Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bij nedstat hebben ze ook een top 1000 per categorie... de site met de meeste hits op woensdag staat donderdag op 1..
http://www.nedstatbasic.net/s?tab=4&...category=15003 kijk eens welke site er op 2 is binnengekomen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
neem allemaal de dryathon avatar:
http://images.scholieren.com/avatar....ine=1052383568 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, dat doe ik lekker niet. Ik weet zelf het een en ander. Ik weet neit of dat nog steeds klopt. Maar ik weet wel dat er een boel zielige rukkers meedoen. En dat is |{ing gast neit echt geloof ik. Ik weet neit hoor. |{ing, ben je een zielige rukker of niet? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je geeft al aan dat je het niet weet, dan lijkt het me ook vrij onnodig om erover te speculeren want je kent me niet. En nee, ik ben geen zielige rukker. Get a life. |
![]() |
|
M'n laatste nacht:
Ik had jeuk m'n pielie lach in een deuk ik ga er lekker voor hangen dacht hij dat maakte me minder blij ik vond dat hij moest wijken anders zou ik in nacht 1 al bezwijken ik toonde me echter een ware man en krabde zo snel als ik kan toen ben ik snel gaan slapen want wieksen dat is voor echte apen
||
Citaat:
||
Citaat:
Begint het al te jeuken bij je? Bij mij nog niet. Vanavond word weer zwaar ![]() En iemow-kor is idd 1e afvaller.
||
Citaat:
Maar natuurlijk jij en alle andere deelnemers veel succes de komende nachten!
||
Citaat:
wordt afgebroken en vocht wordt niet afgegeven. dat beetje zaad verdwijnt gewoon weer het lichaam in. Elke dag verse aanmaak. Bij gezond functioneren zijn sperma en plas toevoer gescheiden. Wie hebben er eigenlijk allemaal een relatie met sex..?? Lijkt me namelijk echt aardig voor de partners.. Schat ik moet je wat leuks vertellen.. ik doe mee aan een hele leuke wedstrijd.. ![]()
||
Citaat:
JA JOH?! MEEN JE DA?! ECHT WAAR?! ZOOOO HEEE! WAUW! DAT WIST IK NIET?! BEDANKT MAN! ![]()
|
jah uhm gelezen ofsow..
ik doe een rare studie. Wordt je lekker geobsedeerd van van hier posten elke dag.. elke dag de confrontatie.. maakt het meer een uitdaging.. Dis echt 1 van de meest oneerlijke wedstrijden die ik ooit gezien heb.. SounD.. is slap aan het lullen...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dryathon deel V telluriet | 250 | 21-02-2004 17:41 | |
Muziek |
Dryathon 2004 deel 4 qghp | 251 | 18-02-2004 15:26 | |
De Kantine |
Dminor's "maak een opmerking over de forummer boven je" IV WolterB | 500 | 06-06-2003 11:27 | |
Muziek |
Dryathon Verwijderd | 317 | 16-05-2003 14:56 | |
Muziek |
Dryathon 2003 Verwijderd | 235 | 12-05-2003 15:26 | |
Muziek |
Daar is ie dan: 1e DRYATHON! 86dagreed | 246 | 07-05-2003 19:33 |