Tegen rode bultjes: scheer je iedere dag ook al is het niet nodig. Je huid raakt dan gewend en daardoor krijg je na een tijdje geen irritatiebultjes meer
Tegen stoppels: niet alleen één kant op scheren, want de haargroeirichting is verschillend.
Ik scheer met een mesje en scheerschuim (Satin Care Gilette )
het is handiger dat als je iets wil scheren dat je et eerst beteje kaal knipt (nagelschaaretje) dan scheert et wat makkelijker en krijg je dus minder stoppeltjes
weet iemand een alternatief voor scheerschuim...? ben ik allergisch voor namelijk
never mind schreef op 06-05-2003 @ 16:59: het is handiger dat als je iets wil scheren dat je et eerst beteje kaal knipt (nagelschaaretje) dan scheert et wat makkelijker en krijg je dus minder stoppeltjes
weet iemand een alternatief voor scheerschuim...? ben ik allergisch voor namelijk
Volgens mij kan het ook met gewone douchegel of cremespoeling heb ik hier of in een ander topic ook wel eens gelezen, ik scheer mn benen altijd droog maar dat lijkt me met mn bikinilijn niet zo fijn.