Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben niet zo'n kenner op het gebied van songfestivals, eigenlijk... maar ik hou je niet tegen hoor! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar al die shit kan best in 1 topic...
|
Ze zijn allemaal het absolute dieptepunt van het wangedrocht dat het stelletje randdebielen dat zichzelf tot norm heeft uitgeroepen muziek noemt. Er zit nog meer artistieke waarde in een stoeptegel, en het enige dat telt is of van het land de huidige heerser het best kan pijpen, of het meeste geld doneert. Als men nou nog enige aandacht aan het nummer zou besteden dan zou het misschien ooit nog iets worden, maar in plaats daarvan wordt er minimaal aandacht besteedt aan de uitvoering en maximaal aan de tieten van de zangeres en of ze wel een beetje geil over het podium heen kan lopen. Helaas is de doelgroep 40/50 jaar, dus zelfs op dat gebied schiet men ernstig te kort.
Als ik president van amerika zou zijn, dan zou ik het songfestival en bertbart nuken.
|
Verwijderd
|
Het songfestival is (samen met de TMF awards) het toppunt van decadentie en gebrek aan kwaliteit. Ik ben stellig van mening, en dat meen ik echt, dat de Josti band nog meer diepgang heeft dan dit stelletje plastic idioten dat als een excuus voor een muzikant moet doorgaan.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
E U R O V I S I E S O N G F E S T I V A L 2 0 1 6 Verwijderd | 500 | 15-05-2016 00:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Stemtopic] Het servies van ome Cor - gedichtenwedstrijd flyaway | 78 | 04-02-2011 16:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 |