Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik hoor erbij. ik heb een livejournal .
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ja,
ik heb zo'n 7 jaar geleden ooit eens een dagboek gekregen voor m'n verjaardag. Toen schreef ik er af en toe in, maar tegenwoordig best veel. Ik vind het wel fijn om dingen die ik meegemaakt op te schrijven, is voor mij een heel bevrijdend gevoel. ik moet iets voor mezelf kunnen opschrijven zodat ik er beter over na kan denken. aangezien als ik iets niet opschrijf ik met een heel opgekropt gevoel blijf zitten. het is voor mij dus meer een last die van me af valt, naja.. die wordt 'lichter' iig.
|
Verwijderd
|
Ik heb 4 gevulde dagboeken, 1 half-lege waar ik nooit meer in schrijf. Ben overgestapt op agenda's omdat ik vrij weinig schrijf in een dagboek, alleen feitjes en willekeurige uitspraken, plaatjes, citaten, leuke zinnen, kaarten en al het andere dat ik wil bewaren en inplakbaar is. Het is geen echt dagboek, meer een dit-is-Morgan boek. En dan nog niet eens echt.
Wat er van dag tot dag gebeurd, beschrijf ik in mijn livejournal (ik was een van de eerste forummers daar, hoor je me?! Al vanaf 2001! ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Houd jij een dagboek bij? Verwijderd | 2 | 14-10-2007 11:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Marga Vogelvrij | 1 | 28-06-2003 20:43 | |
De Kantine |
[Stelling] De kantine is 1 grote Vraag maar raak show ( met een stel zeikers ) Verwijderd | 22 | 19-04-2003 19:40 | |
De Kantine |
dagboeken en andere privacygevoelige zaken stout! | 21 | 19-11-2002 20:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |