Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bono: 'this is not a rebel song, this is sunday... bloody sunday'
|
![]() |
Dat zijn er nogal wat...
Een paar: Anathema - One last goodbye => Mooi! Kippevel, die tekst, hoe het wordt gezongen, gewoon alles Metallica - Fade to black => Ook mooi, aansprekende tekst Depeche Mode - Enjoy the silence => Blijft een lekker nr Lacuna Coil - Falling again => Mooie tekst, mooie zang, spreekt me aan Blind Guardian - Mirror mirror => Gewoon een ![]() |
![]() |
|
![]() |
Muse met Bliss. Ik zag het een paar jaar geleden op tv. Zo'n live concert. En ik kreeg er echt een geweldig gevoel bij. De gedachte die ik erbij krijg zijn prachtig. Meestal herinnerd een nummer me aan een heel mooi meisje. Heel appart. Daardoor ga ik ze ook errug mooi vinden. Ik heb 6 muziekjes op de Radio waarbij ik altijd aan iemand anders moet denken. Zes verschillende meiden. Heel appart!!!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
radiohead - paranoid android
en radie head - i might be wrong uhmz.. gewoon alle instrumenten die zo goed in elkaar over lopen en geen metal drum roffels maar een mooi ritme je moet hem alleen wel hard zetten om alles goed te kunnen horen
|
Wisselt de hele tijd, maar op dit moment:
The Wretched - Nine Inch Nails The great below - Nine Inch Nails Sleep now in the fire - Rage against the Machine Teardrop - Massive Attack Spies (ook al weet ik niet zeker of het zo heet) - Coldplay Een paar Radioheadjes en nog wat van die dingetjes.
|
beste weet ik niet, maar liedjes die bij mij der altijd wel ingaan zijn:
deep purple: child in time coldplay: clocks lenny kravitz: believe in me nerd: provider jaja, er zit zelfs een oud liedje tussen ![]() dat zijn zeg maar de nummers die ik de hele dag door kan horen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wide Awake in America is de bekendere EP |
![]() |
|
manitoba - olé (briljant gesamplede gitaren en over mekaar heen stuiterende beats)
Boards Of Canada - Base Free (hard en toch subtiel) Luomo - Tessio (lekker diep) Macy Grayfeat. Common - Ghetto heaven (lekkere funk)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
De Kantine |
Stel een vraag! #515 Verwijderd | 500 | 18-06-2012 20:05 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+3 Verwijderd | 500 | 17-04-2011 20:36 | |
Muziek |
Lievelingslied tot nu toe???? lieverdje=x= | 15 | 11-01-2006 22:11 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |