Oud 18-04-2003, 14:40
alanis
alanis is offline
Ik heb onlangs met mijn school Footloose gedaan, en ik vind eigenlijk dat iedereen die musical moet kennen. Hij is supergrappig en leuk en de muziek is ook zeker de moeite waard. Helaas kennen veel mensen alleen maar de filmversie (die een stuk minder is). Ik heb wel gehoord dat Fontys hem ook heeft opgevoerd, maar daarbij, alleen dus onze school. Ik zal het echt cool vinden als het nog een keer een grote productie word, zodat ik zelf mijn eigen rol kan ontdekken, die door iemand anders gedaan word. Dus een vraag: heeft iemand Footloose gezien of gehoord, op welke manier dan ook?
Oud 10-05-2003, 16:12
alpha
alpha is offline
Nee, ik ken het niet maar je klinkt enthousiast! Ik ken de film overigens ook niet, waar gaat het over?
Oud 15-05-2003, 12:14
alanis
alanis is offline
Over een jongen (Ren mCormack) die van het bruisende chicago verhuisd naar het plattelandsstadje Bomont. Hij houdt erg van dansen, maar dat is daar verboden omdat er een wet is gekomen nadat er vier jongeren uit Bomont waren verongelukt na het stappen. Natuurlijk word hij verliefd op de rebelse Ariel, die uitgerekend de dochter van de dominee is, die die wet tegen dansen heeft opgesteld. Uiteindelijk gaat hij klagen bij de gemeenteraad, samen met zijn klas, om deze wet af te schaffen. Dat lukt hem eerst niet, maar als hij later nog eens met de dominee gaat praten, beseft de dominee ineens waar hij mee bezig is (zijn zoon was een van de vier die destijds verongelukte) en mag er een groots dansfeest gehouden worden...
Gooi dus alles los, Footloose!

Dat een beetje in het kort....
Oud 15-05-2003, 16:47
alpha
alpha is offline
Aha, klinkt leuk!
Maar ik ken het dus niet. Iemand anderS?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten