Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tuurlijk is iets spontaans veel leuker, wie houdt er nou vand at afgekraakte: wat zit je haar leuk! zoenen? of: Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbijlopen?
Das allemaal veel te afgezaagd dus liever een heel erg blunderig iemand dan iemand die z'n openingszinnen van het internet afhaalt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Moeten ze niet proberen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat is ananas in het italiaans? ( spreek jij italiaans? (a fish called wanda...)
|
![]() |
Gisteren werd ik aangesproken door een zeer originele neger:
"Eeeeeeeh, was jij gisteren in de Mondial?" Ik:"Nee" Hij:"Oh, waar was je dan?" Is wel weer eens wat anders dan "ken ik jou niet ergens van?" Oh ja, er was ook nog eens een man die tegen me zei:"Morgen is het zondag, kunnen we lekker lang vrijen". Aan de ene kant vind ik zoiets vreselijk, maar aan de andere kant kan ik het ook waarderen als iemand er niet omheen draait. Laatst gewijzigd op 22-04-2003 om 09:52. |
![]() |
|
Nou, ik begon een keer Hollands te praten tegen een Limburgse jongen, dus toen zei ik daarna:
'Ja sorry, ik ben gewend tegen leuke jongens Hollands te moeten praten...' Op vakantie heb ik eens op het strand steentjes naar een jongen gegooid om zijn aandacht te trekken, en toen hij ging zitten een foto van m gemaakt... en 's avonds hadden we wat! |
![]() |
||
Citaat:
![]() De meeste openingszinnen die ik heb gezien (lees: gelezen op internet) zijn echt zó dom. Ik dacht echt dat mensen die niets te doen hadden die dingen verzonnen om ze vervolgens als soort van humor op internet te zetten, maar ik begrijp dus dat er ook nog écht mensen zijn die ze gebruiken... ![]() Ik denk dat de beste openingszin een spontane is, in ieder geval niet zo één die je op het internet vindt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou, m'n zus vertelde ooit eens over het volgende gesprekje:
jongen: mag ik zeggen dat jij hele mooie ogen hebt? zus: jahoor, ga je gang. jongen: ehm ja uh ja ehmm... je hebt hele mooie ogen. zus: dat meen je niet! en toen liep jongen weg ![]() Maargoed, dat is dus géén goede openingszin. Beste openingszin... ik ga nog altijd voor de 'hoi, ik ben die-en-die' of eventueel 'hee, ik vind dit een goed nummer (qua muziek ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe kom ik nou in contact met haar? Chancce | 4 | 11-01-2015 17:16 | |
Liefde & Relatie |
Zijn Vrouwen Nou Zo Moeilijk Of Mannen Nou Zo Makkelijk? JonathanJohnson | 20 | 19-01-2010 17:54 | |
Liefde & Relatie |
Openingszinnen.. bracelance | 59 | 29-11-2004 17:51 | |
Liefde & Relatie |
Jullie beste versiertruc Verwijderd | 118 | 09-10-2003 00:59 | |
Liefde & Relatie |
Beste Openinszin F*ckSchool | 16 | 21-04-2003 21:59 | |
Liefde & Relatie |
Beste Openingszinnen! ~LiEf MeisJuh~ | 65 | 05-01-2003 15:43 |