Oud 14-05-2003, 08:27
Verwijderd
... namelijk Simon The Ghost!

klik voor de downloadpagina

Luistert en huivert... zaterdag zijn wij derde geworden bij de regionale voorronde van de Kunstbende...

Het zijn allemaal eigen nummers, dus kritiek is meer dan welkom!

Bedankt!

Krummeltje
http://www.simontheghost.cjb.net
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2003, 08:31
strafcorner
strafcorner is offline
de muziek is bijna net zo erg als de naam van de band...
Oud 14-05-2003, 08:48
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
haha.. wat een troep
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 08:49
Upior
Upior is offline
Leuk als je nog niet zeker weet of je nou zelfmoord gaat plegen of niet. Dit haalt je zeker wel over de streep.
Oud 14-05-2003, 10:21
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Klinkt aardig, zeker voor een niet-professionele opname.
Ik ben alleen geen fan van Nederlandstalige zang. Maar voor de rest klinkt het aardig goed.
Oud 14-05-2003, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Upior schreef op 14-05-2003 @ 09:49:
Leuk als je nog niet zeker weet of je nou zelfmoord gaat plegen of niet. Dit haalt je zeker wel over de streep.
ROFL .... nou 50% binnen...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:42
Verwijderd
niet mn ding
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 11:16
harrie84
harrie84 is offline
Citaat:
a new nose schreef op 14-05-2003 @ 11:42:
niet mn ding
haha wat zeg je dat mooi...

ik vind het ook shit!
Oud 14-05-2003, 13:24
Verwijderd

Kan ik het nou helpen dat jullie alleen maar van metal houden? Als jullie nou eens een stel goede argumenten en punten van kritiek hebben? Want alleen aan 'het is kut' heb ik natuurlijk niks.

Puh.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:30
Verwijderd
een troost, ik had echt de allerslechtste band die ooit op kunstbende speelde ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef op 14-05-2003 @ 14:30:
een troost, ik had echt de allerslechtste band die ooit op kunstbende speelde ofzo
dus jij hebt ook weleens op de kunstbende gespeeld, als slechtste band?

of snap ik het weer niet?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-05-2003 @ 14:32:
dus jij hebt ook weleens op de kunstbende gespeeld, als slechtste band?

of snap ik het weer niet?
dat klopt.

Maar het is gewoon mijn ding niet , jullie ding.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:34
harrie84
harrie84 is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-05-2003 @ 14:24:

Kan ik het nou helpen dat jullie alleen maar van metal houden? Als jullie nou eens een stel goede argumenten en punten van kritiek hebben? Want alleen aan 'het is kut' heb ik natuurlijk niks.

Puh.
whaha metal!!! whahaha
Oud 14-05-2003, 13:44
Upior
Upior is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-05-2003 @ 14:24:

Puh.
ik vind de zang zeurderig, en verder standaard/niet boeiend.
Oud 14-05-2003, 13:45
Upior
Upior is offline
zo goed?
Oud 14-05-2003, 13:57
Verwijderd
ai
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 14:01
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
AtHell schreef op 14-05-2003 @ 14:55:
1e nummer:
Een klein stukje uit de intro van Pyramus & thisbe is wel mooi, daarna komt de distortion van die gitaar teveel naarboven en dat verneukt de zooi, om over het katten gejank van die 'zanger' maar niet te beginnen. En natuurlijk gaat de tekst volgens mij nergens over. Een paar positieve puntjes zijn dat degene achter de drums het geheel een beetje in een ritme trekt en dat af en toe het gitaarwerk wel om aan te horen is.

2e nummer:
Het 'zingen' in Nooit genoeg is beter en de tekst lijkt bijna ergens op te slaan, zelfs het feit dat die storende stem van die jongen er weer even doorheen moet is nog wel te doen. Ik zou het geheel in het engels doen dan valt de betekenis van de tekst te verwaarlozen. De gitaar is hier iritant veel aanwezig ook zou ik de vollume knop van die gitaar eens flink richting uit draaien, dat gepingel ertussen door is enorm storend.

