Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 11:13
Cheops
Cheops is offline
ey josé, get a life
Oud 15-05-2003, 11:14
lejla85
lejla85 is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-05-2003 @ 11:04:
Tiësto draaide al muziek voor de lol in onbekende discotheken voor een habbekrats toen hij jonger was dan jij. Logisch dat hij nu commerciëel wordt: alles wat bekend wordt, wordt commerciëel. Volgens sommige hardliners hier moet je altijd underground en onbekend blijven omdat je anders meteen commerciëel, dus slecht bent.

Maar over hiphop: echt goede hiphop staat natuurlijk buiten de discussie, maar ik ben het wel eens met topicstarter (voor zover er een stelling/vraag in z'n post zat) dat die TMF/MTV-hiphop triest is.

Die negertjes doen alsof ze de grootste patsers zijn. Hoe kwam Nelly of Ja Rule aan een vette Rolex en een dikke Bentley als hij nog niet één hit heeft gehad? Die lui zijn pas anderhalf jaar geleden komen bovendrijven. De grote platenbonzen pikken gewoon iemand met een leuk smoetje en gangsta-uitstraling van de straat en zetten 'm op het podium, hang 'm vol met kettingen en alle 14-jarige Breezersletjes vallen in katzwijm.

Nee, die troep moet echt oprotten. Hup, weg ermee, tis nu mooi geweest, vooruit, nokken.

En nog even een slotopmerking: de eerste rapper die een volle zaal acht uur lang weet te boeien, moet ik nog tegenkomen.
GA JIJ EERST MAAR EFFE JE NAAM VERANDEREN, VOORDAT JE HET RECHT VAN SPREKEN KRIJGT, FAKE ASS HO!!
Oud 15-05-2003, 11:19
NERD
NERD is offline
Citaat:
lejla85 schreef op 15-05-2003 @ 12:14:
GA JIJ EERST MAAR EFFE JE NAAM VERANDEREN, VOORDAT JE HET RECHT VAN SPREKEN KRIJGT, FAKE ASS HO!!
Zeg ghettobitch, naar het schijnt zit je capslock een beetje vast ofzo. Kan je daar niet eens iemand naar laten kijken...
Oud 15-05-2003, 11:34
Tsasil
Tsasil is offline
De spanning en sensatie is te voelen in de lucht! Zal de volgende poster zijn voorgangers overtreffen in stupiditeit? Het is een moeilijke taak, maar er zijn veel kanshebbers in deze thread. We wachten met spanning af, en om de kans ietwat te vergroten:

Eastside en westside zijn allemaal een stel homeaux. Een beetje over een beatbox heen lullen en dan denken dat je muziek maakt...
Oud 15-05-2003, 11:41
NERD
NERD is offline
De gemiddelde Nederlandse hiphop liefhebber ziet er volgens mij zo uit:

Oud 15-05-2003, 11:46
joey6
joey6 is offline
wat zijn jullie triest!!! trance en hiphop is allebei commercieel!!! hiphop heeft goede teksten en trance goede beats, het is totaal verschillend en niet te vergelijken!!! MAAR BEIDE GOED!!!
Oud 15-05-2003, 12:27
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 15-05-2003 @ 12:34:
De spanning en sensatie is te voelen in de lucht! Zal de volgende poster zijn voorgangers overtreffen in stupiditeit? Het is een moeilijke taak, maar er zijn veel kanshebbers in deze thread. We wachten met spanning af, en om de kans ietwat te vergroten:

Eastside en westside zijn allemaal een stel homeaux. Een beetje over een beatbox heen lullen en dan denken dat je muziek maakt...
ga jij nou maar naar Jantje Smit luisteren..
De eerste opmerking grenste bijna aan de grens van humor, rest is onzin.
Oud 15-05-2003, 13:05
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 12-05-2003 @ 21:00:
Jij bent echt verschrikkelijk triest en onwetend
indd........... wat een kneus
Oud 15-05-2003, 13:07
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
joey6 schreef op 15-05-2003 @ 12:46:
wat zijn jullie triest!!! trance en hiphop is allebei commercieel!!! hiphop heeft goede teksten en trance goede beats, het is totaal verschillend en niet te vergelijken!!! MAAR BEIDE GOED!!!
Rot op, het is juist wel goed te vergelijken..... waar denk je dat trance en shit vandaan komt. En het is allebei niet allemaal commercieel. Je hebt superveel shit ertussen zitten die niet commercieel is. Maar ja, je moet nog meer naar tmf kijken
Oud 15-05-2003, 13:33
INViCTuS
INViCTuS is offline
Citaat:
NERD schreef op 15-05-2003 @ 12:41:
De gemiddelde Nederlandse hiphop liefhebber ziet er volgens mij zo uit:

[afbeelding]
hey NERD letterlijk en figuurlijk jij kent het woord respect zeker ook niet of wel?

Ik waardeer ieders muzieksmaak en ken veel mensen o.a vrienden met veel verschillende muzikesmaken maar dat maakt mij toch geen hol uit en ze zien er zeker niet zoals je vader uit zoals je op je afbeelding liet zien.
Oud 15-05-2003, 13:36
NERD
NERD is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 15-05-2003 @ 14:33:
hey NERD letterlijk en figuurlijk jij kent het woord respect zeker ook niet of wel?

Ik waardeer ieders muzieksmaak en ken veel mensen o.a vrienden met veel verschillende muzikesmaken maar dat maakt mij toch geen hol uit en ze zien er zeker niet zoals je vader uit zoals je op je afbeelding liet zien.
Hee joh, doe es lief en neem het niet zo serieus...
Oud 15-05-2003, 13:41
No return
No return is offline
ik zeg nee want jullie zijn allemaal gay
Oud 15-05-2003, 13:44
INViCTuS
INViCTuS is offline
Oud 15-05-2003, 15:09
meem
meem is offline
Citaat:
José16 schreef op 15-05-2003 @ 12:06:
Meest belachelijke post van het jaar, tssss, grow up! Get a life! Ik nomineer jou tot LOSER van het jaar, fuck off
nou josé, niet zo naar doen hoor.

het WAS ook echt de meest belachelijk post van het jaar, haha. en tja, dat het nu je broertje, vriendje, kennisje of klasgenootje was, daar kan ik ook niks aan doen. laterrr!
Oud 15-05-2003, 15:53
Fog
Fog is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 13-05-2003 @ 19:14:
tiesto is net zo commercieel knul

en jij noemt ook wel de top-40 hiphop op en dat is meestal commercieel.

Eerst is nadenken voordat je hier wat neerzet en niet van die onzinnige dingen.

hee edwinos! jij hier???! vet!

en ben t met je eens!
Oud 15-05-2003, 16:45
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
lejla85 schreef op 15-05-2003 @ 12:06:
OH MY GOD, HE'S ALIVE!!! BIGGIE IS BACK!!!!!!!!!!
ik dacht het eerst echt hoor
Oud 15-05-2003, 16:50
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
José16 schreef op 15-05-2003 @ 12:11:
Sean Paul gemaakt? Fuck off, hij is vet goed
djeez....nou, dan vind jij em goed Dat maak mij toch niet uit. Ik zeg alleen maar dat ie er gemaakt uit ziet. Gewoon 1 van de vele, snappie?

Wat is er hier gebeurd zeg? Bij de laatste keer hadden we hier nog een redelijk normale discussie en nu kom ik hier, en is iedereen aan het schelden en weet ik wat allemaal.
Oud 15-05-2003, 17:59
Evil creature
Evil creature is offline
Het interreseert me al geen moer wat je muzieksmaak is.
Maar het interesseert me al helemaal niet wan NIET je muzieksmaak is. Dus ga ergens ander lopen zeiken. En trouwens, Tiesto is minstens net zo commercieel als de door jou opgenoemde hiphopartiesten.
Oud 16-05-2003, 01:55
<<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Ach weetje wat ik allemaal hetzelfde vind...*ughh* Bananen!! Allemaal 1 pot nat...bakbananen..kookbananeb..overrijpe bananen..kleine ieniemienie banaantje....bla blaaaaaaa LUISTER/KIJK ER GEWOON NIET NAAR>PUNT! * *
Oud 16-05-2003, 09:55
INViCTuS
INViCTuS is offline
Bananen zijn wel lekker over het algemeen gezien
Oud 16-05-2003, 18:26
Asswhoopin
Asswhoopin is offline
Allemaal Wannabe nigga's

TekNo!
Oud 16-05-2003, 18:27
INViCTuS
INViCTuS is offline
Mijn avatar zegt genoeg neem ik aan!
Oud 16-05-2003, 18:33
Verwijderd
Citaat:
AM schreef op 12-05-2003 @ 21:41:
tiesto trekt volle zalen!!!
met idioten zoals leemer

daar horen ze te zijn.. en nerges anders..
Oud 16-05-2003, 18:35
Asswhoopin
Asswhoopin is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 16-05-2003 @ 19:27:
Mijn avatar zegt genoeg neem ik aan!
Zo zeg mensen met goede smaak
Oud 16-05-2003, 19:10
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik vind tiesto zowieso al een night ookal was zijn nummer flight 643 ofzo wel mooi.Beetje plaaten draaien is egt niet het enige wat hij doet ookal is het niet super moeilijk om 8 uur te draaien ofzo... en 8 uur rappen achter mekaar zou een beetje moeilijk gaan omdat je stembanden dan naar de tering zijn...
En ik vind die hiphoppers net zo zielig allemaal cool doen met hun autos kettingen en alles, ondertussen zingen over dat ze weten waar ze vandaan komen en hoe het vroeger was en dat zie niet veranderen enzo en zingen ze over ware liefde ..........dan ondertussen lekker stoer de camera inkijken....... en weer een hitje klaar....
gewoon zielig...
Oud 17-05-2003, 01:53
Tjaslon
Tjaslon is offline
Samenvatting van de post als reactie op de starter van dit topic: niet over iets oordelen waarvan je niet weet wat het inhoud

(vergelijking: boeken zijn triest, kijk maar naar nijntje)
Oud 17-05-2003, 10:41
Rodegier
Rodegier is offline
wanneer is iets commercieel en wanneer niet. maakte tiesto precies de zelfde geluid 10 jaar terug? dan was hij best wel een pionieer geweest en wordt hij nu onterecht commerciel genoemd. maakte hij vroeger HEEL ander geluid, dan probeerd hij dus tohc in de top van delijsten te komen met zijn geldui (idd geen muziek) en is hij commerciel..
om eerlijk te zijn houd mijn kennis van tiesto hier op, dus kan er moeilijk antwoord op geven.

hetzelfde geld voor die rapluitjes die je noemt....

maarja. je moet er van houden en dat doe ik van bijde niet
Oud 17-05-2003, 14:10
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
L1 schreef op 12-05-2003 @ 20:51:
smaken verschillen, maar de teksten van hip hop artiesten zijn heel goed. By trance kan ik meestal helemaal geen tekst ontdekken.
ja dat bedoel ik
bij trance zit er niks in, niks dat van waarde is zeg maar, bij hiphop zijn er vaak hele goede teksten, met een soort van boodschap eigenlijk,
trance is inhoudloze troep als je t mij vraagt
maar ok smaken verschillen
Oud 17-05-2003, 15:48
R
R is offline
Wat is dit een klote topic zeg.
Oud 17-05-2003, 16:29
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
OMG liever helemaal geen tekst dan de tektst in die hip hop liedje als je dat goede tekst noemt, het enige wat ze doen is zoals ik in mijn vorige post al zei:
Zeggen dat ze nog weten waar ze vandaan komen en niet veranderen en ze praten over ''ware'' liefde nou nou dat is goed..
Oud 17-05-2003, 17:03
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 17-05-2003 @ 17:29:
OMG liever helemaal geen tekst dan de tektst in die hip hop liedje als je dat goede tekst noemt, het enige wat ze doen is zoals ik in mijn vorige post al zei:
Zeggen dat ze nog weten waar ze vandaan komen en niet veranderen en ze praten over ''ware'' liefde nou nou dat is goed..
jij kent dus duidelijk niet meer dan wat je van de tv kent dus oordeel niet over een muzieksoort waar je niets vanaf weet want je zet jezelf alleen voor schut.
en hiphop is meer dan alleen muziek

Rat
Oud 17-05-2003, 17:23
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Jah oke maar ik heb het nu dus over de voorbeelden die in dit topic zijn gegeven en dan kun je mijn post niet ontkennen, en dat geld voor de meeste hiphop(temiste dat vind ik)
In tegenstelling tot de nederlandse hiphop zoals osdorp posse, die hebben wel boeiende teksten....
Oud 17-05-2003, 17:26
Verwijderd
Meneer heeft wel een punt. De teksten van de Nederlandse hiphop artiesten zijn over het algemeen van hoger niveau dan wat Amerika aan (commerciele) artiesten spuwt.

Nederlanders lachen je gewoon uit in je gezicht als je komt met teksten over ghetto's en thuisjongens. Argumentatie: check Donn-E maar..
Oud 17-05-2003, 18:05
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
gutteguttegut.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten