Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hey meissie!
wat kut voor je zeg! Ik kan me indenken hoe je je voelt! het lijkt me vreselijk als je de enige persoon op wie je terug kon vallen kwijt raakt. Ik vind het wel goed van je dat je naar therapie gaat. Echte vrienden moeten juist niet weg vluchten als je in zon situatie als jij zit. Je moet voor je geluk vechten dan zul je het ook vinden. Waar een wil is is een weg!!! Als je erover wil praten kun je me mailen of toevoeg op msn als je wil snellekelly@hotmail.com heel veel sterkte zorg dat je er boven op komt voor JEZELF!! dikke zoen kelly
|
jezus meis!
allereerst is het helemala niet stom om je problemen neer te zetten want daar is dit forum voor. ik vind het echt heel erg enik kan me indenken hoe je je voelt. ik snap ook dat je hem steeds terug neemt. want je hebt hem ontzettend nodig en je bent bang helemaal alleen te staan.. maar je moet je wel gaan bedenken of je niet beter 'alleen' kan staan dan dat je iedere keer als een hondje opgeroepen word, dat je in de hoek word gegooid als hij er geen zin meer in heeft. en je staat heus niet helemaal alleen.. niemand in zijn leven staat helemaal alleen. er zijn echt wel mensen die om je geven dat weet ik zeker want je lijkt me echt een heel lief meisje. zoals rabecca ook al zei: als je wil mailen mag dat altijd en je mag me ook toevoegen op msn: me_da_diva@hotmail.com meiss... kom op hè, vechten!! je kunt het heus wel!! heel veel liefs en sterkte, ~*DeathlyDiva*~ |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik kan het niet meer Spanish rose..* | 7 | 09-12-2004 17:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Deel verhaal] Schaduw van de Nacht - Het gebroken Land Raxia | 5 | 08-06-2004 16:55 | |
Psychologie |
Ik wil het niet meer/Hoe moet ik verder? Miracle | 33 | 05-01-2003 21:56 | |
Psychologie |
Wanhoop ... haat ... ik weet t niet meer N*A*Shezbaernon | 4 | 22-01-2002 12:49 |