3e nummer:
Het kleine stukje rustige intro bij De Nachtwaker van de gitaar is wel mooi jammer dat het daarna verkloot wordt door weer dat gejengel van die gozer en de verdwijnende rust uit het gitaar werk. Verder zijn er weinig andere instrumenten hoorbaar, ook erg storend is die eentonigheid in het ritme.

4e nummer:
De tekst gaat eindelijk ergens over, over Pieter.. nou.. fijn. Verder ga ik hier niet eens meer op in, die dude die denkt te kunnen zingen stoort me te veel.

Advies:
Gooi die 'zanger' van jullie achter de drums want zingen kan hij écht niet. Die chick die in Nooit genoeg zingt kan het beter laat die dus maar zingen. Meer rust inbouwen in de muziek van die kleine overgangsstukjes waarin geprobeert wordt iets sneller te spelen zijn alleen maar storend. En noem het puh-lies geen metal want dat is het dus zeker niet. Laat of de tekst ergens over gaan of probeer het in het engels. Doe iets aan de naam van de band.

Kritiek én advies wat wil je nou nog meer...
OOR recensist in spe
Oud 14-05-2003, 14:03
harrie84
harrie84 is offline
ze beginnen te spelen... KUTMUZIEK! ongeinspireerde bagger!

zo blijf je zwakzinning
Oud 14-05-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 14-05-2003 @ 14:55:
Advies:
Gooi die 'zanger' van jullie achter de drums want zingen kan hij écht niet. Die chick die in Nooit genoeg zingt kan het beter laat die dus maar zingen. Meer rust inbouwen in de muziek van die kleine overgangsstukjes waarin geprobeert wordt iets sneller te spelen zijn alleen maar storend. En noem het puh-lies geen metal want dat is het dus zeker niet. Laat of de tekst ergens over gaan of probeer het in het engels. Doe iets aan de naam van de band.

Kritiek én advies wat wil je nou nog meer...
Ik ben dus de 'chick' die in nooit genoeg zingt (en gitaarspeelt.) Verder: ik noem het geen metal, het is namelijk geen metal, het is nederlandstalige rock! Je moet beter lezen... ik dacht dat jullie het niet leuk vonden omdat JULLIE van metal hielden.
Maar dat even terzijde. In Pieter zit echt wel een betekenis achter de tekst: de regel van het refrein 'baan je een weg door het Centrum, Pieter' slaat natuurlijk op ons aller bekende Pieter Baan Centrum. De tekst gaat ook over een persoon die net uit het PBC is ontslagen.
Onze zanger drumt al. In Nooit Genoeg zit hij achter de drums, in Pyramus en Thisbé en in Pieter drumt onze bassist. We hebben namelijk geen echte drummer, daarom doen zij het maar. En ik kan niet drummen.
Verder ben ik zelf van mening dat Justin (zanger en mn vriend) wél kan zingen. Het is in ieder geval niet vals - natuurlijk zingt hij niet zoals (pak 'm beet) Thom Yorke van Radiohead ofzo, maar daar streeft hij ook niet naar. De nummers die hij zingt heeft hij ook zelf geschreven, en zijn te hoog / laag voor mij.
De tekst van Pyramus en Thisbé is ook heus niet uit de lucht gegrepen: het gaat over een jongen en een meisje die door het noodlot ofzo uit elkaar gehaald worden... maar voor de teksten zou je even op de website moeten kijken, misschien wordt het je dan duidelijk.

In ieder geval bedankt voor de kritiek, nou weet ik tenminste WAAROM je het niks vindt.

Krummeltje
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Osiris schreef op 14-05-2003 @ 14:57:
ai
Ik probeer het wel niet meer op dit forum.

Ik ben een beetje teleurgesteld door jullie reacties omdat we van heel veel mensen al wel gehoord hebben dat het leuk was, en nee, dat waren niet onze ouders ofzo. Het verbaast me dat jullie de dingen niet in perspectief willen zien: we zijn geen wereldband, je kunt ons toch niet vergelijken met het niveau van Coldplay ofzo? Daar komen wij neverdenooit niet bij! Maar daarom hoeven jullie nog niet op zo'n denigrerende manier te reageren.

Wat me, vooral van AtHell, wel opvalt is dat er ineens heel veel gelet wordt op de tekst. 9 van de 10 engelse nummers hebben een tekst die nergens op slaat! En als wij eens een niet geheel concrete tekst maken, worden we gelijk afgemaakt. Dat is niet leuk, en zeker niet motiverend.

Maar dat was het toch al niet. Laat anders ook maar.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-05-2003 @ 15:28:
Ik probeer het wel niet meer op dit forum.

Ik ben een beetje teleurgesteld door jullie reacties omdat we van heel veel mensen al wel gehoord hebben dat het leuk was, en nee, dat waren niet onze ouders ofzo. Het verbaast me dat jullie de dingen niet in perspectief willen zien: we zijn geen wereldband, je kunt ons toch niet vergelijken met het niveau van Coldplay ofzo? Daar komen wij neverdenooit niet bij! Maar daarom hoeven jullie nog niet op zo'n denigrerende manier te reageren.

Wat me, vooral van AtHell, wel opvalt is dat er ineens heel veel gelet wordt op de tekst. 9 van de 10 engelse nummers hebben een tekst die nergens op slaat! En als wij eens een niet geheel concrete tekst maken, worden we gelijk afgemaakt. Dat is niet leuk, en zeker niet motiverend.

Maar dat was het toch al niet. Laat anders ook maar.
misschien was dit wel een hele positieve ai
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 15:01
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 14-05-2003 @ 15:32:
O damn wordt gothic ofzo, ik geef je kritiek, daar vroeg je om. Dat jij er meteen van uitgaat dat, als enkele bekende het niet tot crap bestempelen, jullie het als amateur bandje meteen helemaal hebben gemaakt is jouw fout. Als je om reacties vraagt moet je niet gaan huilen als ze je niet bevallen. Doe wat met m'n tips werk aan jullie muziek en kom over een tijdje terug, je zult zien dat de reacties positiever zullen zijn.

Wat betrefd de tekst, lees eens voordat je blaat. Er staat toch echt dat je het beter in het nietszeggende engels kan doen zodat er enkel een leuke melodie overblijft dus wat zeur je nou met je niet geheel correcte tekst, de truc van tekst is dat 't in je hoofd blijft hangen en op simpele wijze een bericht overbrengt, er van uitgaand dat dat er al inzit.
Gothic? Liever niet!
Ik weet dat ik om kritiek vroeg, maar ik moet er nog steeds mee leren omgaan. Bovendien had ik zulke harde kritiek (voornamelijk het 'kutmuziek' gedeelte) niet verwacht. Dan komt het hard aan.

Ik hou toch meer van Nederlandse teksten. Liever een middelmatige Nederlandse, dan een loze Engelse die slechts tot opvulling dient.

tis trouwens 'betreft' met een t... maar goed.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Osiris schreef op 14-05-2003 @ 15:34:
misschien was dit wel een hele positieve ai
In dat geval is het niet voor jou bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 15:07
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-05-2003 @ 15:28:
Het verbaast me dat jullie de dingen niet in perspectief willen zien
ok wat jij wilt: voor een bagger band zijn jullie nog best kut.
Jullie muziek is saai,eentonig en futloos, de zang is zeurderig en werkt op de zenuwen....
Oud 14-05-2003, 15:23
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 14-05-2003 @ 16:07:
ok wat jij wilt: voor een bagger band zijn jullie nog best kut.
Jullie muziek is saai,eentonig en futloos, de zang is zeurderig en werkt op de zenuwen....
...omdat je de soort muziek niet leuk vind of de nummers / kwaliteit niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2003, 16:00
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
De kwaliteit van de muziek valt mee.. het is alleen niet origineel en jullie moeten meer naar perfectie gaan streven
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 14-05-2003 @ 17:00:
De kwaliteit van de muziek valt mee.. het is alleen niet origineel en jullie moeten meer naar perfectie gaan streven
o.k.
... maar origineel worden we toch nooit, alles is al gedaan. Maar laten we daar ook maar naar gaan streven.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:19
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
... maar origineel worden we toch nooit, alles is al gedaan. Maar laten we daar ook maar naar gaan streven.
Ach ja.. origineel kan altijd
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:11
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-05-2003 @ 16:23:
...omdat je de soort muziek niet leuk vind of de nummers / kwaliteit niet?
Het een sluit het ander niet uit.
Oud 14-05-2003, 18:56
Verwijderd
In de eerste plaats: hulde voor de fatsoenlijke hosting! Kon 't lekker binnenhalen met 150kB/s dit in tegensteling tot de droevenis, kommer & kwel met Broer Konijn & Gif (mŕg ik?!).

Anyway, Pyramus & Thisbe. De zang is allesbehalve prettig om naar te luisteren, de muziek zelf is aardig bedacht, maar de uitvoering zou zoveel strakker kunnen (en moeten, zelfs). Met name de gitarist laat potentieel leuke dingen horen! Het nummer glijdt als het ware nog niet lekker in het oor. 03:52-04:01 bijvoorbeeld, dat moet veel vloeiender gaan. Verander eens 't tempo in "zang" (sorry voor de quotes, red.) en laat 't er wat vlotter inbeuken. Mythologie doet 't bij mij goed, dus wat de tekst betreft is 't wel okay.

Nooit Genoeg. In tegenstelling tot mijn collega-Oor recensist ben ik van mening dat de gitaar prima staat, echter de zangpartijen zijn veel te braque opgenomen. Wanneer de zangpartij met beter materiaal wordt getaped, zal het geheel veel beter klinken. De tekstuele inhoud laat ik lekker in het midden; wel een kleine kanttekening; pas op voor het Spinvis-effect. Het nummer zelf, qua muziek, komt mij een beetje tam en flauw over.

Tot zover mijn recensisme.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 14-05-2003 @ 19:56:
In de eerste plaats: hulde voor de fatsoenlijke hosting! Kon 't lekker binnenhalen met 150kB/s dit in tegensteling tot de droevenis, kommer & kwel met Broer Konijn & Gif (mŕg ik?!).

Anyway, Pyramus & Thisbe. De zang is allesbehalve prettig om naar te luisteren, de muziek zelf is aardig bedacht, maar de uitvoering zou zoveel strakker kunnen (en moeten, zelfs). Met name de gitarist laat potentieel leuke dingen horen! Het nummer glijdt als het ware nog niet lekker in het oor. 03:52-04:01 bijvoorbeeld, dat moet veel vloeiender gaan. Verander eens 't tempo in "zang" (sorry voor de quotes, red.) en laat 't er wat vlotter inbeuken. Mythologie doet 't bij mij goed, dus wat de tekst betreft is 't wel okay.

Nooit Genoeg. In tegenstelling tot mijn collega-Oor recensist ben ik van mening dat de gitaar prima staat, echter de zangpartijen zijn veel te braque opgenomen. Wanneer de zangpartij met beter materiaal wordt getaped, zal het geheel veel beter klinken. De tekstuele inhoud laat ik lekker in het midden; wel een kleine kanttekening; pas op voor het Spinvis-effect. Het nummer zelf, qua muziek, komt mij een beetje tam en flauw over.

Tot zover mijn recensisme.
De opnames zijn, voor de goede orde, van februari. Inmiddels zijn we al heel wat strakker gaan spelen. We maken sinds januari eigen nummers, dus je wilt onze demo van half januari echt niet horen! Die is werkelijk een wandelende ramp.

Pyramus en Thisbé is inderdaad van de mythe...
Maar wat is het toch dat iedereen heeft tegen onze zanger? Zo slecht doet hij het naar mijn mening niet. Goed, het is niet echt een zanger, maar ik vind het niet 'allesbehalve prettig om naar te luisteren'. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.

Over nooit genoeg: wat is 'braque'?
En waarom moet ik oppassen voor het spinvis effect? Is het niet echt een samenhangend verhaal in jouw ogen?

Anyway, dankjewel voor het luisteren.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 19:52
mixtape
mixtape is offline
Ook niet echt mijn ding.

Ik vond het wel iets weg hebben van k's choice eigenlijk.
- de gitaar zit er hier en daar beetje naast
- onorgineel (maar ja wie is dat idd nog)
- beetje saai - ik mis energie
- nederlands vind ik in de meeste gevallen niks, nu ook niet
- zang van de zanger vind ik, zoals wel meer hier, beetje ruk

Maar ik geloof best dat jullie nu wat strakker klinken - dat was op deze opnamen nog niet te horen.

En op teksten heb ik niet gelet. Er zijn maar heel weinig bandjes die mij met hun teksten kunnen raken / boeien, dus het verbaast je niks dat jullie teksten me niks doen (De teksten van m'n eigen band zijn ook absoluut niet origineel en nietszeggend, dus I don't blame you ).
Oud 14-05-2003, 20:30
Rieno
Rieno is offline
1 tip: zoek vaste plaatsen voor iedereen...wordt alles vast wel beter van.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-05-2003 @ 20:29:
De opnames zijn, voor de goede orde, van februari. Inmiddels zijn we al heel wat strakker gaan spelen. We maken sinds januari eigen nummers, dus je wilt onze demo van half januari echt niet horen! Die is werkelijk een wandelende ramp.

Pyramus en Thisbé is inderdaad van de mythe...
Maar wat is het toch dat iedereen heeft tegen onze zanger? Zo slecht doet hij het naar mijn mening niet. Goed, het is niet echt een zanger, maar ik vind het niet 'allesbehalve prettig om naar te luisteren'. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.

Over nooit genoeg: wat is 'braque'?
En waarom moet ik oppassen voor het spinvis effect? Is het niet echt een samenhangend verhaal in jouw ogen?

Anyway, dankjewel voor het luisteren.
*grinnik* Braque=brak, maar dan 1337 geschreven. Da's cool.

Spinvis is inderdaad onsamenhangend, en dat krijg je als je graag hele diepe teksten wilt schrijven. Nou ben ik ook geen voorstander van Frans Bauer en zijn teksten, maar Spinvis is dan wel weer het andere uiterste. Trouwens, ik vind je taalkeuze (Nederlands) en de muziek die jullie gaan spelen wel een interessant gegeven. Met name Pyramus & Thisbe, dat is leuk om te horen in 't Nederlands.

Of je zanger nou slecht is weet ik niet, ik heb alleen gezegd dat ik 'm niet fijn vind zingen. Kan ook aan de opnames liggen, hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 10:39
Verwijderd
Okay.

Het is een brakke valse ripp-of van abel. De zang haalt het elke keer net niet en ik krijg nu gewoon behoefte om dimmu borgir te luisteren De tekst is ook niet goed te verstaan, en dat vind ik toch wel belangrijk met zoveel tekst, zeker als het nederlands is. Halverwege ben ik halfhuilend gestopt met luisteren, niet eens van het lachen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 10:43
Verwijderd
vind Pyramus en Thisbe , wel leuk , klinkt het minst irritant in de oren , sorry dat iemand hetr weer moet zeggen , maar de zanger kan niet zingen, verder zit het muzikaal wel leuk in elkaar , en zoek idd een drummer , zodat iedereen op zijn eigen vast plaats staat.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 10:51
SickOfItAll
SickOfItAll is offline
Ok serieuze kritiek:
Sorry hoor maar die zanger van jullie zit er echt steeds net tegen aan zegmaar, vreselijk irritant...
Oud 15-05-2003, 11:44
Verwijderd
Laat me even downloaden, ik wil dit horen.

Simon The Ghost vind ik zowieso al een van de triestere bandnamen die ik gehoord heb. (maar goed, er zijn wel meer bands die daar moeite mee hebben. Tip: probeer in het woordenboek een willekeurig woord eruit te plukken. Bij ons was dat onze huidige bandnaam Nurk )
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 11:53
Verwijderd
(luistert De Nachtwaker)

Die stem is inderdaad Echt irritant...De gitaar doet me een beetje denken aan het begin van het nummer "Pay The Man" van The Offspring, maar dan een tikkie slechter.

Het is een ontzettend eentonig nummer.

(Pyramus)

Het publiek zegt al niet veel goeds (ik gok 5 man )

De zanger is weer erg irritant, alleen dit keer zingt hij hoger dan hij aankan. Op zich vind ik de muziek nog wel aan te horen. Niet bijster interessant, maar ook niet erg vervelend, alhoewel de bas wel vrij simpel is en de gitarist er af en toe naast zit.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 12:01
86dagreed
86dagreed is offline
THE WHORING OF BANDS IS EVIL
Oud 15-05-2003, 12:08
Verwijderd
ik bespeur ook een accent
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:59
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 15-05-2003 @ 12:53:
(luistert De Nachtwaker)

1. Die stem is inderdaad Echt irritant...De gitaar doet me een beetje denken aan het begin van het nummer "Pay The Man" van The Offspring, maar dan een tikkie slechter.

2. Het is een ontzettend eentonig nummer.

(Pyramus)

3. Het publiek zegt al niet veel goeds (ik gok 5 man )

4. Op zich vind ik de muziek nog wel aan te horen. Niet bijster interessant, maar ook niet erg vervelend, alhoewel de bas wel vrij simpel is en de gitarist er af en toe naast zit.
1. Nou ja... dat is al de zoveelste keer.
2. Dat is zo. Suggesties? Drums erbij?
3. Het was ook niet echt druk, maar wij waren niet de enige die speelden. Dus dat hoeft niet aan ons te liggen. Bovendien was het pas het tweede optreden met de eigen nummers ofzo, dus naamsbekendheid is niet echt wat.
4. Ik speel bas, en ik kan geen basloopjes, dus vandaar. Ik moet nog oefenen. Het klopt dat Justin (gitarist/zanger/bassist/drummer) ernaast zit met zijn gitaarloopjes, maar dat wist hij zelf ook wel. Het komt omdat hij elke keer wat anders verzint - dat is niet alleen heel storend, maar gaat ook vaak fout.
Citaat:
AePiE schreef op 15-05-2003 @ 12:44:
Simon The Ghost vind ik zowieso al een van de triestere bandnamen die ik gehoord heb. (maar goed, er zijn wel meer bands die daar moeite mee hebben. Tip: probeer in het woordenboek een willekeurig woord eruit te plukken. Bij ons was dat onze huidige bandnaam Nurk )
Waarom? Het is slechts een nummer van Caesar, de favoriete band van de zanger en mij. Datzelfde trucje heeft Radiohead ook toegepast bij the Talking Heads.
En ik vind het helemaal geen slechte naam, het slaat tenminste nog ergens op. Nurk vind ik lelijk, maar dat is dan mijn mening.

Citaat:
a new nose schreef op 15-05-2003 @ 13:08:
ik bespeur ook een accent

Dat kan kloppen, van mij zeker. Wat voor accent?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten