Oud 21-05-2003, 13:36
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Ik las dit toevallig in een boek vandaag: "Fredelie was opwindend preuts en bla bla bla..."

Ik vroeg me af wat jullie hiervan vonden?
Oud 21-05-2003, 13:49
sopsgloss
sopsgloss is offline
opwindend preuts???????????? ik kan het me niet voorstellen
ik moet altijd om dat soort mensen lachen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 13:50
sinsere
sinsere is offline
Opwindend niet, maar ik zou me nog kunnen voorstellen dat iemand het lief vindt.
Oud 21-05-2003, 14:06
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 21-05-2003 @ 14:36:
Ik las dit toevallig in een boek vandaag: "Fredelie was opwindend preuts en bla bla bla..."

ik vind het om eerlijk te zijn heel vreemd klinken... opwindend preuts ik vind preutsheid wel lief/schattig maar niet opwindend
Oud 21-05-2003, 14:08
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Ik vind het wel iets hebben...tenminste: in bepaalde mate dan. Maar wat dat is?
Geen idee...
Oud 21-05-2003, 14:20
Thomas
Thomas is offline
Preutsheid staat bijna gelijk aan maagdelijkheid. En zeg nu eerlijk; wie wil er nu niet iemand ontmaagden?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 14:23
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Wawl schreef op 21-05-2003 @ 15:20:
Preutsheid staat bijna gelijk aan maagdelijkheid. En zeg nu eerlijk; wie wil er nu niet iemand ontmaagden?
Had ik nog niet aan gedacht: die link...
*is er niet helemaal bij vandaag*
Verklaart een hoop denk ik, maar niet alles...d'r is nog iets...
*gaat diep nadenken...*
*kraak*
Oud 21-05-2003, 15:09
KiMZz
KiMZz is offline
Misschien vinden mensen t wel opwindend omdat anderen hun lichaam niet durven te laten zien. Er valt dan nog heel wat te fantaseren over hoe t eruit zou zien onder die kleren "misschien heeft ze wel wat te verbergen dat ze dr kleren nie uit wil doen, wat zou er zijn? als ik nou gewoon eens dat hele lichaam kon bekijken..."

Vaag gebrabbel
Oud 21-05-2003, 15:13
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 21-05-2003 @ 16:09:
Misschien vinden mensen t wel opwindend omdat anderen hun lichaam niet durven te laten zien. Er valt dan nog heel wat te fantaseren over hoe t eruit zou zien onder die kleren "misschien heeft ze wel wat te verbergen dat ze dr kleren nie uit wil doen, wat zou er zijn? als ik nou gewoon eens dat hele lichaam kon bekijken..."

Vaag gebrabbel
Er zit zeker iets in, hoor. Je bedoeld te zeggen dat er bij preutse mensen meer aan de fantasie van de medemens wordt overgelaten. Die fantasie zal waarschijnlijk naar eigen maatstaven worden gevormd, waardoor de werkelijkheid misschien minder opwindend kan zijn.

Kan ook een goede reden zijn waarom preutsheid opwindend is.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 15:14
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Wawl schreef op 21-05-2003 @ 16:13:
Er zit zeker iets in, hoor. Je bedoeld te zeggen dat er bij preutse mensen meer aan de fantasie van de medemens wordt overgelaten. Die fantasie zal waarschijnlijk naar eigen maatstaven worden gevormd, waardoor de werkelijkheid misschien minder opwindend kan zijn.

Kan ook een goede reden zijn waarom preutsheid opwindend is.
Jah dat bedoel ik
Oud 21-05-2003, 16:16
Evito
Evito is offline
Absoluut. Alles wat men niet makkelijk kan hebben, wordt begeerlijker en opwinder om na te streven. Preutse mensen net zo goed als knappere mensen. [ik spreek even voor de maatschappij, niet voor hoe het zou moeten zijn]
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:24
poesiefox
poesiefox is offline
Preutsheid vat ik wat strenger op. Een beetje groen en verlegen is juist heel lief, maar anti ( met name orale) seks want o wat is dat ranzig, en vooral niet met het licht aan, en nee, spiegels zijn hoerig en die kleren durf ik ook niet aan....Oh please zeg. Ik zou als jongen mijn kleren aantrekken en weer weg gaan. Dit is hopeloos, daar zou ik geen energie insteken, graag of helemaal niet.

Of erger nog: ik wil wachten tot na het huwelijk! Aargh, dat is toch vreselijk! Als ze nu een blok ijs in een bos prikkeldraad is, zal ze heus niet in een dag veranderen in een warmbloedige tijgerin.

(Ben overigens nog nooit een preutse jongen tegengekomen)
Oud 21-05-2003, 16:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Hell nee! Preutsheid vind ik juist een turn-off. Logisch dat iemand die het nooit/niet vaak gedaan heeft een beetje preuts is, maar dat is niks voor mij en ik word er totaal niet opgewonden van. Dat geklungel dat er meestal bij hoort is ook al zoiets...

Ik hou van ervaren kerels die de touwtjes in handen hebben en weinig schaamte kennen, die (liefst ook) ruw zijn.. Dŕt vind ik supergeil.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:03
poesiefox
poesiefox is offline
Een ruwe kerel tijdens je eerste keer lijkt me anders geen pretje.
Oud 21-05-2003, 17:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, maar dan gaat het om je eigen eerste keer. Dacht dat het ging om wat je er momenteel van zou vinden.
Tijdens je eerste keer is een wat voorzichtiger iemand natuurlijk prettiger.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:23
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:

BTW t is geen stelling..
Oud 21-05-2003, 18:42
Verwijderd
Nee, juist niet. Als iemand zeker van zichzelf is, weet dat hij jou opwindt en hoe hij je nog gekker kan krijgen - dát is geil.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-05-2003 @ 19:42:
Nee, juist niet. Als iemand zeker van zichzelf is, weet dat hij jou opwindt en hoe hij je nog gekker kan krijgen - dát is geil.
Juustem.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:27
Verwijderd
Preuts = overzedig. Tegenwoordig, met vrij losse 'zeden', is iemand pas preuts als diegene sex slecht en laag en evil vindt... en dat vind ik niet opwindend.
Wel vind ik het opwindend als m'n vriend heel erg onschuldig doet, zo van een hand in m'n broek stoppen "Ja, ik had koude handen, dus ik moet ze even opwarmen, en daar is het lekker heet", en de hele tijd doen alsof-ie niet weet wat-ie doet "hee goh, daar zit een gat... m'n hele vinger past er in... wow, ik kan er nog rondjes mee draaien ook"... maar dat doet-ie eigenlijk nooit Of nouja, nooit langer dan een paar seconden
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:40
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:

kan me der wel iets bij voorstellen:
Fredelie keek richting piet en snel weer weg. toen dee ze haar truitje langzaam en iets onzeker uit (maar ze dee t wel). met een lief en onzeker lachje kwam ze langzaam dichterbij en gaf voorzichtig een kort kusje bla bla bla...
zoiets vinnik dan wel schattig en zelfs opwindend klinken.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:03
)Vampje(
)Vampje( is offline
'Sorry, maar ik wil nog niet zo ver gaan en je mijn lichaam laten zien, want we zijn pas een maand samen.' Met alle respect, maar dan moet je niet bij mij wezen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:41
poesiefox
poesiefox is offline
Precies, als je geen kinderen meer bent hoef je niet meer te wachten, vind ik

(Grrr. Als ze je op de proef gaan stellen of het je soms alleen om de sex gaat, lazer op zeg. Niet alleen daarom nee, maar ik wil het er definately wel bijhebben. Als ik niets voor je voelde, zou ik helemaal geen sex willen! En als ik het niet zeker wist, zou ik het je niet eens voorstellen. Oh, jij bent nog niet zeker van mij? Wat de neuk doe ik dan hier?)
Oud 21-05-2003, 20:55
curious12
curious12 is offline
preustheid is lief!! ik ben het echt niet meer, dat vind me vriendin niet erg ook! maar zij af en toe nog wel, maar dat word ook beter
Oud 21-05-2003, 21:14
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-05-2003 @ 21:41:
Precies, als je geen kinderen meer bent hoef je niet meer te wachten, vind ik

(Grrr. Als ze je op de proef gaan stellen of het je soms alleen om de sex gaat, lazer op zeg. Niet alleen daarom nee, maar ik wil het er definately wel bijhebben. Als ik niets voor je voelde, zou ik helemaal geen sex willen! En als ik het niet zeker wist, zou ik het je niet eens voorstellen. Oh, jij bent nog niet zeker van mij? Wat de neuk doe ik dan hier?)
Nou ja, normaal gesproken word je meteen als 'slet' en 'seksbelust' bestempeld namelijk. Ik citeer: 'Seks is voor jou net zoiets als een stuk chocola.' Oh. Waarom? Omdat ik seks een belangrijk deel van de relatie vind? Hemel wat een ramp.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:18
poesiefox
poesiefox is offline
Welnee, wij zijn gewoon superkeurig. Wij zoenen pas met iemand als we het zeker weten en dan willen we ook meteen sex.

De rest van de wereld is wat makkelijker met zoenen. Nou, ik niet.
Oud 21-05-2003, 21:47
Muizzz
Muizzz is offline
oh ja ik vind het wel geil

maar eigelijk zijn alleen van die preutse lieve supermooie meisjes geil

bij jongetjes is het minder. maar toch ook wel lief soms.

Oud 21-05-2003, 21:49
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
mn ex was ontzettend preuts. we konden het niet eens fatsoenlijk over sex hebben, laat staan toepassen.

na 4 maanden heb ik dan ook maar de hoop opgegeven.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 08:45
Verwijderd
Veel mensen hier verwarren preutsheid met terughoudendheid en verlegenheid en onzekerheid...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 19:04
sopsgloss
sopsgloss is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-05-2003 @ 22:18:
Welnee, wij zijn gewoon superkeurig. Wij zoenen pas met iemand als we het zeker weten en dan willen we ook meteen sex.

De rest van de wereld is wat makkelijker met zoenen. Nou, ik niet.
*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap**klap*klap*klap*kla p*klap*klap*klap*klap*klap*klap**klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*kl ap*klap*klap**klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap**klap* klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap*klap**klap*klap*klap*klap*klap *klap*klap*klap*klap*klap
dit vind ik echt een supercoole uitspraak
kijk zelf zoen ik met jan en alleman maar eigenlijk vind ik dit van veel stoerder dan wat ik doe
toppie meid
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 15:21
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-05-2003 @ 17:24:
Preutsheid vat ik wat strenger op. Een beetje groen en verlegen is juist heel lief, maar anti ( met name orale) seks want o wat is dat ranzig, en vooral niet met het licht aan, en nee, spiegels zijn hoerig en die kleren durf ik ook niet aan....
Of erger nog: ik wil wachten tot na het huwelijk!
Ik ben het wel met je eens. Maar je vat het idd nogal streng op, maar ik ben dan ook niet zo duidelijk geweest in m'n vraag. Ik bedoelde meer in de richting van: dat iemand moeite heeft zich naakt/bloot te geven, enz...
Zoals Ilsje zei:
Citaat:
Ilsje: kan me der wel iets bij voorstellen:
Fredelie keek richting piet en snel weer weg. toen dee ze haar truitje langzaam en iets onzeker uit (maar ze dee t wel). met een lief en onzeker lachje kwam ze langzaam dichterbij en gaf voorzichtig een kort kusje bla bla bla...
zoiets vinnik dan wel schattig en zelfs opwindend klinken.
Ik vind dat wel opwindend hoor...

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten