Oud 07-04-2002, 18:09
Missy_shy
Missy_shy is offline
Mischien is het een beetje raar om gelijk de eerste dag dat je hier kom je probleem neer te storten maar ik moet het even van me afschrijven....

Vandaag heeft me vriend het uitgemaakt....me allerbeste maatje ooit.....we hadden 1,5 jaar.....De rede?
Ik ben erg onstabiel en ben gisteren helemaal geflipt en kon mezelf we aan stukken snijden....ik ben zwaar depresief en zit ook 5 ochtende in de week in therapie
Eerlijk gezegd kan ik amper zonder hem....Hij was me steun en toeverlaat.....
Vrienden heb ik niet.....de meesten zijn weggevlucht vanwege mijn sombere gedrag De andere heb ik mishcien wel weggejaagd omdat ik het ze niet aan wilde doen hoe ik me kan gedragen..
Alleen R. is gebelven....hij kwam op het perfecte moment me leven binnen mischien had ik er zonder hem wel niet meer geweest....
Ook al heeft hij me veel gesteund hij heeft me ook vaak laten vallen....elke keer weer bracht dit een litteken op me hart aan....

Dit is de 3de keer dat hij het uitmaakt.....Ik weet dat het nu echt uit moet blijven maar als hij me terug wil kom ik weer met hangende pootjes aan rennen....

Me gedachtens rollen rond.....alle plannen die we hadden gemaakt zijn in lucht opgegaan...
de vakantie, samenwonen...alles.....ook de kleine dingen zoals over 2 weken een cavia ergens gaan ophalen....

Me gevoel zegt laat die klootzak hij heeft het zelfs een keer via sms uitgemaakt laat um lekker in z'n sop gaar koken...me andere kant zou het liefst hem opbellen en hem smeken me terug te nemen......

Wat ik wel weet is dat het moeilijk wordt voor me om het nog te redden.....opeens alleen in de boze buitenwereld staan is erg moeilijk.....

Ik hoop dat mijn wens om ooit gelukkig te zijn nog uitkomt.....

MS
Oud 07-04-2002, 19:05
rabecca
rabecca is offline
hey meissie!

wat kut voor je zeg!
Ik kan me indenken hoe je je voelt!
het lijkt me vreselijk als je de enige persoon op wie je terug kon vallen kwijt raakt.
Ik vind het wel goed van je dat je naar therapie gaat.
Echte vrienden moeten juist niet weg vluchten als je in zon situatie als jij zit.
Je moet voor je geluk vechten dan zul je het ook vinden.
Waar een wil is is een weg!!!
Als je erover wil praten kun je me mailen of toevoeg op msn als je wil snellekelly@hotmail.com
heel veel sterkte
zorg dat je er boven op komt voor JEZELF!!

dikke zoen kelly
Oud 09-04-2002, 18:56
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
jezus meis!

allereerst is het helemala niet stom om je problemen neer te zetten want daar is dit forum voor.
ik vind het echt heel erg enik kan me indenken hoe je je voelt.
ik snap ook dat je hem steeds terug neemt. want je hebt hem ontzettend nodig en je bent bang helemaal alleen te staan..
maar je moet je wel gaan bedenken of je niet beter 'alleen' kan staan dan dat je iedere keer als een hondje opgeroepen word, dat je in de hoek word gegooid als hij er geen zin meer in heeft.
en je staat heus niet helemaal alleen.. niemand in zijn leven staat helemaal alleen. er zijn echt wel mensen die om je geven dat weet ik zeker want je lijkt me echt een heel lief meisje.
zoals rabecca ook al zei: als je wil mailen mag dat altijd en je mag me ook toevoegen op msn: me_da_diva@hotmail.com
meiss...
kom op hè, vechten!! je kunt het heus wel!!

heel veel liefs en sterkte,

~*DeathlyDiva*~
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:13
meastrecks
meastrecks is offline
een ex vriendin van mij had iets dergelijks

zij was ook erg onstabiel,sterker nog hoe langer we hadden hoe
meer ze op mijn ging leunen en afhangkelijk van mij werd
ik ging er helemaal in mee,toekomstplannen maken,we zouden gaan trouwen ect. Op een dag kon ik dat ook niet meer aan
als er iemand dag en nacht op je leunt ga je er aan onderdoor.
Ik heb het uitgemaakt ,voelde me zogevangen en verdrukt,ook zij werd helemaal panisch,niet leuk.
soms kan ik nog steeds huilen als ik eraan terug denk
ik voelde al haar verdriet mee.
Nadat ik he uit had gemaakt had ik weer spijt dat ik haar in de steek liet.Toch wist ik dat ik zo niet verder kon
(het is goed afgelopen,en ze heeft een ander gevonden)

ga je niet schudig voelen tegenover je vriendje maar ik begrijp hem wel.

ga weer op je eigen benen staan ,haal de wil om te leven niet uit andere maar uit jezelf.

veel succes de komende tijd,dappere meid (dat je dit post)

groeten meastrecks
Oud 11-04-2002, 11:14
fruitmand
fruitmand is offline
als je al zo lang naar therapie gaat, en je je nog niet zo goed voelt....misschien moet je er over nadenken om ergens anders therapie te krijgen! Ik ken veel mensen die therapie hebben gekregen en zich er beter door zijn gaan voelen...misschien zou je het ergens opnieuw kunnen proberen.
ik wens je veel beterschap
Oud 11-04-2002, 14:30
@pie
@pie is offline
Citaat:
Missy_shy schreef:
*verhaal*
damn meis.. wat een toestand

het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat je je vriend snel moet vergeten, maar als het de enige is die overbleef.. tja.. dan zit je ermee..

maar toch: probeer hem te vergeten.. er zijn zoveel manieren, zoveel jongens om gelukkig mee te worden..

ik ben het (gedeeltelijk) eens met maestrecks:

Citaat:
ga weer op je eigen benen staan ,haal de wil om te leven niet uit andere maar uit jezelf.

veel succes de komende tijd,dappere meid (dat je dit post)
de wil om te leven moet in eerste instantie uit jezelf komen, maar daarna kun je de 'hulp' van anderen goed gebruiken.. als je echter alleen met je problemen over de brug komt bij je vrienden, en niet meer gezellig meer kunt loltrappen ofzo, werkt dat averrechts (zoals je ook hebt gemerkt blijkbaar )

zogauw je dat ook weer aankunt, krijg je ook weer gewoon vrienden/vriendinnen.. beide zijn er om op terug te vallen, én om lol mee te maken (waardoor jij je ook weer beter voelt)

dat je in therapie bent geeft wel aan dat je ermee bezig bent, wat ik sowiezo erg knap vind.. dat je 5 ochtenden in therapie bent geeft aan dat je behoorlijk in de shit zit.. (edit: ik heb net je reply gelezen op n ander topic.. enorme shitzooi..)

als je zin hebt om je hele verhaal kwijt te kunnen, moet je maar effe mailen..

in ieder geval: veel succes!

dikke knuff0l
@pie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten