Oud 13-05-2003, 09:22
juud85
juud85 is offline
Oke iedereen heeft wel een probleemvak....
hoe pakken jullie die vakken aan? of ga je gewoon uit van een 4 of een 5 en maak je je verder geen zorgen?

Ik zie op tegen engels.....maar nu iets minder. Heb een 5 nodig en net heb ik een eindexamen gemaakt van engels (ik doe vwo) en je kon 50 punten halen en ik had dr 37 en dat is een 6,9. Ben ik erg blij mee. Dit geeft weer vertrouwen! WE KUNNEN HET! Iedereen gaat gewoon slagen

Ben benieuwd naar jullie aanpak.
xxx Judith
Oud 13-05-2003, 09:44
Nona
Nona is offline
Wiskunde-> ik doe mn best, maar ik ga niet uit van meer dan een vier, want dat wordt toch alleen maar teleustelling.

*zucht...*
Oud 13-05-2003, 09:55
SuperSanne
SuperSanne is offline
scheikunde... die polymeren willen niet...
Oud 13-05-2003, 10:03
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 13-05-2003 @ 10:55:
scheikunde... die polymeren willen niet...
ook sk... Polymeren gaat nog wel. Bij mij zijn het die shit dingen als molariteit, mol etc. Als ik zulke opgaven maak, lukt het me wel redelijk, maar als ik ze voorgeschoteld krijg op een toets, snap ik er op een onverklaarbare rede nix meer van
Oud 13-05-2003, 10:13
lucy48
lucy48 is offline
Scheikunde en Biologie zijn beide behoorlijk problematisch en ik mag natuurlijk niet voor allebei een onvoldoende hebben.
Ik denk dat ik gewoon maar ga hopen dat het niet al te moeilijk wordt
Oud 13-05-2003, 10:16
Esmée
Esmée is offline
Wiskunde en geschiedenis. Met beide nog niet begonnen
Ik hoop eigenlijk dat ik wiskunde wel redelijk kan maken, als ik daar een 5.1 voor haal sta ik voldoende, voor geschiedenis moet ik voor een voldoende een 5.3 halen en ik hoop dat dat haalbaar is :/
Geschiedenis is veel abstracter en lastiger om te leren, dus ik gok dat dat het probleemvak wordt. Zo lang de rest goed gaat is dat geen ramp.
Oud 13-05-2003, 10:26
madwoman
madwoman is offline
latijn.met veel geluk komt dat wel goed (moet 4.2 halen voor een 6) tis gewoon dat ik er erg tegenop zie

biologie: wordt echt een drama.mja onvoldoende mag.(moet 5.0 halen voor een 6)

scheikunde: wordt rampzalig.heb examens gemaakt en geeneen voldoende.gelukkig sta ik door mijn fantastische leraar uit de vierde er goed voor (mag 3.9 halen voor een 6)(door dat domme mens in de 5e en 6e snap ik nergens meer iets van)
Oud 13-05-2003, 10:59
Glacius
Glacius is offline
Wiskunde bij mij. Ik moet een 5,9 halen om met een voldoende te eindigen. Maar als ik uiteindelijk onvoldoende blijf staan, interesseert me dat eigenlijk niet. Het gaat toch om de diploma .
Oud 13-05-2003, 12:06
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
eentje maar???
dan biologie...als ik meerdere mag dan meo en geschiedenis erbij...
kutvakken
Oud 13-05-2003, 13:36
Verwijderd
Ik sta voor wiskunde B1 een 5,0 en voor engels een 5,3. Dat zijn dus ook de vakken waar ik de meeste aandacht aan ga besteden, al moet ik als er geen rare dingen gebeuren met deze cijfers wel kunnen slagen. Voor biologie maak ik me geen zorgen, want ik had pas voor een proefexamen zonder te leren een 7,8.
Oud 13-05-2003, 13:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij Engels en Natuurkunde, toch best een rare combinatie
Oud 13-05-2003, 14:11
steentje
steentje is offline
latijn: da kank dus gewoon echt nie he! moet een 5.2 halen voor een voldoende...

Wiskunde: tja...das een kwestie van geluk! 4.4 halen voor voldoende...
Oud 13-05-2003, 14:23
Verwijderd
economie I ben ik vooral bang voor, ik lees gewoon telkens de stof door en oefen examens...
Oud 13-05-2003, 14:42
lingua
lingua is offline
engels en frans!
ik kan geen talen
Oud 13-05-2003, 15:07
break of dawn
break of dawn is offline
Wiskunde en M&O.... echt vréselijk.... ga voor m&o wel uit van die 4 helaas .... ik zie weinig hoop. Ik was zo blij toen ik mijn laatste SE gehad had... die ik dacht goed gemaakt te hebben. Als je dan een 4,4 terugkrijgt zakt de moed je wel in de schoenen ...
Oud 13-05-2003, 15:14
Ellennnn
Ellennnn is offline
duidelijk latijn: ik heb dit hele jaar nog geen voldoende gehaald (alleen diagnostisch gelukkig) voorspelt veel goeds voor mijn examen...

wiskunde a1: weet niet hoe ik het moet leren, 'Samengevat' kan ik nergens in de buurt nog bestellen en dan nog is het een stom vak

economie1: het zal wel aan de getallen liggen...
Oud 13-05-2003, 15:39
Verwijderd
Wiskunde.. maar mits ik overal verder voldoendes voor blijf staan mag ik daar een 2.1 voor halen (wordt dan dus m'n 4 .. )

Verder wordt geschiedenis ff goed blokken, de huidige stof is nog best pittig.. Ik moet een 5.1 halen..

En voor economie moet ik ook een 5 halen ofzo...

Verder blijft dan nog ak over en dat komt wel goed, engels en nederlands ook wel..
Oud 13-05-2003, 15:43
KiMZz
KiMZz is offline
Geschiedenis, ik kan me er echt niet op concentreren, ik HAAT het echt, het is zo'n onzinvak!! Dus ik lees alles een keer door en that's it...
Oud 13-05-2003, 16:29
Verwijderd
nederlands --------->kan niet samenvatten
Oud 13-05-2003, 16:33
Freshh~
Freshh~ is offline
*Wiskunde.. daar sta ik een 5.0 voor, en moet ong. een 6 halen geloof ik
en een klein beetje economie, daar sta ik een 6 voor en ik geloof niet dat het helemaal simpel word met al die sommen
Voor de rest maak ik me geen zorgen sta overal een 7 en hoger voor...*
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten