Oud 29-04-2003, 19:19
Vlekje
Vlekje is offline
- jij werkt op de wallen en ineens heb je je vader als klant

- jij werkt bij een 0900 sekslijn en je krijgt je vader aan de lijn

- Jouw vriend deelt zijn kamer met zijn beste kameraad. Jouw vriend gaat een week weg, maar hij besluit 1 dag eerder terug te komen, terwijl jij met zijn kameraad ligt te flikflooien

weet iemand nog meer van deze dramascenes?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 19:24
strafcorner
strafcorner is offline
- je post een onzinnig topic in de hoop leuk te zijn...

hilarisch!
Oud 29-04-2003, 19:46
Mark
Mark is offline
Citaat:
Vlekje schreef op 29-04-2003 @ 20:19:

- Jouw vriend deelt zijn kamer met zijn beste kameraad. Jouw vriend gaat een week weg, maar hij besluit 1 dag eerder terug te komen, terwijl jij met zijn kameraad ligt te flikflooien

je hoeft niet altijd maar je eigen ervaringen te plaatsen hoor.
Oud 29-04-2003, 19:56
Verwijderd
Hee mensen. Vlekje is lief, dus jullie lief tegen Vlekje zijn. Als je het een zinloos topic vindt, dan reageer je lekker niet, dan zakt het vanzelf wel naar beneden. Vooral van snowboarder had ik beter verwacht.

ontopic: vast wel, maar ik niet
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 20:06
strafcorner
strafcorner is offline
Iemand die vreemdgaan met de beste vriend van iemand een "leuke" dramascene vindt kan van mij de pot op.
Oud 29-04-2003, 20:15
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 29-04-2003 @ 21:06:
Iemand die vreemdgaan met de beste vriend van iemand een "leuke" dramascene vindt kan van mij de pot op.
het gaat hier om leedvermaak. Dit soort dingen komen toch ook voor in comedyseries?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 20:42
Nona
Nona is offline
- Je bent lekker bezig met je lover in je eigen huis, komen opeens je ouders binnen die dachten je een leuk bezoekje te brengen. Had je nou die sleutel maar terug gevraagd na de verbouwing!

- Je bent uit met je nieuwe date, word je opeens vol op je smoel gepakt door een oude date die dacht dat het vuur zo wel weer op zou laaien.

Nee, niet uit mijn eigen ervaring...
Oud 29-04-2003, 21:56
Mark
Mark is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 29-04-2003 @ 20:56:
Hee mensen. Vlekje is lief, dus jullie lief tegen Vlekje zijn. Als je het een zinloos topic vindt, dan reageer je lekker niet, dan zakt het vanzelf wel naar beneden. Vooral van snowboarder had ik beter verwacht.

ontopic: vast wel, maar ik niet
ja sorry, ik kwam net van "onzin" af. Ik postte dus nog in de trent van onzin. Er staat ook geen onderschrift onder, dat doe ik op dit forumgedeelte altijd!

- Uhh, op je vrijgezellenparty komt je moeder als stripper op.

Mark (die de volgende keer iets milder zal zijn)
Oud 29-04-2003, 22:38
cha0s
cha0s is offline
- een schoonmoeder die haar dochter komt melden dat ze nog huiswerk heeft terwijl je met je hoofd tussen haar benen ligt. (en je moest nog voorgesteld worden aan je schoonmoeder.)
eigen ervaring. well, so much for first impressions... d'oh.
Oud 29-04-2003, 22:46
Stuartje
Stuartje is offline
Pikant detail: met of zonder laken of deken erboven?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 22:52
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Stuartje schreef op 29-04-2003 @ 23:46:
Pikant detail: met of zonder laken of deken erboven?
hartje zomer, fucking warm weer, zelfs met open raam en ventilator aan zweette je je rot binnen, dus geen lakens of dekens.
Oud 30-04-2003, 00:03
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 29-04-2003 @ 20:24:
- je post een onzinnig topic in de hoop leuk te zijn...

hilarisch!
Ik begin jou steeds irritanter te vinden..

- je bent flink bezig met je partner, waardoor het bed nogal kraakt *oeps* als je de volgende keer thuiskomt krijg je te horen dat de ouders het hebben gehoord, en dat ze vinden dat je je moet gaan voorstellen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 10:24
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 30-04-2003 @ 01:03:
Ik begin jou steeds irritanter te vinden..

