![]() |
|
- Je bent lekker bezig met je lover in je eigen huis, komen opeens je ouders binnen die dachten je een leuk bezoekje te brengen. Had je nou die sleutel maar terug gevraagd na de verbouwing!
- Je bent uit met je nieuwe date, word je opeens vol op je smoel gepakt door een oude date die dacht dat het vuur zo wel weer op zou laaien. Nee, niet uit mijn eigen ervaring...
||
Citaat:
![]() - Uhh, op je vrijgezellenparty komt je moeder als stripper op. ![]() Mark ![]()
|
- een schoonmoeder die haar dochter komt melden dat ze nog huiswerk heeft terwijl je met je hoofd tussen haar benen ligt. (en je moest nog voorgesteld worden aan je schoonmoeder.)
eigen ervaring. well, so much for first impressions... d'oh.
||
Citaat:
||
Citaat:
- je bent flink bezig met je partner, waardoor het bed nogal kraakt *oeps* als je de volgende keer thuiskomt krijg je te horen dat de ouders het hebben gehoord, en dat ze vinden dat je je moet gaan voorstellen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() hoest nog goedgekomen? |
![]() |
||
Citaat:
heb het ook wel een aantal keer meegemaakt, op dat moment betrapt worden, maar dan altijd door vrienden of buren van m'n vriend, wat me toch minder erg lijkt dan je moeder die je betrapt, dat lijkt me echt hel! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het scheelt dat ik altijd heel open met mijn moeder over sex kan praten en ook ervaringen uitwisselen, dus we konden er wel om lachen. Wat minder was, was toen ik de eerste keer bij mijn vriend bleef slapen, en s ochtends nog even lekker bezig waren geweest. Dus wij lagen naakt op bed bij te komen, komt zijn vader binnen! ![]() Maar voor de rest is het niet traumatisch geweest.
|
![]() |
Je bent met je lover in Gran Dorado geweest en hebt daar even een stel mooie foto's gemaakt van de orale seks die je had. Ook zitten er een paar mooie blootfoto's van jezelf bij.
De week erna vraagt je moeder je 'wat voor mooie foto's je wel niet hebt gemaakt in Gran Dorado'. Oh, je was helemaal vergeten de negatieven in de kluis te stoppen!! Dom, dom. Hi-la-risch! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|