Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarre, Dr. love en al die anderen, waarom vertel je al die andere jongens nou juist het land waar de beste meiden zitten, bedoel... dan kmen er in die plaatsen alleen maar meer mannen te zitten en hiermee neemt de kans op een meid dus af (bij de vrouwen is het uiteraard omgekeerd... maar zie wel dat er een paar slimme vrouwen tussen zitten, die zeggen tenminste dat de mooiste mensen in Nederland zijn... dan blijven die jongens tenminste ook hier, hehehe) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar heb je wel eev vergelijkend waren onderzoek gedaan ![]() Ik bedoel.. ben jij wel eens in Denemarken geweest???
|
![]() |
maastricht maastricht maastricht maastricht
![]() hehe, sorry, moest ff, me vriend woont daar... maar het land, hmm, ik val meestal op donkere jongens, en vind turkse, marokkaanse, antilliaanse, surinaamse jongens wel mooi... me schatje is uitsondering, hehe, hij is blond, maar toch turks ![]()
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
[b][quote:]
-------------------------------------------------------------------------------- affien schreef: er zijn nergens zulke leuke jongens en meiden als in friesland natuurlijk!!!! -------------------------------------------------------------------------------- haha.. ach ja.. smaken verschillen zeggen we dan maar [b][quote] Precies..! Ik heb absoluut geen leuke ervaring met friezen ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|