![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
...hoe kom je er in godsnaam bij dat haar bij jullie mannelijk is en bij ons niet vrouwelijk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
*heeft poll*
Poll: Wat vind je van het lichaamshaar van vrouwen?[*]Dat moeten ze weghalen[*]Ik vind het mooier als ze dat weghalen[*]Dat moeten ze bijwerken[*]Ik vind het mooier als ze dat bijwerken[*]Dat moeten ze houden[*]Ik vind het mooier als ze dat houden[*]Moeten ze zelf weten Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier |
![]() |
|
KOMAAN MANNEN!
waar zijn we hier toch mee bezig!!!??? ![]() Ik vind het serieus schandalig dat klepel, zo'n vraag durft te stellen. En die persoon die vind dat vrouwen alleen maar haar op het hoofd moeten hebben, die moeten ze kruisen met een varken en nooit meer vervoeren B.V. Vrouwen: jullie zijn te grappig voor woorden met jullie geweldig verzonnen antwoorden! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heren, jullie stellen nogal wat eisen. wat kunnen jullie voor prachtigs daar tegenover stellen?
Dan wensen wij dus ook tot in de puntjes verzorgde mannen, zowel lichamelijk als qua gedrag, gezien het feit dat jullie op lichaamsbeharingsgebied echte mannen willen blijven. Dus altijd schone haren, kortgeknipte nagels, gepoetste tanden en gereinigde neus en oren, een goed gewassen navel, dat soort details die vrouwen juist heel goed bijhouden omdat wij dat normale lichaamsverzorging vinden, maar veel kerels kan het niet veel schelen.... Ik vind het een prima ruil, zeg het maar.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Volgens mij ben jij echt het type dat allemaal bizarre eisen stelt maar zelf niks wil inleveren. Sorry to burst you're bubble, maar vrouwen zijn ook maar mensen (ok, valt te discussieren, maar dat nemen we nu maar even aan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Paco....je bent geweldig. Jij snapt t |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
pff jeez waar gaat dit over.
Jongesn kunnen misschien prefereren dat meisjes hun schaamhaar e.d. bijhouiden maarja als ze daar geen zin in hebben houd het op... ![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Blond behaard Boy28 | 8 | 24-09-2009 15:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Behaard ThomasS15 | 8 | 07-09-2009 20:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
behaard Verwijderd | 19 | 02-05-2008 19:24 | |