Advertentie | |
|
![]() |
|
Wiskunde en geschiedenis. Met beide nog niet begonnen
![]() Ik hoop eigenlijk dat ik wiskunde wel redelijk kan maken, als ik daar een 5.1 voor haal sta ik voldoende, voor geschiedenis moet ik voor een voldoende een 5.3 halen en ik hoop dat dat haalbaar is :/ Geschiedenis is veel abstracter en lastiger om te leren, dus ik gok dat dat het probleemvak wordt. Zo lang de rest goed gaat is dat geen ramp.
|
![]() |
latijn.met veel geluk komt dat wel goed (moet 4.2 halen voor een 6) tis gewoon dat ik er erg tegenop zie
biologie: wordt echt een drama.mja onvoldoende mag.(moet 5.0 halen voor een 6) scheikunde: wordt rampzalig.heb examens gemaakt en geeneen voldoende.gelukkig sta ik door mijn fantastische leraar uit de vierde er goed voor (mag 3.9 halen voor een 6)(door dat domme mens in de 5e en 6e snap ik nergens meer iets van)
|
Verwijderd
|
Ik sta voor wiskunde B1 een 5,0 en voor engels een 5,3. Dat zijn dus ook de vakken waar ik de meeste aandacht aan ga besteden, al moet ik als er geen rare dingen gebeuren met deze cijfers wel kunnen slagen. Voor biologie maak ik me geen zorgen, want ik had pas voor een proefexamen zonder te leren een 7,8.
|
![]() |
|
Wiskunde en M&O.... echt vréselijk.... ga voor m&o wel uit van die 4 helaas
![]() ![]()
|
duidelijk latijn: ik heb dit hele jaar nog geen voldoende gehaald (alleen diagnostisch gelukkig) voorspelt veel goeds voor mijn examen...
wiskunde a1: weet niet hoe ik het moet leren, 'Samengevat' kan ik nergens in de buurt nog bestellen en dan nog is het een stom vak economie1: het zal wel aan de getallen liggen...
|
Verwijderd
|
Wiskunde.. maar mits ik overal verder voldoendes voor blijf staan mag ik daar een 2.1 voor halen
![]() Verder wordt geschiedenis ff goed blokken, de huidige stof is nog best pittig.. Ik moet een 5.1 halen.. En voor economie moet ik ook een 5 halen ofzo... Verder blijft dan nog ak over en dat komt wel goed, engels en nederlands ook wel.. |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Rechten: Leiden, Rotterdam, Utrecht of Tilburg? Verwijderd | 221 | 22-01-2005 20:13 | |
Eindexamens 2003 |
Zijn er al vakken die je nu al niet meer kunt halen? Boogie | 33 | 13-05-2003 17:11 | |
Eindexamens 2003 |
Hoe schat jij jouw slagingskansen in? stout! | 68 | 02-05-2003 12:53 | |
Eindexamens 2003 |
Voorspel (mbv een beetje inzicht) de cijfers die je gaat halen voor je examens.. Smashing Angel | 40 | 01-04-2003 21:32 | |
Algemene schoolzaken |
wat te doen in tussenuur... ikke maaike | 42 | 13-03-2002 20:34 | |
Algemene schoolzaken |
Help! britt | 9 | 07-02-2002 19:43 |