Oud 09-05-2003, 21:22
monet
monet is offline
hello people!

ik vind een jongen leuk, maar hij zit bij mij in de klas. dus stel dat hij me niet leuk vindt, en ik zeg dat ik hem wel leuk vind dan verteld hij het natuurlijk tegen iedereen. what to do?

thnks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2003, 21:30
stout!
stout! is offline
Citaat:
monet schreef op 09-05-2003 @ 22:22:
hello people!

ik vind een jongen leuk, maar hij zit bij mij in de klas. dus stel dat hij me niet leuk vindt, en ik zeg dat ik hem wel leuk vind dan verteld hij het natuurlijk tegen iedereen. what to do?

thnks
Je kunt het ook wat subtieler aanpakken, wat meer met hem omgaan..hints geven en een beetje proberen aan te voelen of hij ook geïnteresseerd is.
Als je een jongen bent: weet je of hij ook homo is of heb je een vermoeden? Als je een meisje bent: vergeet die laatste zin.
Oud 10-05-2003, 09:52
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
stout! schreef op 09-05-2003 @ 22:30:
Je kunt het ook wat subtieler aanpakken, wat meer met hem omgaan..hints geven en een beetje proberen aan te voelen of hij ook geïnteresseerd is.
Als je een jongen bent: weet je of hij ook homo is of heb je een vermoeden? Als je een meisje bent: vergeet die laatste zin.
Aan haar Cu2 te zien is het een meisje. Ik ben het geloof ik wel met je eens.

@monet: je hoeft het inderdaad niet meteen te zeggen. Gewoon wat meer met hem omgaan en kijken hoe dat gaat, misschien krijgen jullie na een tijdje 'vanzelf' wel wat. Anders moet je denk ik even beoordelen of je kans maakt, als je vrijwel zeker weet van niet, dan zou ik het ook niet vertellen. Anders kun je het best proberen.
Als hij jou nou niet leuk vindt en hij verteld het aan de hele klas, dan is hij best een eikel en jou niet waard moet je maar denken. Het is natuurlijk wel vervelend als de hele klas jou ermee zou gaan pesten, maar als de klas niet echt een hekel aan je heeft zal dat denk ik wel meevallen.

En (cliché): niet geschoten is altijd mis.
Oud 10-05-2003, 11:31
Verwijderd
Citaat:
AragornElessar schreef op 10-05-2003 @ 10:52:

En (cliché): niet geschoten is altijd mis.
Oh ik haat die zin, want dat betekent dat ik ook actie moet ondernemen en ik durf écht niet. Ik heb bijna hetzelfde als dit, behalve dat hij dan een ex-klasgenoot is. Maar hij hoort bij de foute groep (vanuit mijn oogpunt dan ), waarvan ik veel mensen niet mag en sowieso niet mee omga. Dus dat wordt een ramp
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 11:49
The0
The0 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-05-2003 @ 12:31:
Oh ik haat die zin, want dat betekent dat ik ook actie moet ondernemen en ik durf écht niet. Ik heb bijna hetzelfde als dit, behalve dat hij dan een ex-klasgenoot is. Maar hij hoort bij de foute groep (vanuit mijn oogpunt dan ), waarvan ik veel mensen niet mag en sowieso niet mee omga. Dus dat wordt een ramp
Vind ik toch wel zwakjes, een forumbazin die zelf ook niet durft

Ontopic: probeer het subtiel duidelijk te maken, beetje knipogen en lief kijken, werkt altijd

Schieten rules, vooral als je zeker weet wanneer je raak gaat schieten (en dat ken nou net weer nie

Oud 10-05-2003, 11:58
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 10-05-2003 @ 12:49:
Vind ik toch wel zwakjes, een forumbazin die zelf ook niet durft

Ontopic: probeer het subtiel duidelijk te maken, beetje knipogen en lief kijken, werkt altijd

Schieten rules, vooral als je zeker weet wanneer je raak gaat schieten (en dat ken nou net weer nie

Wat heeft dat er nou weer mee te maken?

Knipogen doe ik niet Staren wel.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:49
Thomas
Thomas is offline
Je moet het niet zo zwart wit zien. Wat als hij je wel leuk vindt, wat doe je dan?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 10-05-2003 @ 14:49:
Je moet het niet zo zwart wit zien. Wat als hij je wel leuk vindt, wat doe je dan?
Jamaar wat als hij je niet leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 23:10
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Bootsman123 schreef op 10-05-2003 @ 23:57:
Er zijn andere manieren om de pijl in de roos te krijgen.
vertel, mijn manieren zijn niet bijzonder doeltreffend
Oud 11-05-2003, 13:21
Veenbes
Veenbes is offline
Probeer met hem bevriend te worden, ga bij hem zitten in de pauze en vraag of hij je wil helpen met een of ander vak. Je merkt vanzelf of het klikt of niet, zo ja kun je voorstellen om eens iets af te spreken, het is toch juist handig als hij bij je in de klas zit? Anders zul je niet de eerste zijn die een blauwtje loopt bij een klasgenoot, hoor, en is dat wel zo dan vraag je hem of hij wil vergeten wat je hem gevraagd hebt.
Oud 11-05-2003, 14:04
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
En wat dan nog als iedereen het weet?
Ik zie het probleem niet
Oud 11-05-2003, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 11-05-2003 @ 15:04:
En wat dan nog als iedereen het weet?
Ik zie het probleem niet
Schaamte. Schaamteschaamteschaamte. Wat denk je dat iedereen tegenhoudt van gewoon roepen dat ze iemand leuk vinden? Dat het niet wederzijds is, is het ergste niet. Het ergste is dat iedereen weet dat het niet wederzijds is, dat iedereen weet dat je eigenlijk een grote sukkel bent die op mensen valt die ver buiten je bereik zijn. *rilt*
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 18:44
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-05-2003 @ 15:27:
Schaamte. Schaamteschaamteschaamte. Wat denk je dat iedereen tegenhoudt van gewoon roepen dat ze iemand leuk vinden? Dat het niet wederzijds is, is het ergste niet. Het ergste is dat iedereen weet dat het niet wederzijds is, dat iedereen weet dat je eigenlijk een grote sukkel bent die op mensen valt die ver buiten je bereik zijn. *rilt*
Tja, dat is iets waar je schijt aan moet hebben. Ookal zou het niet wederzijds zijn, je moet trots zijn dat je het hebt durven zeggen. Al die mensen die je dan zogenaamd *uitlachen* zijn gewoon strontjaloers, omdat ze zelf niet zoveel lef hebben!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:37
Poohbear
Poohbear is offline
Citaat:
Bootsman123 schreef op 10-05-2003 @ 23:57:
Er zijn andere manieren om de pijl in de roos te krijgen.
Daarvoor moet je natuurlijk wel eerst aan diegene op een of andere manier duidelijk maken dat je hem/haar leuk vindt... dus: als je je mond er helemaal over houdt, wordt het nooit iets
Oud 11-05-2003, 19:41
Poohbear
Poohbear is offline
Citaat:

stel dat hij me niet leuk vindt, en ik zeg dat ik hem wel leuk vind dan verteld hij het natuurlijk tegen iedereen. what to do?
Weet je... al zou die jongen het tegen de rest van de klas zeggen, iedereen loopt wel eens een blauwtje dus waarom zou iemand zich er ook maar druk om maken!? Misschien dat je er de eerste dag of week wat opmerkingen over krijgt, maar dat overleef je ook wel
En denk eens aan wat je laat lopen als je niks laat merken...
Oud 11-05-2003, 19:41
Evito
Evito is offline
Citaat:
hello people!

thnks
Gewoon vertellen. Iemand leuk vinden is niets om je voor te schamen. Ik ken niemand, werkelijk niemand, die er langdurig mee is geplaagd een ander leuk te vinden terwijl die ander hem/haar niet leuk vond. Jij wel?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:53
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-05-2003 @ 15:27:
? waarom zou je je daarvoor schamen? Ik ben nu ook op iemand verliefd en de jongen in kwestie weet het ook, hij voelt alleen niet hetzelfde voor mij. Tsja, das kut, maar ik schaam me er niet voor. Ik zou niet weten waarom.
Oud 11-05-2003, 21:24
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
Bootsman123 schreef op 11-05-2003 @ 22:00:
Helemaal mee eens. Maar toch zal niet iedereen het durven en daar moet je ook respect voor hebben.
Tuurlijk heb ik daar respect voor, ik zeg dit ook om die personen die het niet durven aan te moedigen. Het is zonde van je tijd om je druk te maken om mensen die het niet waard zijn...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:33
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
Bootsman123 schreef op 11-05-2003 @ 22:26:
En ik bedoel het ook niet verkeerd tegenover jou , alleen niet iedereen durft het nu eenmaal.
ik voelde me ook niet aangevallen hoor, ik was alleen een beetje bang dat ik iets te hard overkwam...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten