Oud 29-04-2003, 09:33
fairyangel
fairyangel is offline
Neeee, Everwood mag niet stoppen!! Dan heb ik niets meer te kijken op dinsdagavond, want Gilmore Girls dat vond ik niet zo fantastisch (maja misschien ga ik dat dan toch maar kijken, want je moet toch iets)

offtopic: zijn er hier mensen die wel een Secret Life of Us kijken??Ik ken eigenlijk helemaal niemand die dat kijkt, behalve ik zelf
Oud 29-04-2003, 12:13
Verwijderd
ben vanavond bij mn vriend en zijn broer wil graag John Doe kijken ofzo.. grrrrrrrr....
dus moet maar even opnemen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 13:06
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Talon schreef op 29-04-2003 @ 09:04:
ik heb eigenlijk geen zin in de aflevering van vandaag... omdat er eentje overgeslagen is

ben ik even blij dat ik die van vorige week nog niet gezien heb
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:20
Pla
Pla is offline
Ik kan het vanavond niet zien, opnemen dus
Maar ik baal er ook van dat we die van vorige week het vervolg op die van vandaag was.. Hoeveel komen er nog?
Oud 29-04-2003, 14:22
fairyangel
fairyangel is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 23-04-2003 @ 18:16:
Ik heb daar geen kleine zusjes voor nodig hoor... Lizzy Maguire roels!
Voor de Lizzy McGuire fans: 2 mei komt Lizzy McGuire the movie uit. Voor meer info: http://disney.go.com/disneypictures/lizzie/index.html
Oud 29-04-2003, 16:17
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Dus als ik het goed begrijp komt nu de aflevering van 2 weken geleden en volgende week weer degene van vorige week...
Oud 29-04-2003, 17:16
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 29-04-2003 @ 17:17:
Dus als ik het goed begrijp komt nu de aflevering van 2 weken geleden en volgende week weer degene van vorige week...
Vanavond komt de aflevering die vorige week had moeten komen, dus er zijn gewoon twee afl. verwisseld, dacht ik dan..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 18:04
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 29-04-2003 @ 18:16:
Vanavond komt de aflevering die vorige week had moeten komen, dus er zijn gewoon twee afl. verwisseld, dacht ik dan..
Ah, ok. En laten ze dan volgende week die die we vorige week hebben gezien zien? Of gaan ze gewoon verder?
Oud 29-04-2003, 18:13
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 29-04-2003 @ 19:04:
Ah, ok. En laten ze dan volgende week die die we vorige week hebben gezien zien? Of gaan ze gewoon verder?
Ehm volgens mij gaan ze weer verder.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 18:43
G.T.C.
G.T.C. is offline
hèhè......eindelijk effe tijd om te chillen. Vandaag zijn mijn ouders en zusjes op vakantie gegaan. Moest ik eerst helpen met de auto inladen enzo. Heel gedoe. Naja, ik MOEST ook nog winkelen dus daar ben ik zo'n beetje de rest van de dag mee bezig geweest, en nou net heb ik 1,5 uur staan koken om een beetje fatsoenlijke maaltijd op tafel te krijgen.
Ik ben blij dat Everwood straks komt. Lekker rustig op de bank liggen en genieten

BTW; Hebben jullie nou allemaal meivakantie? Ik nl niet. vandaag en morgen ben ik vrij, maar donderdag en vrijdag gewoon weer naar school. Ik heb helemaal geen mei vakantie . Maar ja, ik heb wel heel het huis voor mezelf
Oud 29-04-2003, 20:48
sublime
sublime is offline
nou ik vond het dus toch wel een leuke aflevering

dr abbott in therapie! geweldig en andy tijdens die lunch was ook erg grappig....

nou ja verder (nog) niet echt commentaar, vond het gewoon weer een leuke aflevering...

ik ben wel benieuwd hoe t nou verder gaat met collin en amy en ephram...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 20:56
Talon
Talon is offline
bejaarden seks op het einde
Oud 29-04-2003, 20:56
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 29-04-2003 @ 19:43:
BTW; Hebben jullie nou allemaal meivakantie? Ik nl niet. vandaag en morgen ben ik vrij, maar donderdag en vrijdag gewoon weer naar school. Ik heb helemaal geen mei vakantie . Maar ja, ik heb wel heel het huis voor mezelf
nee, ik moet gewoon werken, ben alleen morgen vrij
Oud 29-04-2003, 21:25
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Talon schreef op 29-04-2003 @ 21:56:
bejaarden seks op het einde
Edna en Irv

En ja ik heb meivakantie (om in te leren )

Ik heb eerst de afl. van 2 weken geleden gekeken (van de skivakantie dus t kan zijn dat ik 2 afl. door elkaar haal..)

Maar ehm deze afl was leuk.
Dat therapie gedoe, dat de mannen samen zaten en de vrouwen zaten te klagen, Colin + Amy en Laynie + Ephram.. ehm ik weet eigenlijk niet meer wat ik gezien heb..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 21:28
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
fantastische everwood avond de aflevering van vanavond en daar achteraan de aflevering van vorige week jumjum
Ik vind Layne (?) trouwens veeeel leuker dan Amy! is tenminste niet zo'n achterbakse troela..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 21:53
Verwijderd
IK HEB HET GEMIST!!

De vader & oom van m'n vriend waren hier en daardoor was ik het helemaal vergeten, ook de videorecorder

Kan iemand me even álles vertellen? Please?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 23:40
G.T.C.
G.T.C. is offline
ohh, heerlijk mensen. Echt weer een ouder wetse everwood. Ik vond hem echt zo goed! En dat terwijl hier eerst nog mensen zaten te zeggen van nou, laten we maar gaan kijken voor het geval we wat missen, maar eigenlijk lijkt het ons dat er niks aan zal zijn. Ach wat....dit was 1 van de beste afleveringen joh !!!!!!

nee, ik vond het echt leuk. En die lainy vink echt cool. Nu heb ik haar tenminste beter leren kennen. Ik vond het echt leuk om te zien hoe eph en lain met elkaar omgingen. echt een leuk stelletje. En we hadden het er laatst nog over of lainy nog in de serie zou blijven......nou.....IK HOOP HET! Want daardoor ging Amy ook weer twijfelen en zag ze hoe leuk ephram eiegnlijk wel niet was. Was ook mooi gezegd van lainy hoe ephram is. Amy zat echt helemaal van.... ik wil ephram !!!

En ja....Edna natuurlijk hè!!! blij dat ze er weer is

Nou, ik had dit net effe nodig om me weer enthausiast te maken voor de serie
Oud 30-04-2003, 10:11
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-04-2003 @ 22:53:
IK HEB HET GEMIST!!

De vader & oom van m'n vriend waren hier en daardoor was ik het helemaal vergeten, ook de videorecorder

Kan iemand me even álles vertellen? Please?
Ik heb t ook gemist... Ik ging ergens heen waar ik normaal altijd op maandagavond heen ga, dus helemaal vergeten mn moeder te vragen t op te nemen...

Dus ik wil ook graag geïnformeerd worden!
Oud 30-04-2003, 12:36
the tourist
the tourist is offline
Was weer leuk gister

Wel erg Amerikaans, maar dat is soms best leuk

Ik hoop echt dat die Lainy en Ephram wat krijgen.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 13:36
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 30-04-2003 @ 13:36:
Was weer leuk gister

Wel erg Amerikaans, maar dat is soms best leuk

Ik hoop echt dat die Lainy en Ephram wat krijgen.

das dus alweer uit
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 14:56
Pla
Pla is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 30-04-2003 @ 14:36:
das dus alweer uit
Ik hoop dat ze weer bij elkaar komen
Oud 01-05-2003, 16:05
Verwijderd
Ik heb het gemist, was naar Koninginnenach..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Pla schreef op 30-04-2003 @ 15:56:
Ik hoop dat ze weer bij elkaar komen
ik ook..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 08:24
Talon
Talon is offline
Beste Everwood fans,

wij van De Tegenpartij zijn tegen het stoppen van Everwood en het vervangen van Everwood door een andere serie.
Ben je ook een trouwe Everwood fan, en zou je het ook graag op de buis houden? Wordt dan lid van: De Tegenpartij!
Zie De Kantine voor verdere informatie, of neem contact op met een van de leden

Jullie zijn welkom, en hopelijk mag ik jullie in de nabije toekomst begroeten als een nieuw lid
Oud 02-05-2003, 23:36
Violently Happy
Violently Happy is offline
jaaaa lainy/lainie en ephram belong together ...die amy moet echt es oprotten...maarem had men al gezien dat colin best wel niet lelijk is?! damn
Oud 03-05-2003, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 02-05-2003 @ 09:24:
Beste Everwood fans,

wij van De Tegenpartij zijn tegen het stoppen van Everwood en het vervangen van Everwood door een andere serie.
Ben je ook een trouwe Everwood fan, en zou je het ook graag op de buis houden? Wordt dan lid van: De Tegenpartij!
Zie De Kantine voor verdere informatie, of neem contact op met een van de leden

Jullie zijn welkom, en hopelijk mag ik jullie in de nabije toekomst begroeten als een nieuw lid
zou je misschien de link kunnen geven?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 10:08
Talon
Talon is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-05-2003 @ 10:15:
zou je misschien de link kunnen geven?
ja hoor

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=462659
Oud 03-05-2003, 13:44
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Talon schreef op 03-05-2003 @ 11:08:
ja hoor

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=462659
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 12:12
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Kheb t ook gemist... en niemand die ons (Briseïs, Andijvie en ik) zou kunnen helpen door de aflevering te vertellen???
Oud 04-05-2003, 12:34
sublime
sublime is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 04-05-2003 @ 13:12:
Kheb t ook gemist... en niemand die ons (Briseïs, Andijvie en ik) zou kunnen helpen door de aflevering te vertellen???
even hard nadenken... alweer lang geleden he..

dr trott was weer in het dorp, je weet wel, die psych met die bus. omdat het bijna valentijn was mochten alleen koppels in therapie. rose had harold (zo het dr abbott toch??) en zichzelf aangemeld. harold was natuurlijk helemaal tegen... tijdens die therapie zei rose dat ze vond dat harold nooit meer met kleine dingen liet merken dat hij van r hield enzo, harold vond dit eigenlijk onzin en daardoor werd rose dus boos.
met valentijn doet harold niet echt iets om het goed te maken, dus wordt ie zo goed als door rose het huis uit gejaagd.

irf(? schrijf je dat zo?) kreeg een hart aanval, waardoor edna heel bezorgd ging doen, irf mocht nix meer enzo. irf deed toen voor de grap alsof hij nog een hartaanval kreeg (ja heel krappig ) en toen ging edna naar harold en rose om daar te logeren. harold ging dus later ook weg, na die ruzie met rose en harold beland bij irf

vervolgens krijg je een scene waarin irf en harold klagen over de vrouwen en edna en rose over de mannen.
uiteindelijk besluiten de mannen het toch goed te maken; harold besteld een fanfare voor rose en geeft haar een potloodstompje en zegt dat hij t zag liggen en aan haar moest denken (in hun jonge jaren had harold op die manier rose overtuigd van zijn liefde voor haar). tussen irf en edna kwam het natuurlijk ook goed, en dat brachten ze in de praktijk in de dokterspraktijk van andy

verder vond ephram laynie wel heel leuk en amy ging m toen pushen om haar mee uit te vragen. collin vond t ook een goed idee, ze dachten dat laynie ephram ook wel zag zitten. dus ephram vraagt laynie mee uit voor valentijn, ze zegt ja en ze gaan dus schaatsen. collin en amy gaan ook schaatsen, maar amy zit dus de hele avond naar ephram te kijken. collin vraagt wat er tussen hen gebeurd is en amy verteld dat ze gezoend hebben enzo, dat ephram de enige was met wie ze kon praten enz.
collin is >volgens mij< niet echt boos, maar heeft wel zoiets van 'waarom heb je dat niet eerder gezegd'... hij loopt weg en amy blijft 'in verwarring' achter.
later is collin zn spullen aan het pakken, omdat hij een week naar het zh in denver moet. amy komt binnen en collin zegt zoiets van dat ze moet uitzoeken wat ze voor ephram voelt en dat hij wel op r zal wachten en dat hij iig wel gek op haar is enz.
later zie je amy en ephram op de schaatsbaan, amy gaat ephram leren schaatsen (dat kan hij niet nml) en dat is het laatste wat je van hen ziet.

verder ging andy uit met dr trott (gretchen). alleen ontkende hij dat het een date was en toen hij zich dus realiseerde dat dat t wel was raakte hij helemaal in de stress en ging helemaal raar doen > was nogal grappig. later zegt hij dat hij niet op die manier aan gretchen denkt, dus niet verliefd op haar is.
maar op valentijnsavond komt hij daar op terug, en gretchen en andy hebben een hele romantische avond met alle gevolgen van dien maar als andy wakker wordt en zich realiseert wat er gebeurd is voelt hij zich heel schuldig tegenover julia.
later praat hij met gretchen en blijkt dat ze eigenlijk geen van beiden toe zijn aan een relatie.

nou dat was het wel ongeveer. aanvullingen zijn natuurlijk welkom
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 13:10
Briseïs
Briseïs is offline
Dankje.
Oud 04-05-2003, 16:42
Verwijderd
grrrrr.. ik had gevraagd of iemand het voor me wou opnemen maar is diegene dat vergeten....!!!
maar ik hoorde dat sommige mensen het downloaden dus mijn vraag is:
waar?
kus en alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:44
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Thx Sublime!!!
Oud 04-05-2003, 19:57
sublime
sublime is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 04-05-2003 @ 20:44:
Thx Sublime!!!
Citaat:
Briseïs schreef op 04-05-2003 @ 14:10:
Dankje.
yw; wij als everwood clan zijn er toch om elkaar in dit soort situaties de nodige informatie te verstrekken
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 09:59
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-05-2003 @ 17:42:
grrrrr.. ik had gevraagd of iemand het voor me wou opnemen maar is diegene dat vergeten....!!!
maar ik hoorde dat sommige mensen het downloaden dus mijn vraag is:
waar?
kus en alvast bedankt.
Kazaa?

Citaat:
sublime schreef op 04-05-2003 @ 20:57:
yw; wij als everwood clan zijn er toch om elkaar in dit soort situaties de nodige informatie te verstrekken
Oud 06-05-2003, 14:36
Verwijderd
dan nog een vraagje.. hoe heet de aflevering van vorige week?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:16
Talon
Talon is offline
Sublime, ik zou het subliem vinden als je bij de Tegenpartij wilde komen
Oud 06-05-2003, 17:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-05-2003 @ 15:36:
dan nog een vraagje.. hoe heet de aflevering van vorige week?
Moenbase weet het wel... anders moet je even een everwoodsite opzoeken en bij afleveringen kijken...

[edit] My funny valentine

http://www.tvtome.com/tvtome/servlet...y/showid-9008/

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 17:05.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:44
Verwijderd
thnx Gothic!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:30
Verwijderd
Aflevering van vandaag is nu net afgelopen, vond deze echt super goed... Mja, ik vond Ephram en z'n moeder alleen af en toe een beetje eng doen, zo stoeien en toen met dat meisjes, ik weet niet, niet echt moeder en zoon... Maar ja, ze was wel heel lief

En ik vond Amy wel lollig met die cola Maar daarna was ze ongelofelijk naïef, zoals ze meestal is. Ze denkt kennelijk, net als Collin, dat Collin beter gaat worden wanneer ze maar net doen alsof er niets aan de hand is En zo denken zijn ouders dus ook, alleen Andy en Layne denken een beetje anders, maar die laatste loopt er ook maar voor weg... Beetje naïeve mensen 't Zou goed zijn voor Collin eens flink onderuit te gaan, eventjes terug te zakken en in te zien dat hij nog steeds niet beter is en zich dus ook niet zo moet gedragen... voor Amy zou dat misschien niet helpen, maar ja... wie weet...

Was echt een goede aflevering, kan er goed over nadenken Veel moralistische opmerkingen, daar hou ik normaal echt niet van, maar nu vond ik dat wel leuk Zet me iig aan het denken en dat is nu wel goed voor me...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-05-2003 @ 21:30:
Aflevering van vandaag is nu net afgelopen, vond deze echt super goed... Mja, ik vond Ephram en z'n moeder alleen af en toe een beetje eng doen, zo stoeien en toen met dat meisjes, ik weet niet, niet echt moeder en zoon... Maar ja, ze was wel heel lief

En ik vond Amy wel lollig met die cola Maar daarna was ze ongelofelijk naïef, zoals ze meestal is. Ze denkt kennelijk, net als Collin, dat Collin beter gaat worden wanneer ze maar net doen alsof er niets aan de hand is En zo denken zijn ouders dus ook, alleen Andy en Layne denken een beetje anders, maar die laatste loopt er ook maar voor weg... Beetje naïeve mensen 't Zou goed zijn voor Collin eens flink onderuit te gaan, eventjes terug te zakken en in te zien dat hij nog steeds niet beter is en zich dus ook niet zo moet gedragen... voor Amy zou dat misschien niet helpen, maar ja... wie weet...

Was echt een goede aflevering, kan er goed over nadenken Veel moralistische opmerkingen, daar hou ik normaal echt niet van, maar nu vond ik dat wel leuk Zet me iig aan het denken en dat is nu wel goed voor me...

'k vond het wel een goede aflevering, was ff in de war over de moeder....
wat vond je moralistische uitspraken????
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:31
Verwijderd
ik vond t weer een heeeeeeeeerlijke aflevering
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 22:11
scala
scala is offline
ja fijne aflevering
ik vond et erg koel dat die moeder in beeld kwam enzo was wel 'schokkend' eigelijk dat ephram achter de echte waarheid kwam;o lijkt me toch best lullig 0_o

Eindelijk ging het weer es om ephram en de dood van zn moeder en niet dat gezeur met amy zij was volgens mij voor et eerst boos?
en die ouders wow hoe naief kan je zijn..echt dom je mag toch juist blij zijn dat ie nog leeft?wedden, wordt ie alsnog ziek blabla

en hm ephram&piano
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
byebye schreef op 06-05-2003 @ 22:10:
'k vond het wel een goede aflevering, was ff in de war over de moeder....
wat vond je moralistische uitspraken????
Mja, die speech van Amy's vader (over rationeel ruziën) en wat Ephram's moeder op het laatste nog zei ('je hebt geen keuze'). Maar dat was absoluut niet storend, juist leuk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 22:49
Verwijderd
Citaat:
scala schreef op 06-05-2003 @ 23:11:
ja fijne aflevering
ik vond et erg koel dat die moeder in beeld kwam enzo was wel 'schokkend' eigelijk dat ephram achter de echte waarheid kwam;o lijkt me toch best lullig 0_o
Precies, ben zelf ook achter zoiets gekomen bij mijn ouders, dus was wel herkenbaar.. Ephram is echt verstandig
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 00:01
Verwijderd
die ouders van colin zijn egt aso!
dat doe je toch niet?
je wilt toch het beste voor je kind?
en natuurlijk kan ik begrijpen dat je je kind ook wat rust gunt, maar als zo'n dokter niet helemaal zeker van zn zaak is dan zou ik niet het zekere voor het onzekere nemen...
vind wat ze gedaan hebben echt belachelijk.

en het is idd heeerlijk om ephram piano te horen spelen.
mooi stuk trouwens ook..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 06-05-2003 @ 17:16:
Sublime, ik zou het subliem vinden als je bij de Tegenpartij wilde komen
*zou zich aan willen melden als lid van de Tegenpartij*
Moe'k nog wat speciaals doen?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 11:39
sublime
sublime is offline
tijd voor een wederdienst, ben vergeten t op te nemen

dus wie heeft een gedetailleerd verslag voor me?
kheb trouwens al wel begrepen dat ik een geweldige aflevering heb gemist, dus misschien wordt het toch tijd om te leren downloaden

@talon; alleen al met de manier waarop je het me vraagt, ben ik al bijna overtuigd... maar ga toch eerst even kijken onder t linkje wat het nou precies is, die hele tegenpartij
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 07-05-2003 @ 12:39:
tijd voor een wederdienst, ben vergeten t op te nemen

dus wie heeft een gedetailleerd verslag voor me?
kheb trouwens al wel begrepen dat ik een geweldige aflevering heb gemist, dus misschien wordt het toch tijd om te leren downloaden

@talon; alleen al met de manier waarop je het me vraagt, ben ik al bijna overtuigd... maar ga toch eerst even kijken onder t linkje wat het nou precies is, die hele tegenpartij
*gaat verslag doen*

De aflevering begon met Ephram, hij moest een muziekstuk bekijken, kreeg daar tien seconden voor en vervolgens de eerste pagina spelen. Ephram begon en hield niet meer op, terwijl hij speelde belande hij in een herinnering. Hij hoorden z'n ouders ruziën, niet zo'n beetje ook...
Ephram & Delia's moeder is precies een jaar geleden overleden, omdat ze joods zijn is er een 'unvailing' waarbij ze de grafsteen zullen onthullen. Joodse mensen geloven dat na een jaar een persoon naar de hemel gaat. Ephram was een beetje in de war van z'n herinnering over de ruzie en Andy dacht dat het met die 'unvailing' te maken zou hebben.
Toen Ephram even laten op z'n kamer zat kwam Andy eventjes praten, Ephram beloofde een gebed op te zeggen op de 'unvailing' en Andy ging weer weg. Ephram hoorde nog een klop op z'n deur en schreeuwde min of meer geïrriteerd;'Jaaahaaa!'. Z'n moeder kwam binnen, Ephram zat weer in een herinnering. Ephram vertelde dat hij en Andy een pak zouden gaan kopen voor z'n piano-optreden, maar z'n moeder vertelde dat Andy net naar Boston was... Ephram voelde zich echt verrot, omdat dat dus de zoveelste keer was dat Andy hem in de steek liet na een belofte. Ephram & moeder besloten naar de stad te gaan en een duur pak te kopen en te lunchen.. Z'n moeder wist dat hij een meisje erg leuk vond en probeerde hem over te halen haar uit te nodigen. De herinnering ging weer weg...

Andy en Ephram waren in een pakken-winkel om een pak te kopen voor Eprham, voor de 'unvailing'. Ephram voelde zich na de herinneringen nog steeds verrot en keek niet echt naar Andy, Andy besloot weg te gaan - waarom vertel ik zo. Ephram keek nog even bij de pakken en herinnerde zich weer wat; de middag dat hij en z'n moeder dat pak voor z'n optreden gingen kopen. Ze hadden een ongelofelijk leuke tijd en ging naderhand in een snackbar iets eten. Ineens zag Ephram daar dat meisje die hij leuk vond, z'n moeder wist waar ze werkte en wilde zo Ephram dwingen haar uit te nodigen voor z'n piano-optreden. Eprham deed dat en was helemaal vrolijk en druk naderhand. Poef, weg herinnering...

Niet veel later kwam er weer een herinnering; Ephram en z'n moeder waren een beetje aan het ruzieën, Andy had namelijk gezegd niet thuis te komen en Ephram beweerde dat hij helemaal niet in Boston was... Hij probeerde z'n moeder over te halen bij Andy weg te gaan en was ervan overtuigd dat hij vreemd ging... Heel pijnlijk allemaal... Z'n moeder wilde niet bij hem weg.

Andy en Ephram kregen ruzie omdat Ephram zo raar deed tegen hem. Ephram vertelde Andy dat hij afwist van z'n vreemdgaan.. Andy vertelde met moeite dat hij nooit is vreemd gegaan.... dat z'n moeder is vreemdgegaan.... Was echt verrot om te horen...

Vervolgens gingen ze dus naar die unvailing en herinnerde Ephram zich nog iets met z'n moeder; hij speelde piano, zij kwam bij hem zitten en hij vroeg waarom ze niet bij Andy wegging. Ze vertelde dat ze niets te kiezen had.

Dan hebben we nog Amy en Collin:
Amy en Collin lagen lekker stiekem in bed te zoenen, ze hoorden Amy's ouders thuis komen en zoefden naar beneden om voor de tv neer te ploffen. Ouders hadden niets door en gingen naar bed.
Collin deed een beetje raar en zoefde naar de wc, Amy ging bij de deur staan en hoorde hem overgeven... Even later praatte Amy nog wat met d'r vader - die blijkbaar toch nog niet naar bed was - en vertelde hem dat Collin wat last had van bijwerkingen... overgeven enzo.. Hij stelde haar gerust en ze ging slapen.. Dr. Abbott vertelde het aan Andy, van het overgeven dus. En Andy ging - tijdens dat pakken kopen dus - naar Collin toe. Hij wilde het liefste dat Collin nog eventjes langs kwam voor controle. Collins ouders deden een beetje irritant... Maar goed, na die controle wilde Andy het liefste dat Collin tijdelijk 24 uur per dag gecontroleerd zou worden, dat wilden zijn ouders absoluut niet en ze hebben hem min of meer ontslagen.. Collin en Amy kregen ruzie, omdat Amy dus had vertelt van dat overgeven. Amy werd zo weer flink pissig op d'r vader.. en Layne ging weer weg, omdat ze het niet aan kon zien dat iedereen net deed alsof Collin beter was...

Mja, beetje lang misschien
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 14:05
Pla
Pla is offline
Ik vond het weer een fijne aflevering
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten