langste broek maat 34 nodig, bij de rode winkel in bv utrecht heb ik laatst een replay broek gekocht die winkel is goed voor spijkerbroeken. Als je meer netjes wilt ( ik weet niet of dat jou kledingsmaak is) maar dan zijn inderdaad dockers broeken bij uitstek geschikt, dockers broeken vind je in veel winkels in de grotere steden. Succes ermee! ![]() |
![]() |
|
![]() |
jaa, kben zelf ook 1.82m en heb ook lengte maat 34.....Miss Sixty heeft egt onwijs lange broeken..trouwes, pas was ik bij wonder woman zo'n broek aant passen..DIE WAS GEWOON TE LANG..kvoelde me egt goed joh, hij stak echt 20/30 cm uit gheghe (maar dat hoorde zo..twas zo'n "vouwbroek.."
![]() ![]()
|
ik weet niet juist welke lengtemaat ik heb. ik heb binnenlengte van mijn benen (hiel tot kruis) 93cm. en ik meen mij te herinneren dat 34 iets van 88cm was.
maar soit: ik vindt mijn broeken in 'de broekenwinkel' in Berchem (belgië) bij de ZARA vind ik ook wel es broeken. overlaatst zelfs bij pimkie's ![]() ![]() ik weet dus niet echt waar ik broeken haal: gewoon bij elke winkel die je binnenkomt even vragen aan winkeljuffrouw of ze broeken hebben die voor jou zouden passen. bij van die jeanswinkels zal e altijd wel wat vinden, maar dan heel duur en ze maken alleen van die saaie normale modellen in lange maten bij levis en lee en zooi. ga op zoek naar Duitse, scandinavische winkels?
||
Citaat:
![]()
|
Waar zit de Zara dan? Ik ken het geeneens....
![]() ![]() Rokjes draag ik ook wel graag en ik vind het vooral mooi met hoge laarzen eronder. Nu is daarbij alleen weer het probleem dat mijn onderbenen te smal zijn voor de lengte van mijn voeten (hihi, beter gezegd laarzen sluiten nooit mooi aan op mijn onderbenen) en ben ik aangewezen op lage schoenen. En dan heb ik mooie witten benen, *sucht* dus eerst maar proberen even bruin te worden en dan nieuwe kleren gaan kopen ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 19:15. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Fantasie met een Marokkaan Kev25 | 48 | 19-11-2015 20:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Seksualiteit |
Tips voor beffen? Quasi | 52 | 18-10-2005 23:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
Lifestyle |
wanneer zou jij je lifestyle veranderen prinses eowyn | 64 | 23-06-2003 08:54 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |