![]() |
|
ik heb nog last gehad van puistjes en dan heb ik bij de dermatoloog een acnelabo gedaan, dan gaan ze idd met zo een metalen staafje met een ringetje aan het uiteinde gaan uitduwen (paaaiiiinnnn!!!) maar dr zat dr ook een in mn oor en die hebben ze dr zo uitgehaald. nix meer van gevoeld
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Lekker nuttig verhaal ![]() |
![]() |
|
Aah dat doet kei pijn
![]() Ik heb er ook wel eens last van, en dan inderdaad dat heel je oor pijn doet dat je er niet eens op kunt liggen ... duurt ook heel lang voor het weg is, tenminste, bij mij is het lang ... wel langer dan een week ... en dat is veel, want ik heb normaalgesproken nooit last van pustjes. Ik doe der nix aan, behalve gelijk aan het begin openkrabben (ja is niet de goede oplossing, nee, maar ik houd het niet uit).
|
Maar bedenk jezelf eens: hoe vaak kijk jij nou in een ander z'n oor? Zo vaak zullen ze namelijk ook in jouw oor kijken en het zien. [/B][/QUOTE]
Ik kijk toch redelijk vaak in en naar oren... Trouwens, zelf uitdrukken gaat bij mij redelijk in m'n oor, alleen het mikken is moeilijker en het doet zeerder. Wat ook helpt is regelmatig de oren goed reinigen. 't Is zo'n plekje dat je gauw overslaat.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kort verhaal Infidel | 12 | 04-08-2010 19:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Strandtafereel Verwijderd | 0 | 01-04-2007 16:26 | |
Verhalen & Gedichten |
(beginnend verhaal) Na 10 uur kwam mijn laatste. CSN | 13 | 15-11-2004 08:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 | |
ARTistiek |
[Verhaal] Je schreeuwt mijn woorden The one who I am | 9 | 29-09-2002 10:47 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |