Oud 12-05-2003, 22:59
De Bitch
De Bitch is offline
Formule 1: Montoya is rijbewijs kwijt

De Colombiaanse formule 1 coureur Juan Pablo Montoya is zijn rijbewijs kwijt geraakt, nadat hij op de snelweg tussen Le Muy en Frejus aan de Franse Rivièra met 204 kilometer per uur over het asfalt scheurde. Op de Franse snelwegen geldt een maximum snelheid van 130 kilometer per uur. De Franse politie betrapte Montoya, waarna hij direct zijn roze papiertje kon inleveren.

Voor de Formule 1 is geen regulier rijbewijs nodig. De coureur uit de renstal van Williams mag dus blijven racen.

bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=28559

Vinden jullie dat hij nu uit de formule 1 gehaald moet worden? t is natuurlijk belachelijk wat ie doet, en als hij zo gevaarlijk doet op de snelweg, waarom zou hij dat dan niet doen op een circuit? Ik vind dat hij zeker wel een straf moet krijgen, bijvoorbeeld 3 races niet mee mogen doen oid.

En eigenlijk vind ik ook dat een regulier rijbewijs wel nodig zou moeten zijn in de formule 1
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2003, 23:03
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
neuh, op het circuit is het toch juist de bedoeling om hard te rijden? formule 1 en gewoon autorijden is niet met elkaar te vergelijken
Oud 12-05-2003, 23:05
De Bitch
De Bitch is offline
Bij beiden moet je je aan bepaalde (snelheids)regels houden...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 23:09
Verwijderd
nee hoeft niet van mij.
Die vent probeert gewoon een beetje te oefenen buiten werktijden.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 23:32
TeiZ
TeiZ is offline
"Vinden jullie dat hij nu uit de formule 1 gehaald moet worden? t is natuurlijk belachelijk wat ie doet, en als hij zo gevaarlijk doet op de snelweg, waarom zou hij dat dan niet doen op een circuit? Ik vind dat hij zeker wel een straf moet krijgen, bijvoorbeeld 3 races niet mee mogen doen oid. "

wtf , lekker boeiend...

Hij zou juist extra wk-punten moeten krijgen voor zon mooie overtreding

Maar dat hij 203 km/h uur rijdt, ok het is veel te hard... Alleen voor hetzelfde geldt was het op een 4baans snelweg op een tijdstip dat er niemand is... En als er mensen zijn die goed met een auto overweg kunnen met hoge snelheden dan zijn het f1 coureurs wel. Voor hem is 200 rijden waarschijnlijk wat voor ons 40 is. Hij had het waarschijnlijk niet eens door, ondertussen cdtje verwisselen, drankje drinken.... Uit de F1 halen, je bent niet goed wijs
Oud 13-05-2003, 00:12
Verwijderd
Vind williams vast niet ergm, hij reed toch in een bmw
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 11:55
Thomas
Thomas is offline
Zoals alles nu opgelost is vind ik het best. Hij zal zijn rijbewijs wel even kwijt zijn, maar hij moet wel kunnen blijven racen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 13:00
Kez
Kez is offline
Ze kunnen er wel wat van bij Williams...Ralf heeft het volgens mij ook al 2x ofzo gehad
Oud 13-05-2003, 16:21
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
De Bitch schreef op 12-05-2003 @ 23:59:
Vinden jullie dat hij nu uit de formule 1 gehaald moet worden? t is natuurlijk belachelijk wat ie doet, en als hij zo gevaarlijk doet op de snelweg, waarom zou hij dat dan niet doen op een circuit? Ik vind dat hij zeker wel een straf moet krijgen, bijvoorbeeld 3 races niet mee mogen doen oid.

En eigenlijk vind ik ook dat een regulier rijbewijs wel nodig zou moeten zijn in de formule 1
Nee, zeker niet. Vrije tijd en werk zijn 2 verschillende dingen.
Oud 13-05-2003, 17:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ralf werd vorig jaar er ook al op betrapt.
Oud 13-05-2003, 19:50
Verwijderd
Het zit gewoon in hun bloed, ok het is misschien fout...
Het zal wel een soort instinct zijn Hard rijden is normalitair geworden voor hun..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 09:10
checko
checko is offline
biertje???
waar kunnen sommige mensen zich toch druk om maken!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:17
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
De Bitch schreef op 12-05-2003 @ 23:59:

Prive en Werk is gescheiden vind ik Het is toch idioot om voor een snelheidsovertreding je werk opeens kwijt te zijn
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:24
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
haaltie gewoon opnieuw zn rijbewijs
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten