Oud 01-05-2003, 09:23
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
draagt?

Nou ik wel, daarom koop ik ook altijd minsten 50 kilometer verder minder kans om hetzelfde te kopen
Oud 01-05-2003, 09:36
on the moon
on the moon is offline
ja, soms wel. het maakt me ook vaak nix uit, maar als ik kleding koop bij Vero Moda ofzo, van Only bijvoorbeeld, hoop ik altijd maar dat die huppeltrutjes bij mij op school niet hetzelfde hebben... ik weet ook niet waarom
Oud 01-05-2003, 09:37
sinsere
sinsere is offline
Ik hou niet van kleren die iedereen draagt. Ik kom dan ook nooit in de modezaakjes waar mijn hele opleiding kleding koopt. Dus ik hoef er nooit bang voor te zijn
Oud 01-05-2003, 09:38
Laïs
Laïs is offline
Daar denk ik eigenlijk nooit over na?
Oud 01-05-2003, 09:47
klikorat
klikorat is offline
zit ook altijd tussen mijn oren ja als ik iets koop. Daarom koop ik altijd maar iets walgelijks dan weet ik zeker dat niemand het koopt behalve ik
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 10:08
Evito
Evito is offline
Zielig zeg. Nee, nooit.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 10:31
Qamra
Qamra is offline
Sinds het winkeltje waar ik mijn kleding koop ontdekt is door het hele westland weet ik gewoon zéker dat er hordes mensen zijn die in hetzelfde kledingstuk lopen als mij.

Boeie.. Ze hebben leuke en lekker zittende kleding en tis nog dichtbij ook
Oud 01-05-2003, 10:31
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Nee eigenlijk niet.
basic kleding als truitjes en broeken vind ik echt niet erg als meer mensen het hebben, het word vaak toch anders gecombineerd.
Maar als ik een heel duur exclusief kledingstuk koop, vind ik het niet leuk als ik daar later (veel) meer mensen mee zie lopen, maar ook dat overleef ik wel.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:19
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef op 01-05-2003 @ 11:31:
Nee eigenlijk niet.
basic kleding als truitjes en broeken vind ik echt niet erg als meer mensen het hebben, het word vaak toch anders gecombineerd.
Maar als ik een heel duur exclusief kledingstuk koop, vind ik het niet leuk als ik daar later (veel) meer mensen mee zie lopen, maar ook dat overleef ik wel.

maar diegene niet

denk dr trouwens ook zo over
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:21
Verwijderd
Boeeiiiuhhhh
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Nee eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:55
qghp
qghp is offline
ik koop niet zo snel iets waar al heel vele mensen in rondlopen nee
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:03
Vice
Vice is offline
Daar denk ik eigenlijk nooit aan als ik kleding koop.
Oud 01-05-2003, 14:06
feline
feline is offline
Citaat:
Nee eigenlijk niet.
Ik wilde het precies zo zeggen.
Oud 01-05-2003, 14:10
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Nee eigenlijk niet.
Oud 01-05-2003, 14:14
Verwijderd
neu, benk nie bang voor
vind het eigenlijk alleen maar grappig, iemand die dezelfde kledingsmaak heeft
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:20
Verwijderd
't getuigt alleen van die andere mensen hun goede smaak als ze hetzelfde dragen als ik

ik zit er ABSOLUUT geen fucking reet mee in dat iemand anders eenzelfde kledingstuk heeft als ik.

een meisje bij mij in de klas daarentegen die heeft dat wel heel erg, als er iemand iets hetzelfde heeft als zij zul je haar daar niet vaak meer in zien. ze wil altijd absoluut exclusief zijn en daar stoor ik mij enorm aan. vind 't zelfs extreem belachelijk. als zij zaterdags gaan shoppen is zie je haar die week gegarandeerd elke dag van de week in een andere, nieuwe outfit, om toch maar zo snel mogelijk aan iedereen te laten zien: dit heb ik gekocht, IK had het het eerst, riskeer het niet van hetzelfde te kopen.
ik erger me daar echt enorm aan, spijtig genoeg is 't dan nog één van m'n beste vriendinnen, zwemt ze in het geld, gaat ze enorm vaak en veel shoppen en -SHIT- altijd in de winkels waar ik ook het liefste kom.
ik trek me er niks van aan, als ik iets heb zien hangen dat ik leuk vind en dat ik wil kopen de eerstvolgende keer dat we gaan winkelen en de week erop heeft zij dat al is dat pech hebben voor haar. ik koop dat, nah. ik moet dat toch niet laten laten omdat zij dat toevallig ook heeft?

xxx
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:31
June bug
June bug is offline
Ik lig er echt absoluut niet wakker van.. Ik koop wat ik mooi vindt, zelf als m'n oma het ook heeft (bij wijze van spreken he )

En als iemand anders hetzelfde heeft verwacht ik ook geen gezeur over na-apen ofzo... Is toch een compliment als iemand t zelfde heeft...
Oud 01-05-2003, 16:05
Verwijderd
Ach ik kan er niet mee zitten als iemand hetzelfde kledingstuk aan heeft, wat wel minder is als iemand dezelfde combinatie aanheeft (of iets wat er op lijkt)
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 16:38
S
S is offline
Nee. Daar heb ik geen boodschap aan. IK weet het toch wel met meer stijl te dragen.

Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Nooit last van eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:14
soske
soske is offline
Heb ook een paar dingen die bekenden ook hebben, maar geef er niet zoveel om eigenlijk...
Oud 01-05-2003, 17:19
Zwavelstokje
Zwavelstokje is offline
soms maar meestal ga ik met mijn vrienden shoppen dus die waarschuwen me dan wel en anders maakt het me niet uit het toch geen vriendin is!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:30
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 01-05-2003 @ 11:31:
Sinds het winkeltje waar ik mijn kleding koop ontdekt is door het hele westland weet ik gewoon zéker dat er hordes mensen zijn die in hetzelfde kledingstuk lopen als mij.

Boeie.. Ze hebben leuke en lekker zittende kleding en tis nog dichtbij ook

Welk winkeltje is dat dan
Ik woon daar ook, maar zou echt niet weten welke je bedoelt.
Oud 01-05-2003, 17:34
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
M|ST schreef op 01-05-2003 @ 18:30:
Welk winkeltje is dat dan
Ik woon daar ook, maar zou echt niet weten welke je bedoelt.
Dump de kleine woerd... Lmd Niet schokkend, maar wel leuk
Oud 01-05-2003, 17:53
Mindfields
Mindfields is offline
Nee, ik vind het alleen maar grappig.

Vriendin van mij en ik hadden eerste ongeveer dezelfde jas, zwart & lang. Nu kwamen we elkaar tegen op school, we wisten van elkaar dat we een nieuwe jas hadden gekocht, maar nog niet welke. En wat denk je? Juist ja, dezelfde
Dat soort dingen moet ik alleen maar om lachen of ik complimenteer iemand om zijn uitstekende smaak.
Oud 01-05-2003, 21:14
Chelsea
Chelsea is offline
nee alleen als ik heel erg naar iets op zoek ben en het ziet er appart uit zegmaar en ik heb het eindelijk en dat het dan een maand later in elke winkel te koop is
Oud 01-05-2003, 21:37
Mysterons
Mysterons is offline
Als iemand anders het al heeft en ik zie het later hangen koop ik het niet.. (tenzij ik diegene bijna nooit zie) Maar als het bij toeval hetzelfde is kan ik er alleen maar om lachen tenzij het echt heel bijzonder is/zelfgemaakt/of het allerwalchelijkste mens van de school het draagt
Oud 01-05-2003, 21:48
Landslide
Landslide is offline
Binnen het groepje mensen waar ik altijd mee omga, hangt een ontzettende concurrentiesfeer eigenlijk, wat betreft kleding. Als je dan een winkel binnen gaat of lang een kraampje loopt ofzo, kun je er op rekenen dat er ruzie komt om wie het eerst zag, en over het algemeen is er echt maar een iemand die er mee naar huis gaat. Iedereen wel ook wel graag origineel zijn en zo. Ik heb nou ook geen zin om dezelfde dingen aan te trekken als mijn vrienden. Er komt eigenlijk best vaak ruzie van en dat is echt zwaar verkloot...
Oud 01-05-2003, 21:50
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 01-05-2003 @ 18:34:
Dump de kleine woerd... Lmd Niet schokkend, maar wel leuk

Die is inderdaad ineens helemaal ontdekt ja
Oud 01-05-2003, 22:24
Verwijderd
Het komt het eigenlijk weinig voor dat mensen hetzelfde aanhebben, als het gebeurt stoor ik me er op dat moment wel aan, maar na een minuutje ben ik het weer vergeten.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 12:31
Mindfields
Mindfields is offline
Ik zei toch dat ik het niet erg vond?

Nou, mijn broer kwam net thuis met dezelfde schoenen als ik..
Dat vond ik toch wat minder.
Oud 02-05-2003, 13:37
very drunk driver
very drunk driver is offline
nou nee ik ben alto en er lopen niet veel mensen rond met mijn smaak
Oud 02-05-2003, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Onze Zoon schreef op 01-05-2003 @ 10:23:
draagt?

Nou ik wel, daarom koop ik ook altijd minsten 50 kilometer verder minder kans om hetzelfde te kopen
50 km liggen de zelfde zaken hoor
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:21
Verwijderd
Nee het maakt me niet zo uit, een vriendin van me op school, wij kopen vaak dezelfde dingen en accesoires, omdat we allebei een beetje dezelfde smaak hebben. We vinden het juist wel leuk. Soms doen we ook bijna hetzelfde aan naar school.

Heel soms als ik iets bij de h&m haal, wat echt zo typisch h&m is, dus niet een basic truitje, dan denk ik soms wel; hmmm volgens mij loopt iedereen nu met dit ding, want er hing er nog maar 1. Maar ja, dat is het nou he, als je bij de h&m of een andere grote zaak koopt, veel mensen halen er hun spullen, maar toch zie ik haast nooit iemand met wat ik aan heb. Want iedereen combineert ook anders.

Dus i dont care, van sommige mensen vind ik het juist wel leuk dat we hetzelfde hebben, maar af en toe is het wel een beetje raar, dan ben je op een feestje en er loopt iemand met hetzelfde als jij, maar ach..boeie.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 17:11
freakje
freakje is offline
Nee, ik ben daar niet echt bang voor, maar ik heb wel al eens meegemaakt dat iemand op een feestje net hetzelfde shirtje aan had als ik en dat was iets minder natuurlijk, maar het kon de pret toch niet bederven. Vind het eigenlijk wel raar, want ik koop veel kleding in H&M en toch zie ik zelden mensen met hetzelfde in mijn omgeving (heb ik dan zo'n slechte smaak? )
Oud 02-05-2003, 17:14
p-chez
p-chez is offline
Nee, daarheb ik geen last van.

Alleen van die hype-rommel koop ik niet.
Oud 02-05-2003, 21:13
Pepend
Pepend is offline
Ik heb de rest van de berichtjes niet gelezen, maar ik vind dat het meer een compliment is als meerdere mensen jouw kledingstuk aanschaffen, want dat wil zeggen dat ze jouw stijl leuk vinden. Dat is meer waar ik aan denk als ik iemand zie met mijn kledingstuk want anders ga ik me depri voelen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 08:11
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
M|ST schreef op 01-05-2003 @ 22:50:
Die is inderdaad ineens helemaal ontdekt ja
En dat weten ze helaas ook.. Het hangt daar nu vol met knalkleurtjes, terwijl ze eerst redelijk simpel waren..
Oud 03-05-2003, 08:35
miro
miro is offline
Ik ben dr niet echt bang voor.

Ik vind t alleen niet leuk als ik al een paar mensen zie in hetzelfde truitje als ik (kwam ik laatst achter )
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 09:09
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik koop gewoon wat ik leuk vind, maar ik vind het wel baluh als je iets bijzonders hebt gekocht en dan loopt er nog iemand in rond. En ook als er iemand in hetzelfde ding loopt en je mag diegene niet. Bij mij in de klas zitten er ook 2 meisjes die elke dag ongeveer hetzelfde uitzien. Zoooo triest!
Oud 03-05-2003, 10:16
rodina
rodina is offline
Citaat:
Nee eigenlijk niet.
Oud 03-05-2003, 11:40
Verwijderd
Ik denk er niet echt bij na als ik iets koop. Als ik het leuk vind koop ik het gewoon. Maar als ik dan later allemaal andere mensen ermee zie lopen baal ik toch wel..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 02:08
maar
maar is offline
Nee als ik maar wel de eerste ben..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten