Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
hèhè......eindelijk effe tijd om te chillen. Vandaag zijn mijn ouders en zusjes op vakantie gegaan. Moest ik eerst helpen met de auto inladen enzo. Heel gedoe. Naja, ik MOEST ook nog winkelen
![]() Ik ben blij dat Everwood straks komt. Lekker rustig op de bank liggen en genieten ![]() BTW; Hebben jullie nou allemaal meivakantie? Ik nl niet. vandaag en morgen ben ik vrij, maar donderdag en vrijdag gewoon weer naar school. Ik heb helemaal geen mei vakantie ![]() ![]()
|
nou ik vond het dus toch wel een leuke aflevering
dr abbott in therapie! geweldig ![]() nou ja verder (nog) niet echt commentaar, vond het gewoon weer een leuke aflevering... ik ben wel benieuwd hoe t nou verder gaat met collin en amy en ephram... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() En ja ik heb meivakantie (om in te leren ![]() Ik heb eerst de afl. van 2 weken geleden gekeken (van de skivakantie dus t kan zijn dat ik 2 afl. door elkaar haal..) Maar ehm deze afl was leuk. ![]() Dat therapie gedoe, dat de mannen samen zaten en de vrouwen zaten te klagen, Colin + Amy en Laynie + Ephram.. ehm ik weet eigenlijk niet meer wat ik gezien heb.. ![]() |
![]() |
|
ohh, heerlijk mensen. Echt weer een ouder wetse everwood. Ik vond hem echt zo goed! En dat terwijl hier eerst nog mensen zaten te zeggen van nou, laten we maar gaan kijken voor het geval we wat missen, maar eigenlijk lijkt het ons dat er niks aan zal zijn. Ach wat....dit was 1 van de beste afleveringen joh !!!!!!
![]() nee, ik vond het echt leuk. En die lainy vink echt cool. Nu heb ik haar tenminste beter leren kennen. Ik vond het echt leuk om te zien hoe eph en lain met elkaar omgingen. echt een leuk stelletje. En we hadden het er laatst nog over of lainy nog in de serie zou blijven......nou.....IK HOOP HET! Want daardoor ging Amy ook weer twijfelen en zag ze hoe leuk ephram eiegnlijk wel niet was. Was ook mooi gezegd van lainy hoe ephram is. Amy zat echt helemaal van.... ![]() En ja....Edna natuurlijk hè!!! blij dat ze er weer is ![]() Nou, ik had dit net effe nodig om me weer enthausiast te maken voor de serie ![]()
||
Citaat:
![]() Dus ik wil ook graag geïnformeerd worden!
|
Beste Everwood fans,
wij van De Tegenpartij zijn tegen het stoppen van Everwood en het vervangen van Everwood door een andere serie. Ben je ook een trouwe Everwood fan, en zou je het ook graag op de buis houden? Wordt dan lid van: De Tegenpartij! Zie De Kantine voor verdere informatie, of neem contact op met een van de leden ![]() Jullie zijn welkom, en hopelijk mag ik jullie in de nabije toekomst begroeten als een nieuw lid ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=462659
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dr trott was weer in het dorp, je weet wel, die psych met die bus. omdat het bijna valentijn was mochten alleen koppels in therapie. rose had harold (zo het dr abbott toch??) en zichzelf aangemeld. harold was natuurlijk helemaal tegen... tijdens die therapie zei rose dat ze vond dat harold nooit meer met kleine dingen liet merken dat hij van r hield enzo, harold vond dit eigenlijk onzin en daardoor werd rose dus boos. met valentijn doet harold niet echt iets om het goed te maken, dus wordt ie zo goed als door rose het huis uit gejaagd. irf(? schrijf je dat zo?) kreeg een hart aanval, waardoor edna heel bezorgd ging doen, irf mocht nix meer enzo. irf deed toen voor de grap alsof hij nog een hartaanval kreeg (ja heel krappig ![]() vervolgens krijg je een scene waarin irf en harold klagen over de vrouwen en edna en rose over de mannen. uiteindelijk besluiten de mannen het toch goed te maken; harold besteld een fanfare voor rose en geeft haar een potloodstompje en zegt dat hij t zag liggen en aan haar moest denken (in hun jonge jaren had harold op die manier rose overtuigd van zijn liefde voor haar). tussen irf en edna kwam het natuurlijk ook goed, en dat brachten ze in de praktijk in de dokterspraktijk van andy ![]() verder vond ephram laynie wel heel leuk en amy ging m toen pushen om haar mee uit te vragen. collin vond t ook een goed idee, ze dachten dat laynie ephram ook wel zag zitten. dus ephram vraagt laynie mee uit voor valentijn, ze zegt ja en ze gaan dus schaatsen. collin en amy gaan ook schaatsen, maar amy zit dus de hele avond naar ephram te kijken. collin vraagt wat er tussen hen gebeurd is en amy verteld dat ze gezoend hebben enzo, dat ephram de enige was met wie ze kon praten enz. collin is >volgens mij< niet echt boos, maar heeft wel zoiets van 'waarom heb je dat niet eerder gezegd'... hij loopt weg en amy blijft 'in verwarring' achter. later is collin zn spullen aan het pakken, omdat hij een week naar het zh in denver moet. amy komt binnen en collin zegt zoiets van dat ze moet uitzoeken wat ze voor ephram voelt en dat hij wel op r zal wachten en dat hij iig wel gek op haar is enz. later zie je amy en ephram op de schaatsbaan, amy gaat ephram leren schaatsen (dat kan hij niet nml) en dat is het laatste wat je van hen ziet. verder ging andy uit met dr trott (gretchen). alleen ontkende hij dat het een date was en toen hij zich dus realiseerde dat dat t wel was raakte hij helemaal in de stress en ging helemaal raar doen ![]() maar op valentijnsavond komt hij daar op terug, en gretchen en andy hebben een hele romantische avond met alle gevolgen van dien ![]() ![]() later praat hij met gretchen en blijkt dat ze eigenlijk geen van beiden toe zijn aan een relatie. nou dat was het wel ongeveer. aanvullingen zijn natuurlijk welkom |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
[edit] My funny valentine http://www.tvtome.com/tvtome/servlet...y/showid-9008/
Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 17:05. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aflevering van vandaag is nu net afgelopen, vond deze echt super goed... Mja, ik vond Ephram en z'n moeder alleen af en toe een beetje eng doen, zo stoeien en toen met dat meisjes, ik weet niet, niet echt moeder en zoon... Maar ja, ze was wel heel lief
![]() En ik vond Amy wel lollig met die cola ![]() ![]() ![]() Was echt een goede aflevering, kan er goed over nadenken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k vond het wel een goede aflevering, was ff in de war over de moeder.... wat vond je moralistische uitspraken???? |
![]() |
|
![]() |
ja fijne aflevering
![]() ik vond et erg koel dat die moeder in beeld kwam enzo ![]() Eindelijk ging het weer es om ephram en de dood van zn moeder en niet dat gezeur met amy ![]() en die ouders ![]() ![]() en hm ephram&piano ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
die ouders van colin zijn egt aso!
dat doe je toch niet? je wilt toch het beste voor je kind? en natuurlijk kan ik begrijpen dat je je kind ook wat rust gunt, maar als zo'n dokter niet helemaal zeker van zn zaak is dan zou ik niet het zekere voor het onzekere nemen... vind wat ze gedaan hebben echt belachelijk. en het is idd heeerlijk om ephram piano te horen spelen. mooi stuk trouwens ook.. |
![]() |
|
tijd voor een wederdienst, ben vergeten t op te nemen
![]() dus wie heeft een gedetailleerd verslag voor me? kheb trouwens al wel begrepen dat ik een geweldige aflevering heb gemist, dus misschien wordt het toch tijd om te leren downloaden ![]() @talon; alleen al met de manier waarop je het me vraagt, ben ik al bijna overtuigd... maar ga toch eerst even kijken onder t linkje wat het nou precies is, die hele tegenpartij ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De aflevering begon met Ephram, hij moest een muziekstuk bekijken, kreeg daar tien seconden voor en vervolgens de eerste pagina spelen. Ephram begon en hield niet meer op, terwijl hij speelde belande hij in een herinnering. Hij hoorden z'n ouders ruziën, niet zo'n beetje ook... Ephram & Delia's moeder is precies een jaar geleden overleden, omdat ze joods zijn is er een 'unvailing' waarbij ze de grafsteen zullen onthullen. Joodse mensen geloven dat na een jaar een persoon naar de hemel gaat. Ephram was een beetje in de war van z'n herinnering over de ruzie en Andy dacht dat het met die 'unvailing' te maken zou hebben. Toen Ephram even laten op z'n kamer zat kwam Andy eventjes praten, Ephram beloofde een gebed op te zeggen op de 'unvailing' en Andy ging weer weg. Ephram hoorde nog een klop op z'n deur en schreeuwde min of meer geïrriteerd;'Jaaahaaa!'. Z'n moeder kwam binnen, Ephram zat weer in een herinnering. Ephram vertelde dat hij en Andy een pak zouden gaan kopen voor z'n piano-optreden, maar z'n moeder vertelde dat Andy net naar Boston was... Ephram voelde zich echt verrot, omdat dat dus de zoveelste keer was dat Andy hem in de steek liet na een belofte. Ephram & moeder besloten naar de stad te gaan en een duur pak te kopen en te lunchen.. Z'n moeder wist dat hij een meisje erg leuk vond en probeerde hem over te halen haar uit te nodigen. De herinnering ging weer weg... Andy en Ephram waren in een pakken-winkel om een pak te kopen voor Eprham, voor de 'unvailing'. Ephram voelde zich na de herinneringen nog steeds verrot en keek niet echt naar Andy, Andy besloot weg te gaan - waarom vertel ik zo. Ephram keek nog even bij de pakken en herinnerde zich weer wat; de middag dat hij en z'n moeder dat pak voor z'n optreden gingen kopen. Ze hadden een ongelofelijk leuke tijd en ging naderhand in een snackbar iets eten. Ineens zag Ephram daar dat meisje die hij leuk vond, z'n moeder wist waar ze werkte en wilde zo Ephram dwingen haar uit te nodigen voor z'n piano-optreden. Eprham deed dat en was helemaal vrolijk en druk naderhand. Poef, weg herinnering... Niet veel later kwam er weer een herinnering; Ephram en z'n moeder waren een beetje aan het ruzieën, Andy had namelijk gezegd niet thuis te komen en Ephram beweerde dat hij helemaal niet in Boston was... Hij probeerde z'n moeder over te halen bij Andy weg te gaan en was ervan overtuigd dat hij vreemd ging... Heel pijnlijk allemaal... Z'n moeder wilde niet bij hem weg. Andy en Ephram kregen ruzie omdat Ephram zo raar deed tegen hem. Ephram vertelde Andy dat hij afwist van z'n vreemdgaan.. Andy vertelde met moeite dat hij nooit is vreemd gegaan.... dat z'n moeder is vreemdgegaan.... ![]() Vervolgens gingen ze dus naar die unvailing en herinnerde Ephram zich nog iets met z'n moeder; hij speelde piano, zij kwam bij hem zitten en hij vroeg waarom ze niet bij Andy wegging. Ze vertelde dat ze niets te kiezen had. Dan hebben we nog Amy en Collin: Amy en Collin lagen lekker stiekem in bed te zoenen, ze hoorden Amy's ouders thuis komen en zoefden naar beneden om voor de tv neer te ploffen. Ouders hadden niets door en gingen naar bed. Collin deed een beetje raar en zoefde naar de wc, Amy ging bij de deur staan en hoorde hem overgeven... Even later praatte Amy nog wat met d'r vader - die blijkbaar toch nog niet naar bed was - en vertelde hem dat Collin wat last had van bijwerkingen... overgeven enzo.. Hij stelde haar gerust en ze ging slapen.. Dr. Abbott vertelde het aan Andy, van het overgeven dus. En Andy ging - tijdens dat pakken kopen dus - naar Collin toe. Hij wilde het liefste dat Collin nog eventjes langs kwam voor controle. Collins ouders deden een beetje irritant... Maar goed, na die controle wilde Andy het liefste dat Collin tijdelijk 24 uur per dag gecontroleerd zou worden, dat wilden zijn ouders absoluut niet en ze hebben hem min of meer ontslagen.. Collin en Amy kregen ruzie, omdat Amy dus had vertelt van dat overgeven. Amy werd zo weer flink pissig op d'r vader.. en Layne ging weer weg, omdat ze het niet aan kon zien dat iedereen net deed alsof Collin beter was... Mja, beetje lang misschien ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Everwood # 3 Verwijderd | 500 | 16-04-2006 18:24 | |
Films, TV & Radio |
Jouw tv-week Verwijderd | 43 | 05-03-2005 17:50 | |
Films, TV & Radio |