Ik trek het mij echt aan....
Oud 30-04-2003, 12:06
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 29-04-2003 @ 23:38:
- een schoonmoeder die haar dochter komt melden dat ze nog huiswerk heeft terwijl je met je hoofd tussen haar benen ligt. (en je moest nog voorgesteld worden aan je schoonmoeder.)
OMG
hoest nog goedgekomen?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 14:04
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 29-04-2003 @ 23:38:
haha *zit hier echt luidop te lachen*

heb het ook wel een aantal keer meegemaakt, op dat moment betrapt worden, maar dan altijd door vrienden of buren van m'n vriend, wat me toch minder erg lijkt dan je moeder die je betrapt, dat lijkt me echt hel!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 19:07
Vlekje
Vlekje is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 30-04-2003 @ 15:04:

heb het ook wel een aantal keer meegemaakt, op dat moment betrapt worden, maar dan altijd door vrienden of buren van m'n vriend, wat me toch minder erg lijkt dan je moeder die je betrapt, dat lijkt me echt hel!
Een vriendin van mij is door haar schoongrootvader betrapt , dat lijkt me ook niet echt fijn.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 12:38
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 29-04-2003 @ 22:56:
- Uhh, op je vrijgezellenparty komt je moeder als stripper op.
Whaha goeie
Oud 04-05-2003, 12:40
Thomas
Thomas is offline
Wat een megaslechte humor..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 12:42
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
a new nose schreef op 30-04-2003 @ 13:06:
OMG
hoest nog goedgekomen?
niet
't was uit na 3 maanden.
Oud 04-05-2003, 13:03
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
je bent bezig, broertje en vriend komen binnen. Roepen tegelijk: eey waarom liggen al jullie kleren op de grond.
Oud 04-05-2003, 13:51
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 04-05-2003 @ 14:03:
je bent bezig, broertje en vriend komen binnen. Roepen tegelijk: eey waarom liggen al jullie kleren op de grond.
dat zou wel een domme opmerking zijn als je ziet dat ze gestapeld in bed liggen
Oud 04-05-2003, 17:49
alanis
alanis is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 30-04-2003 @ 15:04:

Hmm. Toevallig dat ik dit nu tref, want ben vrijdagavond betrapt geweest door mijn moeder. Toevallig hadden we het koud en lagen we onder de dekens, wat we normaal dus echt NOOIT doen. En toevallig waren we hartstikke melig en hele lekkere geluiden aan het maken (wat we normaal dus ook NOOIT doen). En toen kwam mijn moeder binnen.

Het scheelt dat ik altijd heel open met mijn moeder over sex kan praten en ook ervaringen uitwisselen, dus we konden er wel om lachen.

Wat minder was, was toen ik de eerste keer bij mijn vriend bleef slapen, en s ochtends nog even lekker bezig waren geweest. Dus wij lagen naakt op bed bij te komen, komt zijn vader binnen! *schaam* en daarna moest ik dus nog gezellig met hem aan de ontbijttafel zitten. Gelukkig heeft hij er niks over gezegd, want dan zou het helemaal niet meer goed komen....
Maar voor de rest is het niet traumatisch geweest.
Oud 04-05-2003, 19:34
Evito
Evito is offline
Klaarkomen in de appeltaart die je moeder heeft gebakken, om vlak voordat je klaarkomt nog net het sperma van je vader eruit te zien lopen.

Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:35
Winner
Winner is offline
Je zit je af te trekken met het raam los. Door de hitte gaat het sperma gasvormig worden. Een toevallige voorbijgangster raakt zwanger.
Oud 04-05-2003, 20:45
Stuartje
Stuartje is offline
Jij hebt gewoon (te) veel fantasie
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 14:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Je bent met je lover in Gran Dorado geweest en hebt daar even een stel mooie foto's gemaakt van de orale seks die je had. Ook zitten er een paar mooie blootfoto's van jezelf bij.
De week erna vraagt je moeder je 'wat voor mooie foto's je wel niet hebt gemaakt in Gran Dorado'. Oh, je was helemaal vergeten de negatieven in de kluis te stoppen!! Dom, dom.

Hi-la-risch!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 14:49
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
De afdruk van de bezwete reet van je vader op de keukentafel 'sochtends aan het ontbijt ontdekken

GEEN eigen ervaring
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 14:42
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Vlekje schreef op 29-04-2003 @ 14:19:

Vlekje, volgens mij heb jij morbide sexuele fantasieën. Over je vader. :/
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten