Oud 19-04-2003, 08:07
Kippetje
Kippetje is offline
Lieve mensen,
ik heb zelf best lange benen (ben 1.81 lang en heb broeklengte maat 34) en heb vaak de grootste moeite met het vinden van leuke broeken (ben ook best kieskeurig wat broeken betreft). Weet iemand waar je mooie lange broeken kunt vinden? Waar kun je die winkels vinden die speciaal voor lange mensen zijn? Alvast bedankt!
Liefs,
Oud 19-04-2003, 08:55
Verwijderd
Miss etam heeft een speciale kledinglijn voor lange mensen, die kleding hangt naast de kleding voor maat 44+. Het zijn alleen niet echt kleren voor jongeren.
Verder weet ik 't niet echt, ik ben 1.62 Ik kort meestal broeken en rokjes een stukje in, ik zou je aanraden om er een stuk aan te zetten, maar dat slaat natuurlijk nergens op
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 09:06
Verwijderd
Er zijn veel kledingmerken die met aparte breedte/lengte maten werken (Levi bv), volgens mij gaat dat heel goed als je bv. lange benen hebt (ik heb ook ongeveer maat 34 - ze hebben volgens mij ook nog 36 ). Verder gewoon goed zoeken, ik vind vaak ook wel bij winkels als Bristol (waarom veel geld uitgeven als het goedkoper kan ) broeken met een goede lengte (mijn moeder volgens mij ook en volgens mij heeft die langere benen dan jij en ik). In veel winkels hebben ze best wel eens wat, 't is alleen een beetje zoeken ed.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 11:58
G.T.C.
G.T.C. is offline
Bij The sting heb je die maat sowieso ook wel. Maar ja.....wel weinig keus daar voor jou. het merendeel is spijkerbroek
Oud 19-04-2003, 12:20
Laïs
Laïs is offline
lifestyle?
Oud 19-04-2003, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Kippetje schreef op 19-04-2003 @ 09:07:
Lieve mensen,
ik heb zelf best lange benen (ben 1.81 lang en heb broeklengte maat 34) en heb vaak de grootste moeite met het vinden van leuke broeken (ben ook best kieskeurig wat broeken betreft). Weet iemand waar je mooie lange broeken kunt vinden? Waar kun je die winkels vinden die speciaal voor lange mensen zijn? Alvast bedankt!
Liefs,
Kort je broeken een stukje in en draag ze als 3/4 broek.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:32
Verwijderd
Ik heb ook lengte maat 34, heb echt lange poten... (ben 1.70 m ongeveer). Maar ik vind broeken gewoon hoor, no problem. Er is idd ook nog een lengtemaat 36, en die zie ik zelfs overal... Gewoon beetje zoeken..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 19-04-2003 @ 16:19:
Kort je broeken een stukje in en draag ze als 3/4 broek.
Weet je hoe koud dat is in de winter...

Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:45
rodina
rodina is offline
Anders rokken aan trekken

Levi's heeft een heleboel maten, maar ook diesel en replay
Oud 19-04-2003, 17:39
kleine wicca
kleine wicca is offline
hmmz kweenie waar het vandaan komt (uit een bepald land ofsow) maar er zijn heel veel broeken die een aparte taille-maat en een langte-maat hebben, echt ideaal voor al je wat langer bent of juist wat korter en breder. IK heb ook best lange benen, maarjah ik daarg toch alleen van die oversized broeken dus dan zit de lengte ook wel goed, kweenie wat voor iets jij leuk vindt? Maar in Utrecht (vast ook wel ergens anders, dat weet ik ijglijk niet) zitten een paar winkel van "NETJES" , en daar hebben ze dus die broeken met twee aparte maten.
succes drmeej!
Oud 19-04-2003, 17:40
kleine wicca
kleine wicca is offline
(sorrie voor de spellingsfouten) en nog ff wat: bij Netjes verkopen ze dus niet de soort kleding die de naam doet vermoeden, maar juist hele alternatieve kleding. (ook gwone spijkerbroeken hoor)
Oud 19-04-2003, 17:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik geloof dat je bij Otto of Wehkamp extra lange broeken kan bestellen, misschien is dat wat?
Oud 19-04-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
kleine wicca schreef op 19-04-2003 @ 18:39:
hmmz kweenie waar het vandaan komt (uit een bepald land ofsow) maar er zijn heel veel broeken die een aparte taille-maat en een langte-maat hebben, echt ideaal voor al je wat langer bent of juist wat korter en breder. IK heb ook best lange benen, maarjah ik daarg toch alleen van die oversized broeken dus dan zit de lengte ook wel goed, kweenie wat voor iets jij leuk vindt? Maar in Utrecht (vast ook wel ergens anders, dat weet ik ijglijk niet) zitten een paar winkel van "NETJES" , en daar hebben ze dus die broeken met twee aparte maten.
succes drmeej!
Amerika werkt volgens mij op die manier...Levi, Replay, Diesel enz. werken allemaal met twee maten ('k weenie of dat alle drie Amerikaanse merken zijn), maar er zijn er volgens mij zat die zo werken.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 10:53
Kippetje
Kippetje is offline
ja van levi's enzo wist ik allemaal al wel maar als je een levi's koopt kost hij al gauw zon 80-90 euro. En dat is wel errug veel voor een broek. Die winkel "netjes" lijkt me wel wat. Ga ik eens achterhalen waar die precies zit!
En sja, het probleem van broeken vinden hou ik toch wel. Ben ook eigenlijk iets te kieskeurig, zou al lang blij moeten zijn als ik wat vond maar ja dat ben ik dan weer niet
Bedankt in ieder geval!
Oud 20-04-2003, 15:10
Verwijderd
mijn broeken zijn meestal ook te kort... maar sinds een tijdje draag ik wijde broeken, en die zijn wel lang genoeg... ze slepen meestal zelfs over de grond en zitten ook lekker moet ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:15
Verwijderd
voor mij is 36 nog te kort

ik draag het wel want ik wil geen jongensbroeken, ik draag meestal corduroybroeken. Soms zijn ze er wel extra lang maar dan zijn ze weer te smal enzo.

Probleem
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 17:13
Verwijderd
Bij de Mango valt het me altijd op dat die broeken daar zo superlang zijn, misschien moet je daar eens kijken? Succes
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 18:58
ekki
ekki is offline
ik mik deze naar lifestyle.
Oud 20-04-2003, 19:00
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-04-2003 @ 16:51:
Weet je hoe koud dat is in de winter...

Dan doe je er kousen onder
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 19:01
Qamra
Qamra is offline
Only heeft lange broeken.. Ik heb lengtemaat 36 met een breedtemaat van 29. De only-broek die ik nu aan heb is lengtemaat 34, en perfect van lengte!
Oud 20-04-2003, 19:11
Verwijderd
Wat rodina zegt. Vrouwen met lange benen moeten rokjes dragen.. *kwijl*
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 19:31
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-04-2003 @ 20:11:
Wat rodina zegt. Vrouwen met lange benen moeten rokjes dragen.. *kwijl*
niet elke vrouw met lange benen hoor
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 20:03
Roxy
Roxy is offline
had ik maar lange benen *zucht*
Oud 20-04-2003, 20:09
Roos
Roos is offline
Zara broeken zijn ongelofelijk lang, die kan je dan op de goede lengte korter laten maken. Dockers broeken zijn lang, Diesel broeken zijn lang, Miss sixty broeken zijn lang.

Fooks o.i.d. heeft ook extra lange broeken toch?
Oud 20-04-2003, 20:10
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Tip: Bij de Zara hebben ze over het algemeen ook lange broeken, en veel verschillende! Dus niet alleen maar spijkerbroeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2003, 20:12
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Roxy schreef op 20-04-2003 @ 21:03:
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 20:48
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 20-04-2003 @ 20:31:
niet elke vrouw met lange benen hoor
waar doel je op?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 20:54
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-04-2003 @ 21:48:
waar doel je op?
jij met je alle vrouwen met lange benen moeten rokjes dragen

niet elke vrouw heeft mooie lange benen ..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 20:56
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
]{ing schreef op 20-04-2003 @ 21:54:

jah ze kan ook o-benen en x-benen en spataders en uistekende knieën hebben natuurlijk

en toch zou ik lange benen handig vinden ben nu veel te klein
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 21:11
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
hey!

Ik heb zelf ook hele lange benen, ik ben zelf 1.85 lang.
Ik heb ook veel moeite met broeken zoeken en ik heb ook de langste broek maat 34 nodig, bij de rode winkel in bv utrecht heb ik laatst een replay broek gekocht die winkel is goed voor spijkerbroeken.
Als je meer netjes wilt ( ik weet niet of dat jou kledingsmaak is) maar dan zijn inderdaad dockers broeken bij uitstek geschikt, dockers broeken vind je in veel winkels in de grotere steden.
Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 21:18
Verwijderd
Mr Bright heeft hele mooie lange spijkerbroeken
(die heb ik nu aan)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 21:48
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 20-04-2003 @ 21:56:

en toch zou ik lange benen handig vinden ben nu veel te klein
en
Oud 20-04-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 20-04-2003 @ 21:54:

hmm ja.. true true..

