Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
1: Citaat:
Citaat:
Kennelijk zat ik er dus naast. Maar ik blijf het vreemd vinden dat er spa blauw is geserveerd en in rekening gebracht terwijl ik kraanwater had besteld. Dan moeten ze ook kraanwater in rekening brengen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Antwoord Ministerie van Economische Zaken: Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 11:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ligt een beetje waar je bent, op een groot feest zoals qlimax, sensation ja dan is het logisch dat je het moet betalen, iedereen die aan de pillen zit moet water hebben.
In een cafe? Tja als iedereen water gaan halen dan verkopen ze geen spa blauw meer, dat is denk ik het argument niet het water zelf. |
![]() |
||
Citaat:
![]() mij boeit dat echt geen drol, hoor... het gaat toch om de reactie waarop zeg maar?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wel zo handig dat die tid er staat als je eventjes terug wilt lezen waaruit bepaalde reacties zijn voortgekomen. daarvoor hebben de tijd tijd pas geleden ingevoerd... ![]() ![]() |
![]() |
|
hoe goedkoop ben je wel niet als je water vraagt.
bij ons waar ik werk bij osaka. japansrestaurant. en daar vragen ze voor het water ook geld 50 cent per glas anders gaan ze allemaal water drinken. en dan verdienen we niks meer. we moeten het hebben van het drinken wat het eten is ontiegelijk goedkoop
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
alleen wat nodig is eten.. gewoonmax | 32 | 20-06-2006 11:10 |