Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@monet: je hoeft het inderdaad niet meteen te zeggen. Gewoon wat meer met hem omgaan en kijken hoe dat gaat, misschien krijgen jullie na een tijdje 'vanzelf' wel wat. Anders moet je denk ik even beoordelen of je kans maakt, als je vrijwel zeker weet van niet, dan zou ik het ook niet vertellen. Anders kun je het best proberen. Als hij jou nou niet leuk vindt en hij verteld het aan de hele klas, dan is hij best een eikel en jou niet waard moet je maar denken. Het is natuurlijk wel vervelend als de hele klas jou ermee zou gaan pesten, maar als de klas niet echt een hekel aan je heeft zal dat denk ik wel meevallen. En (cliché): niet geschoten is altijd mis.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: probeer het subtiel duidelijk te maken, beetje knipogen en lief kijken, werkt altijd ![]() Schieten rules, vooral als je zeker weet wanneer je raak gaat schieten (en dat ken nou net weer nie ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Knipogen doe ik niet ![]() ![]() |
![]() |
|
Probeer met hem bevriend te worden, ga bij hem zitten in de pauze en vraag of hij je wil helpen met een of ander vak. Je merkt vanzelf of het klikt of niet, zo ja kun je voorstellen om eens iets af te spreken, het is toch juist handig als hij bij je in de klas zit? Anders zul je niet de eerste zijn die een blauwtje loopt bij een klasgenoot, hoor, en is dat wel zo dan vraag je hem of hij wil vergeten wat je hem gevraagd hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En denk eens aan wat je laat lopen als je niks laat merken...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Phoebe Little Phoebe | 99 | 05-09-2012 19:46 | |
De Kantine |
Ben jij forumverslaafd? Quiana | 82 | 05-01-2004 20:59 | |
Muziek |
Tenacious D - F*ck Her Gently Maurice | 15 | 05-04-2003 02:56 | |
Muziek |
Skaaaaa!!!!!!!!! flipm0 | 19 | 11-02-2003 15:01 | |
Muziek |
Nederhop 86dagreed | 36 | 07-01-2003 14:35 | |
Lifestyle |
broertje/zusje net als jij qua stijl: leuk/fout? Verwijderd | 64 | 24-04-2002 22:03 |