Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
snookie seizoen
williams is/was dit seizoen in vorm. Heeft 2 toernooien gewonnen: UK Championship en B&H Masters. Bij de B&H Masters heeft hij van Hendry gewonnen met 10-4 en in de UK Championship met 9-1 (niet in de finale, maar in de kwart finale ofzo) Maar sinds de B&H is ie helaas een beetje uit vorm geraakt, dus we kunnen nog van alles verwachten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() o'sullivan er al uit, van een verrassing gesproken.
|
Trouwens, de 147-break te bekijken in realplayer: klikken
|
![]() |
Ik heb nog praktisch geen beelden gemist van dit WK.
Matthew Stevens en Mark Williams hebben een uitstekende indruk op mij nagelaten, maar alles is mogelijk natuurlijk (zie maar naar Ronnie The Rocket). Ik persoonlijk houd wel van het drama van Jimmy White, maar hoop eigenlijk dat Stephen Hendry een titeltje aan zijn palmares bijvoegt.
|
White is geweldig. Ik hoop dat White wint, maar omdat die kans zo klein is, ben ik weer als elk jaar voor Hendry. Wat Ebdon deed in zijn wedstrijd tegen Drago, dat opzettelijk vertragen (tenminste daar leek het toch wel op), vind ik toch wel zeer onsportief, zeker voor de snookersport. Ik heb Ebdon altijd een sympathieke gast gevonden, maar nu weet ik het niet meer.
Jammer dat Higgins zijn 147 niet haalde vanmorgen tegen Storey. Hij speelde wel erg goed. Ook Williams en Stevens speelden erg goed, net als Hunter die een gevaarlijke outsider is. |
![]() |
|
KUT
Hendry eruit, 13-7 Ik vond Hendry erg sterk, eigenlijk was hij al spelend beter dan Williams, vond ik, long-pots ook, maar zijn shotkeuze was werkelijk waar betreurenswaardig. Toch respecteer ik hem om zijn zelfvertrouwen. Nu hebben we nog: Ebdon - Hunter (Ebdon vind ik irritant, Hunter een pikkie) Higgins - Doherty (Erg knap hoe Higgins is teruggekomen gisteravond, ik hoop dat hij het doorzet en wint, want voor Ken ben ik niet) Lee - Fu (Lee is irritant, Fu = ![]() |
![]() |
|
![]() |
Williams is oppermachtig tot nu toe.
Toen hij onfire was gingen breaks zo gemakkelijk. Doherty moet van hoge huizen komen wil hij willams verslaan, maar ik zie het niet echt gebeuren. Ben benieuwd wat er morgen gebeurd!
|
Idd. Hij staat machtig voor. Vervolg vannamiddag om 1500 BST.
Final (best of 35 frames): Mark Williams (Wal) 11-5 Ken Doherty (Ire) de sets + de breaks boven de 50. 60-37, 82-55, 0-97 (76), 73-29, 86-30 (62), 82-12 (52), 74-30, 75-56 (75 and 56), 24-85, 118-4 (118), 76-1, 101-0 (101), 0-79 (79), 69-70, 75-0, 51-60 (50 Doherty)
|
![]() |
hm ik vind juist dat ie frames wel degelijk afmaakt, tenzij ie in een situatie is gekomen dat de bal haast niet te potten is.... Verder ging ie razendsnel door de frames heen en ALS doherty een kans kreeg moest ie meteen vlammen anders verliest ie de frame weer.
Ik hoop dat het nachtje slapen ten gunste is van doherty, want het mag wel wat spannender worden... ( als je ziet hoe williams door dit toernament is gecruised in tegenstelling van doherty)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|