heej, ik ben een meid van 16 jaar en wil graag jullie mening horen. Ik ken een hele leuke jongen van bijna 18 jaar, waarmee ik al 2x iets heb gehad. 2x is dat fout gegaan, omdat we allebei niet erge praters zijn en omdat hij mij toen bijna nooit belde of contact opnam, terwijl ik dat wel deed. We hebben elkaar toen een lange tijd niet gezien en kwamen elkaar een paar maanden geleden weer tegen bij een uitgaansgelegenheid. Het klikte meteen weer hartstikke goed en elke keer als we elkaar weer tegenkomen zoenen we weer met elkaar. Ik vind hem nog steeds hartstikke leuk en hij zegt dat hij graag weer iets met me wil en dat hij zoiets als toen nooit meer zal doen (hij heeft me in die tijd eigenlijk gewoon gedumpt om het zo maar even te zeggen, opeens was het over) Hij zegt dat hij een grote lul is geweest en dat zoiets ontzettend stom van hem was.
Maar wat is nu het verstandigst? Het nog eens proberen, want ik vind hem nog hartstikke leuk en hij mij ook, of het niet meer doen, omdat hij me toen zo heeft laten vallen opeens.
Ik zou hier graag reacties op willen
Alvast bedankt
groetjes!!!
|