en ja ik zou eigenlijk zelf ook wel wat langere benen willen hebben maja..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:15
3rd Rock
3rd Rock is offline
weet je wat ook leuk is? als man zijnde maat 30taille/38lengte hebben! vind je helemaal niks!
Oud 22-04-2003, 17:16
Tamski
Tamski is offline
jaa, kben zelf ook 1.82m en heb ook lengte maat 34.....Miss Sixty heeft egt onwijs lange broeken..trouwes, pas was ik bij wonder woman zo'n broek aant passen..DIE WAS GEWOON TE LANG..kvoelde me egt goed joh, hij stak echt 20/30 cm uit gheghe (maar dat hoorde zo..twas zo'n "vouwbroek.." ) dus misschien moet je daar ook eens kijken...dan heb je gewoon een broek MET EEN VOUW..en die dan nog heel lang is ook hehe
Oud 22-04-2003, 18:34
damaetas
damaetas is offline
ik weet niet juist welke lengtemaat ik heb. ik heb binnenlengte van mijn benen (hiel tot kruis) 93cm. en ik meen mij te herinneren dat 34 iets van 88cm was.

maar soit: ik vindt mijn broeken in 'de broekenwinkel' in Berchem (belgië)
bij de ZARA vind ik ook wel es broeken. overlaatst zelfs bij pimkie's

ik weet dus niet echt waar ik broeken haal: gewoon bij elke winkel die je binnenkomt even vragen aan winkeljuffrouw of ze broeken hebben die voor jou zouden passen.

bij van die jeanswinkels zal e altijd wel wat vinden, maar dan heel duur en ze maken alleen van die saaie normale modellen in lange maten bij levis en lee en zooi.

ga op zoek naar Duitse, scandinavische winkels?
Oud 22-04-2003, 18:37
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Tamski schreef op 22-04-2003 @ 18:16:
jaa, kben zelf ook 1.82m en heb ook lengte maat 34.....Miss Sixty heeft egt onwijs lange broeken..trouwes, pas was ik bij wonder woman zo'n broek aant passen..DIE WAS GEWOON TE LANG..kvoelde me egt goed joh, hij stak echt 20/30 cm uit gheghe (maar dat hoorde zo..twas zo'n "vouwbroek.." ) dus misschien moet je daar ook eens kijken...dan heb je gewoon een broek MET EEN VOUW..en die dan nog heel lang is ook hehe
ik heb ook zo'n vouwbroek, die eig te kort was maar dan gewoon de vouw nbtje lager.
Oud 22-04-2003, 18:38
marlies
marlies is offline
Citaat:
Roxy schreef op 20-04-2003 @ 21:03:
Oud 23-04-2003, 08:16
Kippetje
Kippetje is offline
Waar zit de Zara dan? Ik ken het geeneens.... ik draag juist graag een beetje "stoerdere" broeken, en soms wel eens een nette tussendoor. Heel af en toe pas ik een broek die "normale" lengte heeft, laatst vond ik er zelfs ook een bij Pimkie, terwijl die maatjes toch wel vrij klein en kort zijn.... maar ja zoals ik al zei, ben ik vreselijk kieskeurig en zoek ik altijd een eeuwigheid voordat ik een nieuwe broek heb. Maar weet niemand speciale winkels voor lange mensen te zitten? Heb toch echt ergens gehoord/gelezen dat ze bestaan maar waar

Rokjes draag ik ook wel graag en ik vind het vooral mooi met hoge laarzen eronder. Nu is daarbij alleen weer het probleem dat mijn onderbenen te smal zijn voor de lengte van mijn voeten (hihi, beter gezegd laarzen sluiten nooit mooi aan op mijn onderbenen) en ben ik aangewezen op lage schoenen. En dan heb ik mooie witten benen, *sucht* dus eerst maar proberen even bruin te worden en dan nieuwe kleren gaan kopen
Oud 23-04-2003, 19:10
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Kippetje schreef op 23-04-2003 @ 09:16:
Waar zit de Zara dan?
rotterdam, den haag, arnhem en amsterdam. kijk op www.zara.com en dan op nederland zoeken. ze hebben daar een jongere en een oudere collectie. mooie dingen. (en deze collectie ook heerlijke dunne sweatertjes voor 20€ )

Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 19:15.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:12
chaostar
chaostar is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-04-2003 @ 22:55:
hmm ja.. true true..

en ja ik zou eigenlijk zelf ook wel wat langere benen willen hebben maja..
Zodat je zelf rokjes kan dragen ?
Oud 23-04-2003, 19:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
damaetas schreef op 23-04-2003 @ 20:10:
rotterdam, den haag, arnhem en amsterdam. kijk op www.zara.com en dan op nederland zoeken. ze hebben daar een jongere en een oudere collectie. mooie dingen. (en deze collectie ook heerlijke dunne sweatertjes voor 20€ )
En in Wijnegem (bij Antwerpen, is een overdekt winkelcentrum)
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten